Olen ihastunut lähikaupan kassaneitiin :(
Olen siis itsekin nainen. Hän on aivan upea. Suunnilleen saman ikäinen kuin minä, herttaisen oloinen, lyhythiuksinen. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa olin miesystäväni kanssa kaupassa ja olin aivan myyty. Jäin vain tuijottamaan häntä. Hän kyllä katsoi takaisin ja hymyilikin, olin siis viereisellä kassalla asioimassa. Tuli niin suuri yhteenkuuluvuuden tunne ja halu puhua hänelle. Olen nyt asioinut hänen kassallaan pari kertaa ja tekisi niin mieli tehdä jonkinlainen aloite - edes ystävämielessä.
Tiedän, olen pelottava ja harhainen mutta hänessä vain on sitä jotain. :)
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 00:54"]En ole homoja tai lesboja vastaan, mutta sitä en ymmärrä, miksi kaikista pitäisi väkisin vääntää sellaisia. Ihan kuin se olisi jotenkin parempi asia kuin olla hetero.
[/quote]
Kuka sinusta on väkisin yrittänyt vääntää lesbon/homon? Miten se tehdään, jollain koneella?
Hmmm. Aloittajalle vaan. Voit jatkaa ihailua tai sitten yrittää tehdä lähempää tuttavuutta joka tietenkin saattaa johtaa siihen että kaupan vaihto edessä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 00:57"]No tässä kysyttiin mielipidettä ja alan edustajana ja heterona sen kerroin. Mulle on aivan sama jos minua pidetään sen takia ahdasmielisenä että lesbojen ja setämiesten flirtti ällöttää :D lesbot älkääpä vetäkö sitä hernettä nenään niin helposti! Ahdasmielistä on se, ettei tajua että heteroita voi todella ällöttää teidän lesbojen flirtit ja punastumiset kun teemme työtämme ja hymyilemme ja kenties heitämme pientä small talkkia. Ota iisii!! :)
[/quote]
Kaikki "flirttailevat lesbot" eivät välttämättä flirttaile tai ole lesboja. Minä juttelen aina kaikille myyjille (oli apteekki tai kaljakuppila) ja hymyilen päälle. Arvaa vaan kuinka monesti sitä on luultu flirtiksi. Että älä pillastu, ei sinulle välttämättä kukaan flirttaile, kuvittelen vain ystävällisyyden flirtiksi.
Eikö nuo kaupan kassat voisi jo korvata roboteilla? Ovat niin vastenmielistä porukkaa.
Siis lesbot piirittävät naismyyjiä? Hassua, etten ollut ajatellutkaan tuollaista.
Kuinka paljon miesmyyjillä on yleensä gay-ihailijoita? Ovatko julkeita?
Kehu vaikka kassaneidin hymyä. Koska se saattaa vaihtaa kauppaa, ja sitten et näe sitä enää. Itseäni kaduttaa enemmän sanomattomat sanat kuin ne, jotka sanoin, vaikka sitten olisikin tullut kylmää kyytiä. Ainakin yritin. Vaikkei toinen sitten minusta piitannutkaan.