Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviomieheni on homo

Vierailija
19.06.2014 |

Rakastan häntä ja hän on paras ystäväni. Mies kertoi 2v sitten olevansa homo. Päätimme pysyä yhdessä. Mieskin rakastaa minua, mutta vain ystävänä. Seksiä ei enää ole. Sattuu niin paljon.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleko Antti Tuiskun 'puoliso'?

Vierailija
22/26 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:06"]

Miksi miehesi elää kaapissa? Raukkamaista!

[/quote]Mun mielestä siinä ei ole mitään raukkamaista! mieti nyt oikeasti, mies jota luullaan heteroksi, on perhe ja varmasti paljon miespuolisia kavereitakin. Jos tulisi kaapista ulos, siinä menisi vaimokkeen maine kun suostuis "homoemoksi" ja lapsia alettas kiusata kun isukki on homo ja kaverit hylkäis! sit tietty ihmisten vihamielinen asenne homoja kohtaan. Mä ymmärrän hyvin miksi pysyy kaapissa

[/quote]

On kyllä ikävä tilanne ap:n kotona. Itse eron keskellä tiedän että sattua voi tosiaan "melekosen lujjaa". Vielä kun elämänkatsomus sisältää eron välttämisen viimeiseen asti. Milläs me saatais rauha maahan ettei homoja kiusattais eikä perinteisen avioliiton kannattajiakaan tarttis homoaktivistien kiusata? Osaatko erottaa että on nää neljä eri ihmisryhmää: homot, homoaktivistit, homojen kiusaajat ja perinteisen avioliiton kannattajat. Eikä muuten kuulu alkuperäiseen aiheeseen, tuli vaan mieleen tuosta kiusaamisesta ja "ihmisten vihamielisestä asenteesta homoja kohtaan". Väitän että monella homolla ja homoaktivistilla on tosi hyvät oltavat Suomessa - ei kyllä kiusata - , toisin on jos et suostu homoaktivistien vaatimuksiin. Leimakirves heilahtaa homovihamieliseksi vaikkei siitä ole kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se homo!!! Ellei sitten ole suunnitelmissa alkaa käymään yhdessä gay-pride paraateissa. Ei homoilu oo enää sairaus johon voi löytyy lääkitys kun ei eletä 80-luvulla.

Vierailija
24/26 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa elämistä harva kestää ilman psykosomaattisia sairauksia tms, se on jatkuva stressi. Myös sinulle. Jossain vaiheessa teidän on molempien aika alkaa purkaa tuota asetelmaa.

Vierailija
25/26 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mää voin panna sua kerro osote nii kyrpää tulee ja perseeseen jos haluut ja onko sulla hyvä perse voin nuolla

Vierailija
26/26 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ikinä tullut mieleen kun otat miehesi munan suuhun, kuinka monessa persereiässä se on ollut?

En oikein ymmärtänyt kysymystä. Mietitkö itse siinä suihinotossa, missä se tavara on mahdollisesti aikaisemmin ollut, kyllä heterotkin kakkosta käyttää ja mitä väliä, kyllä ainakin meillä päin paikat pestään käytön jälkeen.

T. Mies