Tiesitkö, että saat sen, mitä TODELLA haluat?
Mulle on elämässä käynyt näin useammankin kerran. Mutta olin jotenkin tässä unohtanut, että tulevaisuudessakin voin saada haluamani. Nyt päätin löytää unelmatyön ja saada sen. Ammatti sitä varten on jo. Mitä te muut päätätte haluta ja saada?
Kommentit (29)
Toivottavasti saat pian unelmatyösi :) minä haluan vakituisen työpaikan (todennäköisesti saan sen ehkäpä jo pian) ja sen jälkeen oman kodin. Molemmat haaveet saavutettavissa kyllä,kun vaan jaksais olla kärsivällinen...
Toivottavasti saat pian unelmatyösi :) minä haluan vakituisen työpaikan (todennäköisesti saan sen ehkäpä jo pian) ja sen jälkeen oman kodin. Molemmat haaveet saavutettavissa kyllä,kun vaan jaksais olla kärsivällinen...
Melko ärsyttävä slogan sellaisen mielestä, joka ei ole elämässään saanut sitä, mitä todella haluaa, vaikka on kuumeisesti yrittänyt. Ei se aina ole itsestä kiinni.
Älä puhu ap paskaa. Mitkään salaisuus-kirjat ei paranna kuolemansairasta
Tiedän, koska olen saanut sen, mitä haluan. Ei se ole ollut helppoa, joskus jopa pelottavaa, mutta nyt minulla on ne asiat, jotka olen halunnut.
No mulla ei ole ikimaailmassa mahdollista saavuttaa sitä mitä haluan. Musta ei ikinä tule hoikkaa, kaunista, varakasta, 3 lapsen kotiäitiä, myöhemmin kotirouvaa, jolla on aikaa, rahaa ja mahdollisuuksia laittaa kotia kauniiksi, käydä treenaamassa aina kun haluaa. Myöskään mies ei tule ikinä muuttumaan seksitavoiltaan sellaiseksi joka mut tyydyttäisi..
Olkaa tarkkoja, mitä toivotte, koska ne toiveet tosiaan voivat toteutua. Nyt en ole enää varma, haluanko tätä, vai en. Olen tullut toisiin aatoksiin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:36"]No mulla ei ole ikimaailmassa mahdollista saavuttaa sitä mitä haluan. Musta ei ikinä tule hoikkaa, kaunista, varakasta, 3 lapsen kotiäitiä, myöhemmin kotirouvaa, jolla on aikaa, rahaa ja mahdollisuuksia laittaa kotia kauniiksi, käydä treenaamassa aina kun haluaa. Myöskään mies ei tule ikinä muuttumaan seksitavoiltaan sellaiseksi joka mut tyydyttäisi..
[/quote]
Oletko ihan varma? MInä halusin aikanaan mahdottomia asioita, ryhdyin tekemään työtä ne saavuttaakseni ja elän nyt juuri sitä elämää, jota halusin. On aikaa, rahaa ja mahdollisuuksia, kotina vanha pitsihuvila, puolisona unelmien mies jne.
Vielä 15 vuotta sitten olin lihava, ruma, laiska, ajelehtiva työtön, tänään akateeminen uranainen.
Saat sen, mitä oikeasti haluat. Pitää vain haluta tarpeeksi.
mä todella haluaisin 10 miljoonan euron lottovoiton
"Pitää vain haluta tarpeeksi." :D Hitler halusi melkein tarpeeksi?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:42"]
[/quote]
heh heh. Minä en sitten vissiin halua lasta tarpeeksi. Olen aina halunnut lapsen, löysin miehen nuorena, alettiin heti yrittää raskautta kun toinen sai työpaikan vähän päälle 20-vuotiaana. Yritettiin vuosi, mentiin sitten lapsettomuustutkimuksiin ja hoitoihin niin pian kun päästiin. Käytiin hoidoissa monta vuotta, otettiin lainaa ja jatkettiin hoitoja yksityisellä sen verran mitä pystyttiin. Mentiin adoptioneuvontaankin, mutta miehen terveysongelman vuoksi emme kelpaa adoptiovanhemmiksi eikä sijaisvanhemmiksikaan. En ole saanut lasta ja sinusta se siis johtuu vaan siitä "etten ole halunnut tarpeeksi"? Loukkaavaa. Varmaan ne syöpään kuolleetkaan ei vaan ole halunneet tarpeeksi pysyä elossa.
Tavallaan näin on. Mulla oli rikas mies, mutta halusin muitenkin jotain muuta. Olen kaikkea muuta kuin gold digger vaikka ulospäin tyylini ei petä. Kun rakastan oikeasti kaikki muu unohtuu.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:42"]
[/quote]
heh heh. Minä en sitten vissiin halua lasta tarpeeksi. Olen aina halunnut lapsen, löysin miehen nuorena, alettiin heti yrittää raskautta kun toinen sai työpaikan vähän päälle 20-vuotiaana. Yritettiin vuosi, mentiin sitten lapsettomuustutkimuksiin ja hoitoihin niin pian kun päästiin. Käytiin hoidoissa monta vuotta, otettiin lainaa ja jatkettiin hoitoja yksityisellä sen verran mitä pystyttiin. Mentiin adoptioneuvontaankin, mutta miehen terveysongelman vuoksi emme kelpaa adoptiovanhemmiksi eikä sijaisvanhemmiksikaan. En ole saanut lasta ja sinusta se siis johtuu vaan siitä "etten ole halunnut tarpeeksi"? Loukkaavaa. Varmaan ne syöpään kuolleetkaan ei vaan ole halunneet tarpeeksi pysyä elossa.
[/quote]
Ei ole minun vikani, että sinä et ole löytänyt sitä tapaa, jolla saisit haluamasi. En väittänyt, että se olisi helppoa. Minäkin jätin 15v sitten silloisen mieheni, jotta saavuttaisin sen, mikä oli minulle tärkeää.
Itselläni on 3 IVF-alkuista lasta. Heitäkin minun piti haluta ja nähtävästi aidosti onnistuin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:42"]
[/quote]
[/quote]
Ei ole minun vikani, että sinä et ole löytänyt sitä tapaa, jolla saisit haluamasi. En väittänyt, että se olisi helppoa. Minäkin jätin 15v sitten silloisen mieheni, jotta saavuttaisin sen, mikä oli minulle tärkeää.
Itselläni on 3 IVF-alkuista lasta. Heitäkin minun piti haluta ja nähtävästi aidosti onnistuin.
Niin, kysehän ei ole siitä, että saat kaiken ihan kivan, mitä toivot. Vaan jos todella haluat jotain asiaa ja asia on sinulle tärkeä, niin toimit sen eteen ja muutat elämääsi. Voit joutua luopumaan joistain asioista saadaksesi sen, mitä todella haluat.
Suksi viduun ap.
Vaikka kuinka olen hallunnut ja tehnyt töitä, sen eteen mitä haluan. EN ole sitä saannut. En millään elämän saralla. Vain rikkaat ja onnekkaat jaksaa jauhaa samaa paskaa. Eli "saat mitä toivot ja haluat".
En ymmärrä oikeasti miksi toiset saa ja toiset jää ilman. En ole mitään pahaa tehnyt jäädäkseni ilman onnea ja menestystä. Kaikkeni olen yrittänyt. En vaan syntynyt kultalusikka suusa, en perinyt rahoja. Ei ole suhteita, en tunne ketään, kuka auttaisi menestykseen. Olen vain rivikansalainen. V aikka haluasin mitä vaan en saa lainaa niin paljoa, että voisin edes sen turvin aloittaa haaveeni tekoa.
Minäkin haluan ihan oikeasti lottovoiton jotta voin ostaa unelmien kodin. Harmittavaa, että täällä joku toínekin haluaa ihka oikeasti voittaa. Ehkä voitamme vierekkäisinä viikkkoina. Kukaan muuhan ei sitten lottovoittoa haluakkaan.
Aikuiset naiset uskoo kaiken maailman hölynpölyyn. Hävettää naisten puolesta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:36"]
No mulla ei ole ikimaailmassa mahdollista saavuttaa sitä mitä haluan. Musta ei ikinä tule hoikkaa, kaunista, varakasta, 3 lapsen kotiäitiä, myöhemmin kotirouvaa, jolla on aikaa, rahaa ja mahdollisuuksia laittaa kotia kauniiksi, käydä treenaamassa aina kun haluaa. Myöskään mies ei tule ikinä muuttumaan
seksitavoiltaan sellaiseksi joka mut tyydyttäisi..
[/quote]
Ongelma on sulla se, että haluat kymmentä eri asiaa. Ja teetkö niistä yhdenkään eteen töitä, niin että se asia toteutuisi? Täytyy olla joku tavoite, mihin pyrkiä, jotta sen voi saavuttaa.
Runsaasti vapaa-aikaa.