Olen ihastunut lähikaupan kassaneitiin :(
Olen siis itsekin nainen. Hän on aivan upea. Suunnilleen saman ikäinen kuin minä, herttaisen oloinen, lyhythiuksinen. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa olin miesystäväni kanssa kaupassa ja olin aivan myyty. Jäin vain tuijottamaan häntä. Hän kyllä katsoi takaisin ja hymyilikin, olin siis viereisellä kassalla asioimassa. Tuli niin suuri yhteenkuuluvuuden tunne ja halu puhua hänelle. Olen nyt asioinut hänen kassallaan pari kertaa ja tekisi niin mieli tehdä jonkinlainen aloite - edes ystävämielessä.
Tiedän, olen pelottava ja harhainen mutta hänessä vain on sitä jotain. :)
Kommentit (66)
Mun mielestä voit sanoa kassamyyjälle hänen olevan kaunis. Mutta yritä sanoa neutraalisti, ei ihastuneessa mielessä. Ihmisistä on kiva kuulla kehuja jos ne sanotaan vilpittömästi.
Ihan liian harvoin sanomme tutuille ja tuntemattomillekin positiivisia asioita heistä. Aina se kuitenkin lämmittää mieltä kun vilpitön kehu sattuu omalle kohdalle.
Tiedän tunteen. Olin ihastunut tarjoilijaan, joka työskenteli paikassa jossa kävin päivittäin syömässä lounaan. Hirmu mukava nainen ja kaunis, aina juttelimme, välillä pidempäänkin.
Nyt hän ei enää työskentele ko. ravintolassa ja harmittaa, etten koskaan kysynyt mentäiskö vaikka terassioluelle. Ihan kaverimielessäkin olisin halunnut tutustua, sen verran hyvin tultiin juttuun. Olkoonkin, että saattoi olla pelkästään hyvää asiakaspalvelua hänen puoleltaan, niin mitä siinä olisi hävinnyt?! Jos olisi saanut "pakit" olisi voinut sanoa, että vaikutat vaan sen verran mukavalta tyypiltä että ajattelin kysyä. Harmittaa, kun nolous estää tekemästä mitään aloitetta, edes ystävyyspohjalta..
Edellinen kirjoittaja siis nainen itsekin.
Ehkä ei kannata kehua suoraan kauniiksi, jotta ei aiheudu mitään kiusallista, mutta voisit vaikka kehua myyjän kampausta (esim. "Anteeksi, mutta sulla on tosi kivasti leikatut hiukset! Saanko kysyä, missä käyt kampaajalla?") tai vaatteita. Hänen reaktiostaan voisit sitten päätellä, kannattaako alkaa kehua suoremminkin :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:52"]Ehkä ei kannata kehua suoraan kauniiksi, jotta ei aiheudu mitään kiusallista, mutta voisit vaikka kehua myyjän kampausta (esim. "Anteeksi, mutta sulla on tosi kivasti leikatut hiukset! Saanko kysyä, missä käyt kampaajalla?") tai vaatteita. Hänen reaktiostaan voisit sitten päätellä, kannattaako alkaa kehua suoremminkin :)
[/quote] Jos vaatteita kehuisi niin kehuisi myyjän asua. Kuka nyt markettiasua erityisen hienona pitää.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:21"]
Jos vaatteita kehuisi niin kehuisi myyjän asua. Kuka nyt markettiasua erityisen hienona pitää.
[/quote]
Minä kyllä kerran kehuin yhden miesmyyjän asua, kun uniformun avoimen kauluksen alta pilkotti lempibändini paita. :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:52"]Ehkä ei kannata kehua suoraan kauniiksi, jotta ei aiheudu mitään kiusallista, mutta voisit vaikka kehua myyjän kampausta (esim. "Anteeksi, mutta sulla on tosi kivasti leikatut hiukset! Saanko kysyä, missä käyt kampaajalla?") tai vaatteita. Hänen reaktiostaan voisit sitten päätellä, kannattaako alkaa kehua suoremminkin :)
[/quote] Jos vaatteita kehuisi niin kehuisi myyjän asua. Kuka nyt markettiasua erityisen hienona pitää.
[/quote]
Älä nyt, pointti tuli selväksi mitä haettiin. Pitääkö aina tarrautua höpsösti pikkuseikkoihin :)
Ps. En ole kyseisen kirjoittaja. Kunhan tajusin idean.. :)
Pliis... Lesbot. Älkää vaivautuko.
Terv. hymyilevä myyjä jonka tuutti on täynnä lesboasiakkaita
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:43"]Pliis... Lesbot. Älkää vaivautuko.
[/quote]
Jatkan vielä, että ne kehut ja flirtit on yök. Ihan oikeasti... Yli 40v miehiltä ja lesbonaisilta saadut kehut ja flirtit koen työni ällöttävänä puolena.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:43"]Pliis... Lesbot. Älkää vaivautuko.
[/quote]
Jatkan vielä, että ne kehut ja flirtit on yök. Ihan oikeasti... Yli 40v miehiltä ja lesbonaisilta saadut kehut ja flirtit koen työni ällöttävänä puolena.
[/quote] Et siinä tapauksessa taida olla ihan sinut seksuaalisuutesi kanssa. Minä ainakin olen todella otettu jos joku lesbo (tai mies) tulee iskemään.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:45"]
[/quote]
[/quote] Et siinä tapauksessa taida olla ihan sinut seksuaalisuutesi kanssa. Minä ainakin olen todella otettu jos joku lesbo (tai mies) tulee iskemään.
[/quote]
No jos olisivat missien näköisiä niin olisin otettu, muuten ällöttää :D monet vielä sellaisia lyhythiuksisia lesboja... Yh. En voi reaktiolleni mitään. Kuten näiden setämiehienkään. Nuoret, hyvännäköiset pojat kun flirttailee/pyytää treffeille työaikana niin se piristää kyllä :)
Ai pitäisi olla oikein otettu -heteronaisen- kun lesbo tulee iskemään? No en todellakaan ole. Mikä lesbovimma tällä palstalla on? Jos ei ole otettu lesbon -ilmeisesti kenen vain sellaisen- flirtistä niin ei ole sinut seksuaalisuutensa kanssa :D ??? just.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:45"]
[/quote]
[/quote]
No jos olisivat missien näköisiä niin olisin otettu, muuten ällöttää :D monet vielä sellaisia lyhythiuksisia lesboja... Yh. En voi reaktiolleni mitään. Kuten näiden setämiehienkään. Nuoret, hyvännäköiset pojat kun flirttailee/pyytää treffeille työaikana niin se piristää kyllä :)
[/quote] Heh, ai hiuksien pituudestako se on kiinni? Kauniimmat tuntemani naiset ovat itseasiassa lyhythiuksisia, heidän seksuaalisuudestaan en tosin tiedä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 00:29"]
Ai pitäisi olla oikein otettu -heteronaisen- kun lesbo tulee iskemään? No en todellakaan ole. Mikä lesbovimma tällä palstalla on? Jos ei ole otettu lesbon -ilmeisesti kenen vain sellaisen- flirtistä niin ei ole sinut seksuaalisuutensa kanssa :D ??? just.
[/quote] no älä ole, ketään ei kiinnosta ahdasmielisyytesi.
Kehu vaikka hiuksia tms! Kyllä pieni flirtti aina piristää päivää =)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:29"]
Olen siis itsekin nainen. Hän on aivan upea. Suunnilleen saman ikäinen kuin minä, herttaisen oloinen, lyhythiuksinen. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa olin miesystäväni kanssa kaupassa ja olin aivan myyty. Jäin vain tuijottamaan häntä. Hän kyllä katsoi takaisin ja hymyilikin, olin siis viereisellä kassalla asioimassa. Tuli niin suuri yhteenkuuluvuuden tunne ja halu puhua hänelle. Olen nyt asioinut hänen kassallaan pari kertaa ja tekisi niin mieli tehdä jonkinlainen aloite - edes ystävämielessä.
Tiedän, olen pelottava ja harhainen mutta hänessä vain on sitä jotain. :)
[/quote] Ihastuksia tulee ja menee, oli ne sitten mies- tai naispuolisia. En ehkä itse ottaisi näistä kommenteista neuvoa ja lähtisi avoimesti flirttailemaan, ennemmin vain ihan ystävämielessä juttelemaan, ihan arkisista asioista
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:43"]
Pliis... Lesbot. Älkää vaivautuko.
[/quote] Liimaa sitten otsaasi tarra jossa lukee hetero
No tässä kysyttiin mielipidettä ja alan edustajana ja heterona sen kerroin. Mulle on aivan sama jos minua pidetään sen takia ahdasmielisenä että lesbojen ja setämiesten flirtti ällöttää :D lesbot älkääpä vetäkö sitä hernettä nenään niin helposti! Ahdasmielistä on se, ettei tajua että heteroita voi todella ällöttää teidän lesbojen flirtit ja punastumiset kun teemme työtämme ja hymyilemme ja kenties heitämme pientä small talkkia. Ota iisii!! :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 00:57"]
No tässä kysyttiin mielipidettä ja alan edustajana ja heterona sen kerroin. Mulle on aivan sama jos minua pidetään sen takia ahdasmielisenä että lesbojen ja setämiesten flirtti ällöttää :D lesbot älkääpä vetäkö sitä hernettä nenään niin helposti! Ahdasmielistä on se, ettei tajua että heteroita voi todella ällöttää teidän lesbojen flirtit ja punastumiset kun teemme työtämme ja hymyilemme ja kenties heitämme pientä small talkkia. Ota iisii!! :)
[/quote] Vähän offtopicia, mutta ihan mielenkiinnosta kysyisin miksi ylipäätäänsä jonkun sellaisen ihmisen flirtti (siis sellaisen josta ei ole seksuaalisesti kiinnostunut) ällöttää? Itse olen parikymppinen nainen, hoitoalalla, ja saan siellä jatkuvasti kuunnella flirttailua itseäni jopa 70 vuotta vanhemmilta ihmisiltä. Kertaakaan ei ole ällöttänyt, olen vain ignooraannut moiset jutut ja jatkanut omia juttujani.
Siksi minua ihmetyttää kovasti jos jotakuta tosiaan oikeasti "ällöttää" samaa sukupuolta olevan tai 10 vuotta vanhemman miehen flirttailut.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:41"]Mulle on käynyt samoin. Lähikaupan kassalle tuli sellainen ihana nuori nainen jolla oli hymy herkässä, kauniit pehmeäpiirteiset kasvot ja iso säkkäräinen kiharapilvi. Voi että punastutti ihan mennä kassalle. Enkä ole koskaan naisista ollut kiinnostunut, edes vähän. Hän ei enää ole töissä tuossa kaupassa. :(
[/quote]
Eikö ole typerä tunne? Aina sinne kauppaan mennessä miettii että onko hän töissä, muistaako minut jne. :( ja jotenkin tuntuu että hänkin vilkuilee minua mutta eihän se voi olla niin?
Ap (olin myös7&10)
[/quote] Miksei voisi? :)
[/quote] Kuvittelette omianne. Hyvän asiakaspalvelijan kuuluu olla ystävällinen ja kestohymy päällä.
Mutta tietenkin jos on ns "ihastunut" niin kuvittelee että saisi siltä ihastuksen kohteelta jotain erityiskohtelua.