Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävintä mitä olet nähnyt kauppareissulla?

Vierailija
19.06.2014 |

Tänään juhannusruuhkaisessa marketissa keski-ikäinen mies tutki naisten alusvaatehyllyä ja haisteli pikkuhousuja ja rintsikoita...

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3 vuotias poika veti käsin irtokarkkeja naamaansa laarista ja lähmi niitä.

Vierailija
22/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buisness miehen näköinen äijä tuli lahden s markettiin aamulla n. Klo 8.00. Katteli jotain hyllyä js yhtäkkiä alkoi heiluttamaan jalkaansa. Kohta lattialle tipahti pAskat. Paskoi seisoen ja lähti pois. Henkilökunta ei voinut uskoa silmiä ku katsoi kamerasta ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:30"]

Noin 5-vuotias lapsi isolla hädällä marketin rautaosaston esittelyvessanpytyllä, äiti vieressä vahtimassa huomaako henkilökunta. "kun se ei osaa pidätellä. Mitä haittaa tosta voi oikeesti olla?" Olin tuolloin töissä ja yllätin kyseisen parivaljakon.

[/quote]Mitä teit tilanteessa?

[/quote] Luulin aluksi että lapsi leikki, mutta housut kintuissa ja haju paljastivat mistä oli kyse. Menin vähän lukkoon ja sanoin virallisella äänellä: Tuo ei ole luvallista. Äiti ei ollut mitenkään hämillään ja lapsikin vaikutti iloiselta, olihan "iso hätä" tietty helpottanut. Kävelin pois ja soitin vartijan taustatueksi, joka sitten kohteliaasti poistikin äidin ja lapsen kaupasta.

Vierailija
24/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin kun joku jonne sylkäisi limaa sinne suolakurkku-pönttöön. :(

Vierailija
25/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:30"]Noin 5-vuotias lapsi isolla hädällä marketin rautaosaston esittelyvessanpytyllä, äiti vieressä vahtimassa huomaako henkilökunta. "kun se ei osaa pidätellä. Mitä haittaa tosta voi oikeesti olla?" Olin tuolloin töissä ja yllätin kyseisen parivaljakon.

[/quote]

Voi herranjestas.. mitä seurauksia tosta tuli?

[/quote] Poistettiin myymälästä, henkilökunnan ja vartijoiden hämmennys oli sitä luokkaa, ettei meistä kukaan osannut ryhtyä vaatimaan korvausta siivouskuluista ja "koepaskotusta" vessanpytystä :D (pytty muuten pyöri pitkään varaston puolella, liimailtiin siihen kaikkia hauskoja viittauksia tuohon tapahtumaan sisältäneitä tarralappuja).

8

[/quote]

Mihin se kakka meni ?

[/quote] Siivooja tuli hälytettynä paikalle ja nakkasi muovipussiin, pesi lattian ja pytyn sisäpuolen jonka jälkeen minä ja vartija kannoimme pytyn varastoon. Kakan myöhemmistä vaiheista en osaa sanoa :D

8

Vierailija
26/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:30"]Noin 5-vuotias lapsi isolla hädällä marketin rautaosaston esittelyvessanpytyllä, äiti vieressä vahtimassa huomaako henkilökunta. "kun se ei osaa pidätellä. Mitä haittaa tosta voi oikeesti olla?" Olin tuolloin töissä ja yllätin kyseisen parivaljakon.

[/quote]

[/quote] Poistettiin myymälästä, henkilökunnan ja vartijoiden hämmennys oli sitä luokkaa, ettei meistä kukaan osannut ryhtyä vaatimaan korvausta siivouskuluista ja "koepaskotusta" vessanpytystä :D (pytty muuten pyöri pitkään varaston puolella, liimailtiin siihen kaikkia hauskoja viittauksia tuohon tapahtumaan sisältäneitä tarralappuja).

8

[/quote]

Mihin se kakka meni ?

[/quote] Siivooja tuli hälytettynä paikalle ja nakkasi muovipussiin, pesi lattian ja pytyn sisäpuolen jonka jälkeen minä ja vartija kannoimme pytyn varastoon. Kakan myöhemmistä vaiheista en osaa sanoa :D

8

[/quote]

Siivooja söi sen lounaaksi

Vierailija
27/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikainfluenssan aikaan näin kun ulkomaalaisen näköinen nainen aivasti irtokarkkikauhaan :X laitto siis kauhan suun eteen ja aivasti sellasen räkäaivastuksen. Hyi helvetti!

Vierailija
28/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:30"]Noin 5-vuotias lapsi isolla hädällä marketin rautaosaston esittelyvessanpytyllä, äiti vieressä vahtimassa huomaako henkilökunta. "kun se ei osaa pidätellä. Mitä haittaa tosta voi oikeesti olla?" Olin tuolloin töissä ja yllätin kyseisen parivaljakon.

[/quote]

[/quote]

Sinäkö ne lapsen tarpeet olisit siivonnut? Ihan normi rautakaupan myyjän päivää? Vaippa  sille J-P:lle, jos ei kykene pidättelemään... Siinä esittely pöntössä, ei muuten juokse vesi eli ihan manuaalisesti siivotaan.

[/quote]

Ööm?? :D

[/quote]

No ööm, kun kaikki ei vaan tajua... Itse jos olisin myyjä, en haluaisi lisätöitä. Oikeastaan siivojallehan ne likaiset työt jäävät. Normimammaa se ei hetkauta?! T. Se, joka sanoi ettei vesi juokse esittely pöntössä... :)

Vierailija
29/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen antoi lapselleen pillimehun hyllystä, lapsi vinkui janoisena ja nainen antoi lapsen juoda pillillä vielä maksamatonta pillimehua. Tupisi jotain, että kyllä me tää vielä maksetaan ... minusta tuo on varastamista. Onko janoista lasta pakko ottaa kauppaan ollenkaan, itse käytin helteellä janoisia lapsia ennen kauppareissua marketin vessassa juomassa lavuaarista vettä? 

Toisella kerralla pieni lapsi tunki suuhunsa lattialla olleita irtokarkkeja. Kun äiti hoksasi tämän, hän sanoi lapselle: "Sylkäise ne karkit kouraasi ja laita ne takaisin tuonne karkkiastiaan." Sinne puhtaiden karkkien sekaan menivät siis ensin lattialla ja vielä sen jälkeen lapsen suussa olleet irtokarkit. Mitähän tuo äiti oikein mahtoi ajatella?

Vierailija
30/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:30"]Noin 5-vuotias lapsi isolla hädällä marketin rautaosaston esittelyvessanpytyllä, äiti vieressä vahtimassa huomaako henkilökunta. "kun se ei osaa pidätellä. Mitä haittaa tosta voi oikeesti olla?" Olin tuolloin töissä ja yllätin kyseisen parivaljakon.

[/quote]

[/quote]

Sinäkö ne lapsen tarpeet olisit siivonnut? Ihan normi rautakaupan myyjän päivää? Vaippa  sille J-P:lle, jos ei kykene pidättelemään... Siinä esittely pöntössä, ei muuten juokse vesi eli ihan manuaalisesti siivotaan.

[/quote]

[/quote]

No ööm, kun kaikki ei vaan tajua... Itse jos olisin myyjä, en haluaisi lisätöitä. Oikeastaan siivojallehan ne likaiset työt jäävät. Normimammaa se ei hetkauta?! T. Se, joka sanoi ettei vesi juokse esittely pöntössä... :)

[/quote]

kyllähän minä sen ymmärrän vaikka ihan normimamma oonki :) taivastelinkin että mitä siinä tilanteessa sitten tehtiin

Vierailija
31/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon antanut lapselle tripin kaupassa, joi sen ja kassalla kassatäti otti hinnan tyhjästä purkista kun sen hänelle annoin. Mitä ihmeellistä??

Vierailija
32/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävintä on, kun vanhempi löytää kaupassa kadonneen, hätääntyneen lapsensa ja alkaa ensi töikseen sättiä ja huutaa, miksi karkasit?!! 

Vierailija
33/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin prismassa sovituskopin ohi ja haiskahti voimakkaasti spermalta. Kurkkasin sovituskoppiin ja kyllä, mällithän ne siinä pelissä komeili.

Vierailija
34/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 60-70 -vuotias sekakäyttäjä/lasolin juoja, jolla oli vaatteet pesty ehkä toissavuonna ja parta ajettu/naama pesty joskus sitäkin aiemmin.

Vierailija
35/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Käytkö sä vähän hitaalla.. Juu, me kaikki ymmärsimme heti että pöntössä ei ole vettä, sä olet ainoa joka kokee saaneensa tästä jonkun ahaa-elämyksen.

Vierailija
36/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä alusvaateliikkeessä ja sillä aikaa kun kävin takahuoneessa, oli vanhempi epäsiisti herrasmies ilmestynyt liikkeeseen ja yllätin hänet hiplaamasta naisnuken jalkoväliä. Lähti aika rivakasti

Vierailija
37/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:55"]Kerran näin kun joku jonne sylkäisi limaa sinne suolakurkku-pönttöön. :(

[/quote]

Kai kävit ilmoittamassa asiasta kaupan henkilökunnalle?

Vierailija
38/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Käytkö sä vähän hitaalla.. Juu, me kaikki ymmärsimme heti että pöntössä ei ole vettä, sä olet ainoa joka kokee saaneensa tästä jonkun ahaa-elämyksen.

[/quote]

Oikeasti sellaisiakin on! Kaikkien lapset ei myöskään "piip" tai jotain, kauppojen wc-istuimiin. Kunnallistekniikan alalla työskentelevänä, en ihmettele yhtään, ettei ihmiset tiedä missä se vesi kulkee. 

Vierailija
39/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas tapauksia. Minun kauheat näyt ovat olleet niitä tyypillisiä likaisia, kuselle haisevia juoppoja joiden housut roikkuu niin, että puoli persettä näkyy. Sellainen kun tulee kaupan tai muun paikan jonossa taakse seisomaan niin oksettaa.

Vierailija
40/111 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtomyynnissä olevia sämpylöitä käsin ottavat ihmiset. Suomennos: vanhemmat miehet. Pihtien käyttö tuntuu ilmeisesti mahdottomalta ajatukselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi