Pääseekö miehesi tänään nautimaan saunasta, oluesta ja pimpullsta?
Kommentit (34)
Kävin eilen salarakkaani luona, kun ukko oli duunissa. Oma ukko saa tyytyä kaljaan ja fudikseen :D
pimpullsta...pittbullsta? Ei mun mies tykkää koirista. :)
Ei, mutta saunaa, olutta ja peräaukkoa hän saa.
Sauna, olut ja futiksesta. Mä varmaan nukun jo ennen ku kömpii sänkyyn.
Saunaan pääsee, jos viitsii itse lämmittää. Jos on muistanut hankkia kaljaa itselleen, niin ottakoot huikkaa. Futista tulee tv:stä.
Siinä on yhdelle miehelle viihdettä aivan tarpeeksi.
Mulla on edelleen päänsärkyä.
Sai nauttia jo eilen. Tänään tuskin saunaa lämmitetään, mutta kahta muuta saattaa olla tarjolla tänäänkin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:27"]Sai nauttia jo eilen. Tänään tuskin saunaa lämmitetään, mutta kahta muuta saattaa olla tarjolla tänäänkin.
[/quote]
olipa kätevää, kirjoitit kuin puolestani;)
Ei se ällö mies tarvitse muuta kuin turpaansa.
Jaa. Korkeintaan pimpulista. Pitää ajaa illalla toiselle puolelle Suomea. Jos jaksaa vielä siinä vaiheessa kun tullaan perille niin voi saada sitä pimpulia. Noi muut sit huomenna.
Joo kaikkea noita jee mun ihana hanipuppeli
Oluesta ei niin välitä mutta kaikkea on kyllä tarjolla - kuten joka päivä muutenkin.
ei todellakaan. se sika on jäämässä.
juon itse oluet ja erossa mökki jää minulle.
Ei tänään, mutta huomenna saa kaikkia kolmea..
Kukaan täysjärkinen nainen ei mene antamaan ällölle miehelleen sitä itseään juhannuksena. Miestä komennellaan, häväistään sekä hänelle osoitetaan kaapin paikka eikä anneta pienimpiäkään hellyydenosoituksia. Sellainen olisi heikkoutta ja rikos naissukupolvea kohtaan.
Vain sauna, olut ja makkaraa...pimpuli on pois käytöstä pari päivää.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:40"]
Mun eukko ottaa tänään saunan jälkeen mun säkit suuhun ja tulen mylvien naamalle.Kylläpä sitten maistuu kalja ja peli,eukko saa siinä vaiheessa painua vittuuun tietä,saatana!Sitä kun viikon myllää metässä ojittamassa,niin ei siinä enää ämmää tarvita kun on hommasa hoitanut,näin on!
[/quote]
asiaa,näin se pitäisikin olla.