Tiesitkö, että saat sen, mitä TODELLA haluat?
Mulle on elämässä käynyt näin useammankin kerran. Mutta olin jotenkin tässä unohtanut, että tulevaisuudessakin voin saada haluamani. Nyt päätin löytää unelmatyön ja saada sen. Ammatti sitä varten on jo. Mitä te muut päätätte haluta ja saada?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:42"]
Saat sen, mitä oikeasti haluat. Pitää vain haluta tarpeeksi.
[/quote]
heh heh. Minä en sitten vissiin halua lasta tarpeeksi. Olen aina halunnut lapsen, löysin miehen nuorena, alettiin heti yrittää raskautta kun toinen sai työpaikan vähän päälle 20-vuotiaana. Yritettiin vuosi, mentiin sitten lapsettomuustutkimuksiin ja hoitoihin niin pian kun päästiin. Käytiin hoidoissa monta vuotta, otettiin lainaa ja jatkettiin hoitoja yksityisellä sen verran mitä pystyttiin. Mentiin adoptioneuvontaankin, mutta miehen terveysongelman vuoksi emme kelpaa adoptiovanhemmiksi eikä sijaisvanhemmiksikaan. En ole saanut lasta ja sinusta se siis johtuu vaan siitä "etten ole halunnut tarpeeksi"? Loukkaavaa. Varmaan ne syöpään kuolleetkaan ei vaan ole halunneet tarpeeksi pysyä elossa.
[/quote]
Vaihda miestä! Ei kukaan ole sanonut, että saat kaiken haluamasi uhraamatta mitään. Saat sen, mitä todella haluat, mutta myös maksat siitä! Voit joutua luopumaan rakkaistasi, kotimaastasi, vapaa-ajastasi, jopa vapaudestasi, jotta saat sen, mitä tavoittelet.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:00"]Minäkin haluan ihan oikeasti lottovoiton jotta voin ostaa unelmien kodin. Harmittavaa, että täällä joku toínekin haluaa ihka oikeasti voittaa. Ehkä voitamme vierekkäisinä viikkkoina. Kukaan muuhan ei sitten lottovoittoa haluakkaan.
[/quote]
Ja mitä olet tehnyt, jotta saisit sen voiton? Maksimoinut todennäköisyyden?
Entä jos sittenkin tekisit töitä ja säästäisit, koska et oikeasti halua lottovoittoa vaan sen unelmien kodin. Se on saavutettavissa, mutta vain tekemällä töitä sen eteen. Ymmärrätkö: pitää ensin tietää, mitä haluaa ja sitten toimia niin, että sen saa. Ei riitä, että istuu kotona odottamassa ihmettä. Niitä kun ei tapahdu, ne tehdään.
Olen päättänyt saada erään naisen.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:00"]Suksi viduun ap.
Vaikka kuinka olen hallunnut ja tehnyt töitä, sen eteen mitä haluan. EN ole sitä saannut. En millään elämän saralla. Vain rikkaat ja onnekkaat jaksaa jauhaa samaa paskaa. Eli "saat mitä toivot ja haluat".
En ymmärrä oikeasti miksi toiset saa ja toiset jää ilman. En ole mitään pahaa tehnyt jäädäkseni ilman onnea ja menestystä. Kaikkeni olen yrittänyt. En vaan syntynyt kultalusikka suusa, en perinyt rahoja. Ei ole suhteita, en tunne ketään, kuka auttaisi menestykseen. Olen vain rivikansalainen. V aikka haluasin mitä vaan en saa lainaa niin paljoa, että voisin edes sen turvin aloittaa haaveeni tekoa.
[/quote]
Lue oma tekstisi niin ymmärrät, miksi et ole saavuttanut haluamaasi. Olet päättänyt, että sinusta ei ole mihinkään ja että joku toinen on se onnekas, joka saa kaiken. Kateelliset ja katkerat eivät koskaan onnistu elämässä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:42"]
Saat sen, mitä oikeasti haluat. Pitää vain haluta tarpeeksi.
[/quote]
heh heh. Minä en sitten vissiin halua lasta tarpeeksi. Olen aina halunnut lapsen, löysin miehen nuorena, alettiin heti yrittää raskautta kun toinen sai työpaikan vähän päälle 20-vuotiaana. Yritettiin vuosi, mentiin sitten lapsettomuustutkimuksiin ja hoitoihin niin pian kun päästiin. Käytiin hoidoissa monta vuotta, otettiin lainaa ja jatkettiin hoitoja yksityisellä sen verran mitä pystyttiin. Mentiin adoptioneuvontaankin, mutta miehen terveysongelman vuoksi emme kelpaa adoptiovanhemmiksi eikä sijaisvanhemmiksikaan. En ole saanut lasta ja sinusta se siis johtuu vaan siitä "etten ole halunnut tarpeeksi"? Loukkaavaa. Varmaan ne syöpään kuolleetkaan ei vaan ole halunneet tarpeeksi pysyä elossa.
[/quote]
Vaihda miestä! Ei kukaan ole sanonut, että saat kaiken haluamasi uhraamatta mitään. Saat sen, mitä todella haluat, mutta myös maksat siitä! Voit joutua luopumaan rakkaistasi, kotimaastasi, vapaa-ajastasi, jopa vapaudestasi, jotta saat sen, mitä tavoittelet.
[/quote]
Niin totta! Jos ihan oikeasti haluat lasta, niin vaihda miestä. Lisääntyminen on kuitenkin loppujen lopuksi biologiaa. Toisen kanssa voi tärpätä heti. Kokeile edes ;-)
Kyllä tiesin. En todellakaan ole syntynyt kultalusikka suussa, mutta silti mulla on kaikki mitä haluan. On oma talo, kauniit lapset, komea mies, korkeakoulututkinto ja vakituinen työpaikka. Mulla on luottamustehtävä ja ohjaan sivutoimisesti joogaa. Nautin liikunnasta ja harrastuksistani. Mulla on hyvä vartalo ja olen terve. Mutta.. Mitään en ole tarjottimella saanut vaan kaiken eteen olen tehnyt töitä. Olen masentuneen yksinhuoltajan lapsi, jonka ainoa sisko kuoli nuorena. Olin ylipainoinen, masentunut ja sulkeutunut. Aina siihen asti kun päätin että ansaitsen enemmän.
hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita. Positiivisella asenteella pääsee yllättävän pitkälle.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:46"]Mulle on elämässä käynyt näin useammankin kerran. Mutta olin jotenkin tässä unohtanut, että tulevaisuudessakin voin saada haluamani. Nyt päätin löytää unelmatyön ja saada sen. Ammatti sitä varten on jo. Mitä te muut päätätte haluta ja saada?
[/quote]
Universumi nyt vaan ei toimi näin.
Ymmärrän, että joku haluaa tehdä rahaa myymällä tällaisia ideoita, mutta mikä epä-älyllinen tunnevammaisuus ajaa uskomaan näihin?
Hienoa, että sinulle on käynyt hyvin.
Toivon kuitenkin, että ajattelet asiaa hieman tarkemmin
Ihminen voi saada sen mitä haluaa NIISSÄ PUITTEISSA mitä on mahdollista.
Jos jokainen saisi sen mitä oikeasti haluaa, olisivat omaan tilaan syyllisiä kaikki joilla on hirveä elämä. Kaikki Syyrian sodassa kärsivät, pedofiilien uhrit, lapsiavioliittoon pakotetut alaikäiset tytöt, Intian kastittomat naiset joita saa raiskata, alkoholistien lapset kaikki olisivat pahoja ihmisiä joille tapahtuu pahoja asioita.
Tämä sääntö koskeekin hyvinvointivaltioiden jäseniä vai?
Työtön jolla ei ole rahaa voi toki haaveilla vaikka mistä, mutta jos hänellä ei ole rahaa ostaa haaveilemaansa niin haaveeksi se jää.
Ihmisen elämään vaikuttaa monet ihmiset, yhteiskunnan tilanne ja terveys.
Sinulla on ollut onni myötä, sinulla on ollut riittävät resurssit saada haluamasi.
On järkevää olla kiitollinen, mutta jos yleistät oman onnesi joksikin filosofiaksi teet vääryyttä niille jotka ovat paljon joutuneet syyttä suotta kärsimään täällä.
Kannattaa kyllä keskittyä opiskeluun, hyvän työn saantiin ja siten saavuttaa haluamansa jos toiveet koskee esim. Taloudellista asemaa