Miksi naiset aina hätääntyvät kun miehet vähän painivat illan mittaan?
Pieni paini tekee hyvää ja turha siitä on hätääntyä.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiireissä ei ole tavattu alkaa homoilemaan julkisesti kesken illan, mutta sun kaveripiiri on vissiin erilainen. Ei kait siinä, jos muita ei haittaa, mutta kirjoituksesi perusteella vaikuttaisi, että kaikki eivät ehkä haluakaan katsella reipasta anaaliyhdyntää. Mitä jos hoitaisit ne miesten hommat vastaisuudessa vaikka jossain sivummalla?
Näetkö homoja myös kanssasi samassa huoneessa tällä hetkellä?
Ap
Suosittelen painimaan lumihangessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiireissä ei ole tavattu alkaa homoilemaan julkisesti kesken illan, mutta sun kaveripiiri on vissiin erilainen. Ei kait siinä, jos muita ei haittaa, mutta kirjoituksesi perusteella vaikuttaisi, että kaikki eivät ehkä haluakaan katsella reipasta anaaliyhdyntää. Mitä jos hoitaisit ne miesten hommat vastaisuudessa vaikka jossain sivummalla?
Näetkö homoja myös kanssasi samassa huoneessa tällä hetkellä?
Ap
En, oon vessassa. Tuolla keittiössä on kyllä yksi. Mitä muuta haluat tietää.
Lopetin painimiset kuin aikuistuin reilu 20 vuotta sitten.
Paska haisee kuin Pohojanmaan paineissa.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin painimiset kuin aikuistuin reilu 20 vuotta sitten.
Antaa poikasten painia.
Riippuu onko kyse leikkimielisestä painiskelusta kuten lapset tekisivät vai riehumisesta jossa menee tavaraa ja ukkoa rikki. Jälkimmäisessä kuuluukin huolestua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v ttua, Timo!?
Vainoharhoja?
Sinulla? Se on vain meemi. Miesten painista.
Koska te miehet olette vammasia joita täytyy estää hankkimasta aivovammaa tai joutumasta vankilaan kuolemantuottamuksesta.