Olen ihastunut lähikaupan kassaneitiin :(
Olen siis itsekin nainen. Hän on aivan upea. Suunnilleen saman ikäinen kuin minä, herttaisen oloinen, lyhythiuksinen. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa olin miesystäväni kanssa kaupassa ja olin aivan myyty. Jäin vain tuijottamaan häntä. Hän kyllä katsoi takaisin ja hymyilikin, olin siis viereisellä kassalla asioimassa. Tuli niin suuri yhteenkuuluvuuden tunne ja halu puhua hänelle. Olen nyt asioinut hänen kassallaan pari kertaa ja tekisi niin mieli tehdä jonkinlainen aloite - edes ystävämielessä.
Tiedän, olen pelottava ja harhainen mutta hänessä vain on sitä jotain. :)
Kommentit (66)
Minäkin olen ihastunut ja moneenkin mutta minä olenkin mies.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:30"]Joooo.. se tunne menee ohi kun vaihdat kauppaa :D
[/quote]
Saattaa mennä mutta kun en haluaisi. En ole koskaan ennen ollut kiinnostunut naisista, ja joskus teininä on jännittänyt näin paljon.
Ap
Piristäähän se toki päivää, mutta sitten kun saat pakit niin :S
Ihastumisia tulee ja menee.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:38"]Piristäähän se toki päivää, mutta sitten kun saat pakit niin :S
[/quote]
Jep, tiedetään.
Aina saa haaveilla..
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:38"]
[/quote] "Sitten kun saat pakit"? Oudon negatiivinen asenne. Mistä sitä tietää etukäteen tuleeko pakit vai ei?
Mulle on käynyt samoin. Lähikaupan kassalle tuli sellainen ihana nuori nainen jolla oli hymy herkässä, kauniit pehmeäpiirteiset kasvot ja iso säkkäräinen kiharapilvi. Voi että punastutti ihan mennä kassalle. Enkä ole koskaan naisista ollut kiinnostunut, edes vähän. Hän ei enää ole töissä tuossa kaupassa. :(
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:40"]Missä päin?
[/quote]
Oulussa..
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:41"]Mulle on käynyt samoin. Lähikaupan kassalle tuli sellainen ihana nuori nainen jolla oli hymy herkässä, kauniit pehmeäpiirteiset kasvot ja iso säkkäräinen kiharapilvi. Voi että punastutti ihan mennä kassalle. Enkä ole koskaan naisista ollut kiinnostunut, edes vähän. Hän ei enää ole töissä tuossa kaupassa. :(
[/quote]
Eikö ole typerä tunne? Aina sinne kauppaan mennessä miettii että onko hän töissä, muistaako minut jne. :( ja jotenkin tuntuu että hänkin vilkuilee minua mutta eihän se voi olla niin?
Ap (olin myös7&10)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:41"]Mulle on käynyt samoin. Lähikaupan kassalle tuli sellainen ihana nuori nainen jolla oli hymy herkässä, kauniit pehmeäpiirteiset kasvot ja iso säkkäräinen kiharapilvi. Voi että punastutti ihan mennä kassalle. Enkä ole koskaan naisista ollut kiinnostunut, edes vähän. Hän ei enää ole töissä tuossa kaupassa. :(
[/quote]
Eikö ole typerä tunne? Aina sinne kauppaan mennessä miettii että onko hän töissä, muistaako minut jne. :( ja jotenkin tuntuu että hänkin vilkuilee minua mutta eihän se voi olla niin?
Ap (olin myös7&10)
[/quote] Miksei voisi? :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:45"]
[/quote]
Ap (olin myös7&10)
[/quote] Miksei voisi? :)
[/quote]
No, olen itsekin ollut yökerhossa töissä. Yritin olla ystävällinen ja hymyillä asiakkailleni. Tämä johti siihdn että miehet kuvittelivat minun olevan heistä kiinnostunut. "No miksä sit katsoit mua silmiin ja hymyilit?!"
Näen tässä jotain samaa, en vain usko näihin juttuihin. Toisaalta, mitä haittaa siitä olisi jos vaikka kehuisin häntä kauniiksi ostoksia maksaessani?
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:45"]
[/quote]
Ap (olin myös7&10)
[/quote]
Joo, itsekin taisin kuvitellaa että hän on minulle jotenkin erityisen ystävällinen ja ihan kuin oltais vaihdettu katseita... Tietysti se oli vain omassa päässäni.
En mäkään tajua mikä aloituksessa oli vastenmielistä..
Nyt taisi mammoilta unohtua pikku juttu. Eli apn miesystävä !!!!
pyydä sitä 3:n kimppaan miesystäväs kanssa
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:10"]
[/quote]
Miten hän kuuluu tähän?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:38"]
[/quote] "Sitten kun saat pakit"? Oudon negatiivinen asenne. Mistä sitä tietää etukäteen tuleeko pakit vai ei?
[/quote] Vai että kassamyyjän takia jota ei edes tunne pitäisi jättää mies ja yrittää iseä? Naurettavaa sanon minä. Kassaneiti tuskin ajattelee yhtään mitään hymyillessään ap:lle ja kun on maksamassa ruokansa.
Kuvitteletteko te tosiaan että mies jätetään noin vain yhden kassamyyjäihastuksen takia? Vai mitä tarkoitatte noilla "Mistä sen voi tietää vaikka tykkäiskin susta :)))"-kommenteilla?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:10"]
[/quote]
Miten hän kuuluu tähän?
[/quote] No ehkä kuuluu siten että av-mammojen mielestä mies pitäisi jättää ja mennä flirttailemaan kassamyyjälle.
HERÄTKÄÄ!
Joooo.. se tunne menee ohi kun vaihdat kauppaa :D