Olen ihastunut lähikaupan kassaneitiin :(
Olen siis itsekin nainen. Hän on aivan upea. Suunnilleen saman ikäinen kuin minä, herttaisen oloinen, lyhythiuksinen. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa olin miesystäväni kanssa kaupassa ja olin aivan myyty. Jäin vain tuijottamaan häntä. Hän kyllä katsoi takaisin ja hymyilikin, olin siis viereisellä kassalla asioimassa. Tuli niin suuri yhteenkuuluvuuden tunne ja halu puhua hänelle. Olen nyt asioinut hänen kassallaan pari kertaa ja tekisi niin mieli tehdä jonkinlainen aloite - edes ystävämielessä.
Tiedän, olen pelottava ja harhainen mutta hänessä vain on sitä jotain. :)
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 00:57"]No tässä kysyttiin mielipidettä ja alan edustajana ja heterona sen kerroin. Mulle on aivan sama jos minua pidetään sen takia ahdasmielisenä että lesbojen ja setämiesten flirtti ällöttää :D lesbot älkääpä vetäkö sitä hernettä nenään niin helposti! Ahdasmielistä on se, ettei tajua että heteroita voi todella ällöttää teidän lesbojen flirtit ja punastumiset kun teemme työtämme ja hymyilemme ja kenties heitämme pientä small talkkia. Ota iisii!! :)
[/quote]
Minusta on ahdasmielistä jaotella ihmiset heidän seksuaalisen suuntautumisensa perusteella. Jos sinä ahdasmielinen näkisit ihmiset IHMISINÄ, voisit huomata että sukupuoli on toissijainen asia kumppaninvalinnassa. Tärkeintä ovat kemia ja yhteiset arvot.
T. Miehen kanssa naimisissa oleva nainen, joka näkee ihmiset ihmisenä eikä sukupuolena
Minäkin olen kassaneitiin ihastunut, vaikka hetero olen luullut olevani! Ehken sitten ihan olekaan ;)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 01:18"]
Ap täällä. En kyllä koe olevani lesbo, vaikka pidänkin tätä naista upeana. Minua vähän loukkaa tuon erään asiakaspalvelijan asenne ihmisiin jotka pitävät häntä viehättävänä. Ainahan voi haaveilla ja miksen voisi kehua mielestäni kaunista naista? Olen itsekin saanut kehuja naisilta esim. hiuksista, vaatteista, meikistä ja sanoipa kerran töissä eräs nainen että näytän enkeliltä. :D Ja olen ihan tavallinen perusnätti suomineito, hoikka ja jos nyt kiinnostaa niin pitkähiuksinen.
Ja en kyllä ole miestäni jättämässä, mutta olisi ihanaa tutustua tähän naiseen. Toisaalta voihan hän olla luonteeltaan vastenmielinen, kuten tuo yksi kaupan kassa tässä demonstroi.
Ap
[/quote]
Äh, älä välitä tosta valittavasta alan edustajasta. Asenteesta päätellen se on se eilinen kassamyyjä avautuja, joka kirjoitti avaukseensa pitkän listan mikä asiakkaissa ketuttaa.
Olen minä itsekin ihan ihastunut - lähikaupan myyjäpoikaan, tämmönen keski-ikänen täti ihminen, ja olen bi, et voisin kans ihastua kehen tahansa.
Huomaa tuosta yhdestä lesbofoobikosta että koulutusaste on matala..
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 01:39"]Huomaa tuosta yhdestä lesbofoobikosta että koulutusaste on matala..
[/quote]liekö koulutusta ollenkaan.
Eri kirjoittaja kuin tuo nyt vähä-älyisen ja säälittävän alkeellisen sättimisen kohteena oleva kaupan alan työntekijä kommentoi:
Ai ettäkö koulutustason merkki ja ilmentymä on siinä, että suosii kahden samaa sukupuolta olevan keskinäisiä seksuaalisia harrastuksia? Ja että teidän korkeasti koulutettujen eliittiyksiöitten mielestä kaksi ruuvia tai kaksi mutteria kuuluvat keskenään yhteen? Ja että lesboilu tai homoilu on ah… niin älykästä puuhaa?
Kyllä teidän kohdallanne on niiden teidän hyy-viin hienostuneitten akatemioittenne käyminen mennyt 100 prosenttisesti hukkaan, jos ette aikuisikäänne mennessäkään ole oppineet sitä maailman yksinkertaisinta asiaa, että mies ja nainen, kikkeli ja pimppi, kuuluvat yhteen: kalu ei voi penetroitua kaluun eikä kolo voi penetroitua koloon. Tätä perusluonnonilmiötä vastaan vänkääminen on sama kuin painovoimaa vastaan kiukuttelisi.
Mies ja nainen, kikkeli ja pimppi, ovat olleet olemassa maailman alusta lähtien, kauan ennen näitä teidän snobistisia (oikeammin: sellaisina pitämiänne) akatemioita ja teidän keskinkertaisia sanahelinäoppiarvojanne.
Jos halveksimallanne kaupan alan työntekijällä ei ole oppiarvoa, ei teillä puolestanne ole viisautta eikä vähintäkään järkeä, ja sitä siunattua älyännekin (siltä osin, kuin se merkitsee kykyä omaksua ja suorittaa jonkun toisen ennalta määrittämiä rutiinitehtäviä ilman älyn – teknisen välineen – soveltamista) rohkenen epäillä, jos ette edes seksiä ole oppineet runsaalla harjoittelullakaan harrastamaan oikein.
Mihin katosi miehen ja naisen rakkaus ja seksi? Miksi siitä maailman kauneimmasta ja parhaasta asiasta tuli teille ”vanhanaikaista” ja ”junttia”? Tarja Halonen sai murheellisella aikakaudellaan kauaskantoisia onnettomuuksia aikaan. Ne korjaantuvat vasta vuosikymmenien kuluttua, mikäli uusiakin katastrofeja ei sillä välin pääse syntymään. Hän pääsi virkaansa yhtäältä juuri tämän dekadentin kansanosan tuella, mutta toisaalta myös lupaamalla puolustaa kaiken arvovaltansa keinoin Pohjoismaista hyvinvointivaltiomallia. Ne äänestäjänsä, jotka äänestivät häntä tällä jälkimmäisellä perusteella, hän petti täysin: eivätpä häntä järin kiinnostaneet vähäosaisten murheet, vain homo- ja lesboaiheiden parissa hän jaksoi askarrella ja niitä pitää esillä joka ainoassa puheessaan.
Ja mistä johtuu, että näitä lesboketjuja ilmestyy tänne nykyään arviolta 3-8 kpl vuorokaudessa? Onko nyt joku SETA:n vyörytyskampanja käynnissä? Purkautuuko näiden asioiden harrastajien pettymys puolestaan viime presidentinvaalien tulokseen nyt hieman yli kaksi vuotta myöhemmin tällä tavalla?
Ja miksi teille ei riitä, että saatte itse niin halutessanne hinkata niitä vakojanne yhteen niin kuin viimeistä päivää kenenkään estämättä, miksi teidän täytyy yritää manipuloida vielä itsensä puhtaina pitäneitäkin siihen samaan lokaan jossa itse piehtaroitte?
Kaupan alan työntekijä: älä kuuntele näitten vinksahtaneitten yksilöitten sairaalloisia uhkailuja ja alentamaan pyrkivää vajaamielistä henkistä väkivaltaa. Niiden luonnon päälle vain ottaa, kun löytyy joku, joka ei likaa itseään samassa liejussa missä he itse viihtyvät: minkäs porsas luonnolleen voi, vaikka hiljaa mielessään jollain tavalla jossain sielunsa perimmäisessä kuilussa ymmärtäisikin oman tilansa.
Teet hyvää työtä sekä olet arvokas ja hieno nainen. Pidä itsesi jatkossakin sellaisena: naisena, joka on kiinnostunut miehistä ja josta miehet ovat kiinnostuneita.
^voi vittu mikä teksti. Joo, SETAlaisilla on hurja käännytysoperaatio vauvapalstalla. Vai voisiko olla että kiinnostus samaan sukupuoleen on luonnollista? Homoseksuaalisuutta on esiintynyt läpi tunnetun historian, vasta raamatussa se keksittiin pistää syntilistalle. Minusta kaikki rakkaus on kaunista. Jopa afrikkalaisissa heimokulttuureissa harjoitetaan jonkinasteista homoseksuaalisuutta. Naiset opettavat toisilleen seksuaalisuutta, tapoja tyydyttää mies ja tietysti oman kehon tuntemusta. Tosin suurimmassa osaa afrikkaa homoseksuaalisuus on rikos, josta naisen voi tietysti parantaa raiskaamalla!
Ehkäpä esimerkiksi Etelä-afrikka tai Uganda olisi kirjoittajalle nro 53 sopivampi asuinmaa. Erityisesti Etelä-Afrikka. Olettaen tietysti että olet valkoinen mies, joka on vahvasti maahanmuuttovastainen. Etelä-Afrikassa pääsisit viettämään aikaa valkoisten veljiesi kanssa tummia lesboja parannellen.
Huh huh, olipas provosoivaa tekstiä.
No jättiköhän ap miehensä ja saiko pildeä?
Eilen kaupassa kassaneiti vaikutti jotenkin oudon vaivaantuneelta. Avasi uuden kassan ja ei vastannut tervehdykseen, näyttäen jotenkin jäätyneeltä. Teki mieli kysyä, että onko kaikki kunnossa, mutta kai se olisi vain ahdistanut lisää.
-Mies 29v + 1v-
Kassaneitien työnkuvaan kuuluu olla helposti lähestyttä ja ystävällinen ja hymyillä paljon. Silti aina jotkut toivottomat ei tajua että he ovat siellä T Ö I S S Ä eivätkä he arvosta sitä että aina joku yksinäinen hyypiö luulee siinä olevan enemmän kuin vain osa työnkuvaa huoh
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:41"]Mulle on käynyt samoin. Lähikaupan kassalle tuli sellainen ihana nuori nainen jolla oli hymy herkässä, kauniit pehmeäpiirteiset kasvot ja iso säkkäräinen kiharapilvi. Voi että punastutti ihan mennä kassalle. Enkä ole koskaan naisista ollut kiinnostunut, edes vähän. Hän ei enää ole töissä tuossa kaupassa. :(
[/quote]
Eikö ole typerä tunne? Aina sinne kauppaan mennessä miettii että onko hän töissä, muistaako minut jne. :( ja jotenkin tuntuu että hänkin vilkuilee minua mutta eihän se voi olla niin?
Ap (olin myös7&10)
[/quote] Miksei voisi? :)
[/quote]
No, olen itsekin ollut yökerhossa töissä. Yritin olla ystävällinen ja hymyillä asiakkailleni. Tämä johti siihdn että miehet kuvittelivat minun olevan heistä kiinnostunut. "No miksä sit katsoit mua silmiin ja hymyilit?!"
Näen tässä jotain samaa, en vain usko näihin juttuihin. Toisaalta, mitä haittaa siitä olisi jos vaikka kehuisin häntä kauniiksi ostoksia maksaessani?
Ap
[/quote]
Se voi tuntua kiusalliselta varsinkin kun kyseinen ihminen on työpaikallaan. On aika yleistä, että ihmiset ihastuvat myyjiin ja ruokkivat itseään käymällä usein ostoksilla.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:38"]
Piristäähän se toki päivää, mutta sitten kun saat pakit niin :S
Ihastumisia tulee ja menee.
[/quote] "Sitten kun saat pakit"? Oudon negatiivinen asenne. Mistä sitä tietää etukäteen tuleeko pakit vai ei?
[/quote]
Kokemusta on?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 05:06"]
Se voi tuntua kiusalliselta varsinkin kun kyseinen ihminen on työpaikallaan. On aika yleistä, että ihmiset ihastuvat myyjiin ja ruokkivat itseään käymällä usein ostoksilla.
[/quote]
Voi lihottaa kyllä jos ruokkii itseään käymällä usein ostoksilla.
Voi ei, taas näitä rumia lesbojuttuja.
Miksi täällä on nykyään joka päivä tätä lajia? Mikä joukkopsykoosi teihin niin moniin on pamahtanut, kun nämä epämiellyttävät seksuaalitaipumukset näyttävät olevan nyt niin yleisiä?
Ja sitten tästä älyttömästä inhottavuudesta vielä puhutaan ikäänkuin jostain kauniimmastakin asiasta.
Ja tämänkin keskustelun aloittajalla on vielä mies.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 05:49"]Voi ei, taas näitä rumia lesbojuttuja.
Miksi täällä on nykyään joka päivä tätä lajia? Mikä joukkopsykoosi teihin niin moniin on pamahtanut, kun nämä epämiellyttävät seksuaalitaipumukset näyttävät olevan nyt niin yleisiä?
Ja sitten tästä älyttömästä inhottavuudesta vielä puhutaan ikäänkuin jostain kauniimmastakin asiasta.
Ja tämänkin keskustelun aloittajalla on vielä mies.
[/quote]
Täh!!??
En ole homoja tai lesboja vastaan, mutta sitä en ymmärrä, miksi kaikista pitäisi väkisin vääntää sellaisia. Ihan kuin se olisi jotenkin parempi asia kuin olla hetero.
Suomessa nyt ystävällisyyttä ylipäätään luullaan joksikin flirtiksi tai iskuyritykseksi. Kun tervehtii jotakin miestä, niin johan kauhusta kavahdetaan.
Niin kuin AP sanoit, pidät naista upeana. Etkö voisi sanoa hänelle esim. "Onpa kiva aina tulla tänne kauppaan kun sinä olet aina noin hymyilevä ja hyväntuulinen". Itse voisin sanoa tuon kenelle tahansa kaupankassalle, ilman mitään seksuaalista sävyä. Mutta sillä saisit kassaneidin hyvälle tuulelle ja muistamaan sinut jatkossakin. Itse käyn samassa kaupassa joka päivä ja kaikki myyjät sukupuolesta ja iästä riippumatta ovat tulleet tutuiksi ja aina niitä näitä jutellaan. Miten voi olla noin vaikea tutustua johonkin? Olen asunut suurimman osan elämästäni Suomen ulkopuolella, joten avoimuus ja se parjattu small talk tulee kai luonnostaan. Suomalainen jurous, sisäänpäinkääntyneisyys ja ujous on jotain täysin ainutlaatuista! Eikä siinä ole mitään pahaa. Se on vaan niin kösittämättömän suuri osa suomalaista kulttuuria ja identiteettiä.
Sano jotain kaunista kassaneidille! Aseksuaalista. Sillä hän tulee muistamaan sinut ja sitten se voi johtaa ystävyyteen tai ihan mihin vaan.
Kuinka moni naisista ei oikeasti ole joskus salaa mielessään ajatellut seksiä naisen kanssa? Minä ainakin olen. Ja umpihetero olen enkä aio naisen kanssa koskaan seksiä harrastaa. Mutta joskus ajatus siitä kiihottaa, niin kuin varmaan montaa muutakin.
Ap täällä. En kyllä koe olevani lesbo, vaikka pidänkin tätä naista upeana. Minua vähän loukkaa tuon erään asiakaspalvelijan asenne ihmisiin jotka pitävät häntä viehättävänä. Ainahan voi haaveilla ja miksen voisi kehua mielestäni kaunista naista? Olen itsekin saanut kehuja naisilta esim. hiuksista, vaatteista, meikistä ja sanoipa kerran töissä eräs nainen että näytän enkeliltä. :D Ja olen ihan tavallinen perusnätti suomineito, hoikka ja jos nyt kiinnostaa niin pitkähiuksinen.
Ja en kyllä ole miestäni jättämässä, mutta olisi ihanaa tutustua tähän naiseen. Toisaalta voihan hän olla luonteeltaan vastenmielinen, kuten tuo yksi kaupan kassa tässä demonstroi.
Ap