Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävintä mitä olet nähnyt kauppareissulla?

Vierailija
19.06.2014 |

Tänään juhannusruuhkaisessa marketissa keski-ikäinen mies tutki naisten alusvaatehyllyä ja haisteli pikkuhousuja ja rintsikoita...

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:38"]Hyi yöks! En enää koskaan osta irtokarkkeja tai -kurkkuja. Hedelmiä ja vihanneksia on pakko ostaa, pesen ne kyllä aina mutta nyt vasta kuuraankin.

[/quote]

Oletko tullut ajatelleeksi, miten hedelmät ja vihannekset on kerätty ja kuljetettu kauppaan? Tuskin espanjassa laittomana maahanmuuttajana tomaatteja poimivalla afrikkalaisella on kovin kaksisia mahdollisuuksia pestä käsiään päivän aikana. Entäpä kuinka puhdasta kasteluvesi on ollut? Kaupassa vihannekset puretaan käsin myyntilaareihin ja siellä niitä koskevat monet asiakkaat. Että eivät ne nyt niin superpuhtaita siellä kaupassa ole.

Vierailija
62/111 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että sentään! Millaset ihmiset on noin sekasi, et ensinäkään ei pidä lapsiaan yhtään kurissa ja vielä itsekin tekevät jotain näinkin ällöttäviä asioita, joita täällä on kerrottu? Yök!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarin tai Prisman lihatiskin edessä (sain varmaan trauman kun en muista kumpi) oli viisikymppinen pariskunta, sellainen vähän liikaa viskiä ja tupakkaa elämänsä aikana nauttineen näköinen pari. Kuluneet kasvot ja farkkukuosia liikaa ja laihat kropat molemmilla. Olivat asettautuneet jonkinlaiseen pystynainti-asentoon siihen, mies kouri naisen farkkupyllyä ja nainen hiveli ja puristeli miehen farkkutakin peittämää selkää ja nosteli koipea miehen ympärille. Samalla imeskelivät todella todella äänekkäitä kielisuudelmia jotenkin näin: ÄÄh HmmMHLOISKIS UUuuH OOOH PLÄISKIS uuMHHAAAh.

Ihan turha sanoa että voi kun sievää ja romanttista.

Oksensin vähän suuhuni ja poistuin ripeästi.

Vierailija
64/111 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä muuten tekee lähes jokainen. Nuolaisee huomaamatta etusormeaan, että saisi rullasta otetun hedelmäpussin auki. Ja sitten tunnustelemaan tomaattien kypsyyttä..

Vierailija
65/111 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa meikeistä myydään suomessa ilman sitä sinettiä, olen aina ihmetellyt että miksi?! Esim. mascarat saattavat olla ilman sitä ja mistä tiedät kuka sitä on kokeillut? Tästä syystä ostan mieluiten netistä.

Vierailija
66/111 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat sovituskopissa.

Vierailija
67/111 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin kun joku hullu avasi housunsa, pyyhki pillunsa nenäliinoilla ja jätti veriset paperit lattialle pankkiautomaatin eteen. N. 40-vuotias, ihan tavallisesti pukeutunut ja muuten tavallisen näköinen.

Vierailija
68/111 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kaupassa oli joku kamalan läski vanha rupusen näköisen mies joka alkoi jankkaamaan kassalla, että milloin se hyvännäköinen myyjä tulee taas töihin, missä se hyvännäköinen myyjä on töissä, tuleeko se hyvännäköinen myyjä taas huomenna tänne töihin jankuti jankuti. Kassat istuivat siinä vaivaantuneita eivätkä katsoneetkaan miestä päin. Tälläsiä ne stalkkerit on. Ihan kaheli.

Vierailija
69/111 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran Sokoksella, kun vanhempi nainen kaivoi takkinsa taskusta muovilusikan ja kaivoi sillä Lumenen kosteusvoidetta talouspaperin sisään. Oli sentään tester-purkki.

Vierailija
70/111 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abc:n kaupassa romanimies kahmi paljain käsin irtokarkkirasioista karkkeja suuhun. Yäk. Olin kävelemässä kohti ko hyllyä, kun olin mennyt sinne nimenomaan leffairtokarkkeja varten. Ostin sitten ihan peruspussin...

Vierailija
71/111 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä! En varmasti tämän luettuani lähdekään hakemaan irttareita...

Vierailija
72/111 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilleen epäkohteliaasti puhuvat pariskunnat.

Vierailija
73/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 07:23"]Mun lapsi on tehnyt kaikkea ällöä...haukkas omenaa ja laitto takas (ostin sen omenan ja kaikki ne 5-6 siitä ympäriltä) ja kerran tunki kätensä irtokarkkilaariin...ostin sen perhanan laarin tyhjäks, ne oli semmosia sokerillisia pyöreitä purkkapalloja. Tuli nekin kalliiks ja roskiin meni. Kerran se meni ja nuolas yhtä naista takista. Argh, en ymmärrä mistä nämä johtuu koska niistä asioista on puhuttu. Nämä tapahtui pari vuotta sitten ku lapsi oli alle 3v

[/quote]

Oisit vielä pyytänyt takin päältä. :`D

Vierailija
74/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsi kuraiset kengät jalassa ostoskärryissä. :-X

Vierailija
75/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:22"]

Kyllä mä oon antanut lapselle tripin kaupassa, joi sen ja kassalla kassatäti otti hinnan tyhjästä purkista kun sen hänelle annoin. Mitä ihmeellistä??

[/quote]

Lapsillekin voi pitää omaa vesipulloa mukana, ihan kuten monet aikuisetkin tekevät. Miksi lapsille pitää jatkuvasti juottaa sokerimehuja joilla ei ole mitää ravintoarvoa? Siksikö, että lapset vaan haluavat?

Vierailija
76/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:13"]

Olen kassalla töissä ja en ole nähnyt ällöttäviä juttuja liittyen ruokien sabotoimiseen tai muuhun sellaiseen. Ällöttävintä ovat vain spurgut ja heidän likaiset kätensä. Mukava ottaa rahaa vastaan... Onneksi saan käyttää hanskoja. En ymmärrä miten jotkut myyjät voivat olla ilman niitä! Joissain ruokakaupoissa on kosketusnäyttö, joten hanskaa ei voi pitää sen takia, onneksi en ole sellaisessa kaupassa.

Mieleeni tulee eräs puliakka, joka pelasi pelikoneella kaupassa. Hän kyyristyi ottamaan voittorahojaan ja sitten huomasin ettei hänellä ole alushousuja. Hänellä oli hieman pidempi takki ja stay-up-sukat. Roikkuvat häppärit ja römpsä vaan esillä. Siinä vaiheessa olin, että ei herran jumala mitä tässä kassalla näkeekään pakosti :D Jotkut asiakkaatkin huomasivat asian, muttei kukaan spurgunaiselle siitä sanonut... 

[/quote]

sullehan pitäs maksaa vaarallisen työn lisiä! :P toivottavasti ei palanut verkkokalvolle

Vierailija
77/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 07:23"]Mun lapsi on tehnyt kaikkea ällöä...haukkas omenaa ja laitto takas (ostin sen omenan ja kaikki ne 5-6 siitä ympäriltä) ja kerran tunki kätensä irtokarkkilaariin...ostin sen perhanan laarin tyhjäks, ne oli semmosia sokerillisia pyöreitä purkkapalloja. Tuli nekin kalliiks ja roskiin meni. Kerran se meni ja nuolas yhtä naista takista. Argh, en ymmärrä mistä nämä johtuu koska niistä asioista on puhuttu. Nämä tapahtui pari vuotta sitten ku lapsi oli alle 3v

[/quote]

Kiva että joku muukin ällöpennun vanhempi osaa käyttää järkeä.

Mä oon kanssa ostellut nuolaistuja karkkeja ja puraistuja hedelmiä...

Ja kerron kerta toisen jälkeen kauppa säännöt ja(yritän) vahtia joka sekunti...

Vierailija
78/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:30"]Noin 5-vuotias lapsi isolla hädällä marketin rautaosaston esittelyvessanpytyllä, äiti vieressä vahtimassa huomaako henkilökunta. "kun se ei osaa pidätellä. Mitä haittaa tosta voi oikeesti olla?" Olin tuolloin töissä ja yllätin kyseisen parivaljakon.

[/quote]

Voi herranjestas.. mitä seurauksia tosta tuli?

[/quote]

Voi herranjestas.. mieti nyt vähän, joku tuon joutuu siivoamaan. Vai luuletko että niihin esittelypytttyihin tulee vesi?

Vierailija
79/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaupasssa, mutta nut konkkaan (yllätys!!!!) menneessä lähikioskissa:

- eläviä & kuolleita ampiaisia irtokarkeissa

- paikalliset spurgut  hipelöimässä & maistelemassa kaikkea mm. niitä irtokarkkeja sekä irtomyynnissä olleita pullia

- nenää kaivava läski ämmä tiskin takana. kaivoi nenää & ojensi vaihtorahaa.. hyi!!!!!!!

-

Vierailija
80/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto maistiaisissa nainen heitti käytetyn tikun takaisin puhtaiden joukkoon. Huomasi erheensä ja hänen miehensä myös,mutta jatkoivat matkaa. Tästä lähtien maistelen vain,jos maistettavassa on tikku valmiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan