Pääseekö miehesi tänään nautimaan saunasta, oluesta ja pimpullsta?
Kommentit (34)
Mun eukko ottaa tänään saunan jälkeen mun säkit suuhun ja tulen mylvien naamalle.Kylläpä sitten maistuu kalja ja peli,eukko saa siinä vaiheessa painua vittuuun tietä,saatana!Sitä kun viikon myllää metässä ojittamassa,niin ei siinä enää ämmää tarvita kun on hommasa hoitanut,näin on!
Kyllä naisten natsipuolueen tulee pitää yhtä ja olla yhdessä rintamassa ällöjä miehiä vastaan, eikä kenenkään sortua mihinkään myönnytyksiin miesten osalta.
Haluan pillua!
Kuulkaa miehen eksistentiaalisella raivolla huutama rukous ja toive.
Paljon en elämältä toivo, mutta jos pillua saisi! Tai edes jonkun pillun kantajan kirjoittamaan minulle jotain seksikästä edes tämän kerran. Auttakaa!
Elämän erikoisuudet näin juhlaviikonlopun kunniaksi.
Kyllä mun mies pääsee niin halutessaan. Mutta tänäänkin (taas!) miestä kiinnostaa vain jalkapallo. Toki olut maistuu matsia toljottaessa.
Kyllä naisten Natsipuolueen tulee pystyä pitämään ällöt miehet edes siten ojennuksessa että eivät tule nauttimaan juhannuksensa yhtään mistään.
Huomenna lähden yksin Tallinnaan ja pääsen nauttimaan noista kaikista.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:20"]
Saunaan pääsee, jos viitsii itse lämmittää. Jos on muistanut hankkia kaljaa itselleen, niin ottakoot huikkaa. Futista tulee tv:stä.
Siinä on yhdelle miehelle viihdettä aivan tarpeeksi.
Mulla on edelleen päänsärkyä.
[/quote]
Miksi edes olet suhteessa jos et halua miestäsi?
pilluni on pyhä.
se on tavattavissa vain erikoistilaisuuksissa. ( lv.n laukku , lahjakortti, ulkomaan
matka , uusi auto tai talo tms )
olenhan nainen ja minulla on oikeus vartalooni ja miehet on sovinisteja
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:31"]
Joo kaikkea noita jee mun ihana hanipuppeli
[/quote]
Mulle on joku venäläinen nainen sanonut joskus "listen, honeybunny" sellaisella äänellä, että se on syöpynyt miellyttävänä muistona ikuisiksi ajoiksi tärykalvoille sekä siihen selkärangan osaan, jossa kylmät väreet kulkevat.
Jaa juhannus? Tämä mies ei nauti mistään otsikossa mainitusta tänä iltana. Töihin huomenna.
Ei tässä ny kerkee mitään pimpulleja ajatella. Töllöstä pukkaa matsia toisensa perään. Hyvä kun kerkee jossain välissä käydä kaupassa lisää olutta hakemassa ja kenties jotkut pikaset löylyt jossain välissä ottamassa. Pimpullit saa olla ihan omissa oloissaan heinäkuun puoleen väliin asti. Loppuottelun jälkeen on sitten aikaa vähemmän tärkeille asioille, kuten vaikkapa pimpuloinnille. Siihen asti minun aikani on pyhitetty kuningas jalkapallolle.
Eikä meillä ole sen kanssa mitään propleemia. Emäntä kyllä tietää, mikä on kerran neljässä vuodessa marssijärjestys ja jos sen pimpullia rupee pallolle pyhitetyn kuukauden aikana seksuaalisesti kutkuttamaan, niin saa hoidella kutkutuksensa ihan parhaaks katsomallaan tavalla. Dildo saa kelvata, tai vaikka naapurin Pertti, kunhan vaan ei tule minua kesken matsin häiritsemään moisen takia.
Sai pimpulia viime juhannuksena. Maaliskuun jälkeen on ollu kummasti vähän kiirettä, etten oo jaksanu pimulia niin paljon antaa.
ei mies mitään pillua tarvitse,ajaa perheen sukuloimaan hevon vittuun,maksaa polttoaineet,ruuat,juomat,karkit,kaljat,siiderit,viinat,kantaa puut,lämmittää saunan,kantaa vedet,palkaksi saa vittuilua ja pihtausta.
koska seksi ei ole kiinnostanut lasten saannin jälkeen.