Itsepalvelukirppis/ Oulu
Kertokaapa mikä on paras itsepalvelukirppis Oulussa. Sellainen joka olis lähellä keskustaa ettei tarvii kauas patikoida:) Löytyykö?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:53"]
Second hand storessa on mulla tälläkin hetkellä pöytä. Se on kyllä omasta mielestäni vähän "tunkkanen", mutta sieltä on aina tullut parhaat myynnit. :)
[/quote]
Missä on second hand store ja mitä pyytävät vuokraa?
Osoite on Isokatu 8 eli on kirkon lähellä, sen kiinalaisen ravintolan vieressä. Hai Long taitaa olla nimi. Pöytiä on yläkerrassa ja alakerrassa, ylhäällä on vähän kalliimmat. Itselläni on alhaalla pöytä ja maksaa 27€/7 päivää. :)
Tiedätkö, että onko siellä pitkät jonot saada pöytää?
Paljekirppiksestä itse tykkään, mutta siellä jonot on pitkät... kysyin takahuoneesta pöytää vuokralle niin jono yli 5 viikkoa ja edestä paljon pidempi..
Oho, aika pitkät odotusajat! Missä on Paljekirppis?
No ainakin nyt olisin saanut pöydän vaikka samalle päivälle. :) yleensä on saanut pöydän viikon sisään. Ei ole kauaa tarvinnut odottaa, tiedä sitten onko ollut tuuria.
Paljekirppis on todella suuri kirppis ja sijaitsee siellä jotsensillan kupeessa vastakkaisella puolella Kodin1 :stä, Kalevan lähellä.
Second hand storessa on mulla tälläkin hetkellä pöytä. Se on kyllä omasta mielestäni vähän "tunkkanen", mutta sieltä on aina tullut parhaat myynnit. :)