Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen toivoton luuseri (laihdutuksesta)

Vierailija
15.07.2014 |

Hirvee sokerihimo koko ajan. Olen toivoton kuin isävainaani alkoholin kanssa.

Mätän kuin hullu.

Oksettaa kaikki vihannekset ja oksettaa myös peilikuvani.

Olen 33-vuotias, 158cm/100kg

Ei mulla muuta...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos <3

Mieskään ei enää pidä minua viehättävänä, enkä ihmettele :(

Kamala roikkumaha raskausarpineen, suuret roikkutissit. En jaksa liikkua, kunto on ihan onneton. Olen aina väsynyt, vaikka nukun 11 tunnin yöunet. Verenpaineet koholla...

Silti mätän makeaa niin paljon kuin mahaan mahtuu. Rakastan jäätelöä, suklaata, karkkia, pullaa, keksejä. Jos niitä ei ole syön mitä vaan... Leipää, kaakaojauhetta...

Olen kaupassa töissä ja kiusaukset ovat nenäni edessä 8 tuntia päivässä, viitenä päivänä viikossa.

Syön suruun ja iloon. Väsymykseen ja siihen jos kerrankin on hyvä päivä.

Pahoittelen avautumistani.

Ap

Vierailija
2/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko ton yhden miehen ( joka valitteli vaimonsa lihavuutta 160/ 100kg ) puoliso? Luepa ärsyyntyneen miehen avaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä? :)

Lukisin erittäin mielelläni, vaikka ei ehkä ole oma mieheni...

Ap

Vierailija
4/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko aloittaa pienistä muutoksista, jotka kuitenkin tuo tulosta? Vaihda kahvileivät banaaneihin, karkit tuoreisiin mansikoihin ja porkkanoihin, jäätelön tilalle marjarahkaa. Syötkö oikeaa ruokaa ja säännöllisesti?

Vierailija
6/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti syön säännöllisesti... Joskus menee herkuilla koko päivä...

Inhoan porkkanoita, oksettaa ajatuskin. :/

Vierailija
7/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tänne saa enää linkkejä laittaa!

Kirjoita googleen rasvamaksa.info, tällä tiellä itse olen ja maaliskuusta -11kg ja olo todella hyvä! :)  170/89.7 tällä hetkellä :)

Vierailija
8/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta karppaus ei kyllä onnistu terveellisesti jos et syö kasviksia, ei pelkällä proteiinilla ja rasvalla voi terveellisesti laihduttaa, monet luulee että karppaaminen on pelkkää voita, munia ja pekonia, kasviksia syön lähes kilon päivässä, en tykkää pekonista ja välttelen muutenkin E250 nitriittiä mitä on kaikissa leikkeleissä ja makkaratuotteissa PAITSI vatajalla joten niitä käytän ainoastaan.
Kannattaisi nyt ekana jättää vain herkut pois ja korvata ne marjoilla, hedelmät ylläpitää karkin himoa mulla ainakin. Rasva on ainut millä saa sokerinhimon pois, minä söin kanssa ennen kilon irtokarkkeja kerralla, nyt 85% suklaa on liian makeaa kun suu tottuu ja aivot ettei tartte sokeria.  Jos on huonompi päivä ettei kerkee syödä kunnolla, makeanhimo hiipii, auttaa kun juo teetä kookosöljyllä tai syö kananmunia voilla, ei tee enää mieli makeaa ja puntari kiittää :) sitä ei uskois, mutta rasva palaa rasvalla jos hiilarit pitää vähissä :) T. 9

Vierailija
9/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:39"]

mutta karppaus ei kyllä onnistu terveellisesti jos et syö kasviksia, ei pelkällä proteiinilla ja rasvalla voi terveellisesti laihduttaa, monet luulee että karppaaminen on pelkkää voita, munia ja pekonia, kasviksia syön lähes kilon päivässä, en tykkää pekonista ja välttelen muutenkin E250 nitriittiä mitä on kaikissa leikkeleissä ja makkaratuotteissa PAITSI vatajalla joten niitä käytän ainoastaan.
Kannattaisi nyt ekana jättää vain herkut pois ja korvata ne marjoilla, hedelmät ylläpitää karkin himoa mulla ainakin. Rasva on ainut millä saa sokerinhimon pois, minä söin kanssa ennen kilon irtokarkkeja kerralla, nyt 85% suklaa on liian makeaa kun suu tottuu ja aivot ettei tartte sokeria.  Jos on huonompi päivä ettei kerkee syödä kunnolla, makeanhimo hiipii, auttaa kun juo teetä kookosöljyllä tai syö kananmunia voilla, ei tee enää mieli makeaa ja puntari kiittää :) sitä ei uskois, mutta rasva palaa rasvalla jos hiilarit pitää vähissä :) T. 9

[/quote]

Luuletko, että tätä uskotaan, vaikka on niin totta!!

Vierailija
10/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä, kiitos vastauksista

ap

Vierailija
11/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja osaisiko joku vinkata millä hakusanalla löytyisi tuo nelosen mainitsema ketju.

Olisi mielenkiintoista lukea. Oman mieheni kanssa kyllä puhumme paljon kaikesta, myös ylipainostani ja sen aiheuttamista tunteista.

Ap

Vierailija
12/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun luuseri

Vierailija
13/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo luuseri. Itse olin 157cm/82kg, ja inhosin itseeni. Sitten, menin aamuisin peilin eteen ja sanoin: Oot sä kaunis ja ihana ihminen. Siitä se lähti, itsensä hyväksymisestä. Tuli säännölliset ruokailut ja liikunnat. Nyt, 20kg kevyempi ja olo on mahtava. Tsemppiä.(äitini oli sekakäyttäjä)

Vierailija
14/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän mä sanoin olevani, asia on tiedossani...

Ap

Vierailija
15/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi tulee tänne purkamaan turhautumistaan painonhallinnan suhteen, miksi te jotkut luulette että juuri teidän karppaus- tai "vaihda vaan näppärästi karkit marjoihin"-jargon auttaisi mitään? Jos oikeesti herkkuja menee mättämällä ja kasvikset oksettaa, karkkien vaihtaminen marjoihin tai kilo kasviksia päivässä ei todellakaan ole mikään oikotie onneen. En sano etteikö aapeen kannattaisi ehdottomasti tehdä kaikkensa tilanteensa korjaamiseksi toki.

Ap: Hirveesti tsemppiä ja voimia. Jos sun arjessa on paljon stressiä ja matalaa mielialaa aiheuttavia asioita, uskon että ennen niiden asioiden käsittelyä sulla ei oikeesti ole voimavaroja laihdutukseen. Jos nyt sallit niin ehdottaisin, että lähtisit tekemään henkisellä puolella töitä ensin. Laihdutus (joka sun tapauksessa on pakollista jos aiot pitkäänkin vielä elää) onnistuu huomattavan paljon isommalla todennäkösyydellä silloin kun on muutenkin elämä tasapainossa.

Vierailija
16/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelisin ihan ammattiapua ennen laihdutusta. Käsittelisit asiat pään sisällä ja sitten alkaisit tehdä töitä laihtuaksesi. Ei ole mitään taikanappia. Jotkut selviävät vain sillä, että päättävät laihduttaa - ja onnistuvat. Kyse on holismista. Ei alkoholistikaan laita korkkia kiinni ennen kuin pään sisältä kuuluu naks.

Vierailija
17/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistänne 16 ja 17

Ap

Ja kiitos kun olen saanut purettua itseäni edes tänne.

Vierailija
18/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Itse olen hoikka mutta luuseri kaikilla muilla elämänalueilla :(

Vierailija
19/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole luuseri...olet arvokas ja sinussa on varmasti muutakin kuin ulkokuoresi.

Ota terveelliset elämäntavat pikkuhiljaa osaksi elämääsi. Älä käy vaa'alla, älä aseta mitään painonpudotustavoitteita. Tee asioita, joista nautit: zumbaa, tanssi, vaella, lenkkeile koiran kanssa, matkaile, mitä vain. Painonpudotus on toissijaista.

Vierailija
20/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa tosi huono laihduttaja, en kestä nälkää. Ja mulla on ihan hirvittävä makeanhimo koko ajan.

Pari viikkoa sitten vaan päätin, että nyt mä todellakin laihdutan, koska vittu: mä olen kamala ihramaha, läski. Olen pudottanut nyt 3,5 kg.

Ensimmäisenä ryhdyin "karkkilakkoon". Vaikka miten tekisi mieli makeaa, en osta enkä syö. Mietin aina, kun tekee jotain mieli, että mikä läski mä olen. Enkä mahdu lempivaatteisiinikaan enää. Lisäksi sokeriarvot koholla. Onko makea tärkeämpää kuin terveys? Saan vielä kohta diabetes -diagnoosin, jos en laihdu. Mulla lähete sokerin rasitustestiin tässä pöydällä, paastoarvot koholla. Varaan ajan, kun painoa tippunut 5 kg.

Kävelen joka päivä vähintään 1 h lenkin. Pakottamalla pakotan itseni ulos, vaikkei tekisi mieli, ei jaksaisi, ei huvittaisi, ei olisi aikaa. Mutta kun on ihan pakko nyt laihtua. Syön yhden lämpimän ruoan päivässä, muutoin nälkääni hedelmiä ja vihanneksia. Juon joka kerta näläntunteeseen ison lasin vettä. Mustaa kahvia lipitän. Käytän päivittäin Vi-Sibliniä, se kuitutuotteena täyttää vatsaa. Aina kun on nälkä, ajattelen, että tosi hyvä juttu, mulla on nälkä. Mä siis laihdun.

Kaloreita olen vähentänyt puoleen entisestä.

Vielä yksi syy laihtua: ihramaha haittaa seksiä.

Mulla ei ole vaakaa. Käyn terveysasemalla vaa´alla, kun on muitakin asioita keskustaan päin. Olen päättänyt, että joka käynnillä painoa on oltava vähemmän kuin edellisellä kerralla. Näin on toistaiseksi ollutkin.

Pituutta mulla 170 cm, painoa nyt 79,6 kg.

En tiedä, onko sulle ap mitään hyötyä mun kirjoittamastani, mutta Paljon onnea ja menestystä sulle toivotan!