Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAH, mua luullaan aina mysteerishoppaajaks :)

Vierailija
18.06.2014 |

Joka kerta kun käyn Alkossa. Joskus muissakin paikoissa. Saapahan superhyvää palvelua. :) Hauskaa. Muita?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:14"]

Aina kun meidän erikoisliikkeeseen tulee joku ihan tajuttoman tyhmä ja rasittava jankkaaja -asiakas, niin sen lähtiessä epäillään et a) ollaan piilokamerassa b) se oli mysteerishoppaaja

[/quote]

No hah ja vielä hah tää ja edellinen! Täällä ei näköjään jengi ymmärrä mitään! :) Ootteko kaikki jotain alan ihmisiä vai? Kun olin kaupanalalla niin välillä aina mä kyl mietin, et onkohan toi joku RAY:n tarkastaja tai joku ja siinä koitti tsempata. Mun alotus koski _VAIN_ sitä, et tuntuu kun ne tsemppais meidän nuorten aikuisten suhtee ku siel käy. AP

Vierailija
22/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:43"]

Ei minua ole luultu. Miksi ne luulee?

[/quote]

Koska olen lapsellisen näköinen 23-vuotias nainen. Hassua kun vieressä oikeasti pähkäilevän näköinen keski-ikäinen tyyppi tuijottelee viinihyllyä ja myyjä siitä huolimatta palvelee minua. Moikkailee jo ovelta ystävällisesti heipat ja miten voin auttaa ja hymyilee ku hangon keksit kun juttelevat. :) AP

[/quote]

Huh huh, nyt kyllä vedit pohjat tämä illan typeryyskilpailussa. Olet tainnut juoda ne aivosi pilalle niillä Alkon virvokkeilla tai sitten olet vain tyhmä tai käyt muuten vaan vajailla bensoilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Tämän viestiketjun lukeneena epäilen vahvasti että ap:n mielenterveydessä on jotain vakavasti vialla. Ei tätä kaikkea naurettavuutta voi vain laittaa nuoren iän piikkiin, vai voiko?

Vierailija
24/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:22"]

[/quote]

Koska olen lapsellisen näköinen 23-vuotias nainen. Hassua kun vieressä oikeasti pähkäilevän näköinen keski-ikäinen tyyppi tuijottelee viinihyllyä ja myyjä siitä huolimatta palvelee minua. Moikkailee jo ovelta ystävällisesti heipat ja miten voin auttaa ja hymyilee ku hangon keksit kun juttelevat. :) AP

[/quote]

Huh huh, nyt kyllä vedit pohjat tämä illan typeryyskilpailussa. Olet tainnut juoda ne aivosi pilalle niillä Alkon virvokkeilla tai sitten olet vain tyhmä tai käyt muuten vaan vajailla bensoilla...

[/quote]

Ai miks muka? :D AP

Vierailija
25/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:04"]

Ne ottaa heti kontaktia, koska pitää sua potentiaalisena varkaana, niin nuorena, että et tiedä juomista mitään ja tarttet todennäköisesti apua tai pitää alaikäisenä ja yrittää pelotella sut pois ottamalla heti kontaktia.

isäs oli mysteerishoppaaja.

[/quote]

Joopa joo te lapselliset provot. :) Tältä musta vaan tuntuu! Niin kyttäävästi vilkuili hymyillen Alkon myyjä tänäänki ku kävin. Ja varmisti et kuulen et hei kuinka voin auttaa jutut. :) AP

[/quote]

Ikävä tuottaa pettymys, mutta Alkon myyjä taisi olla vaan oikeasti ystävällinen. Alkossa ei nimittäin enää ole kuin vastuullisuusmystery. Palvelumysteryt korvattiin tän vuoden alusta exit-kyselyillä eli kysytään oikeiden asiakkaiden fiiliksiä asionnista ovensuu gallupin avulla.

Vierailija
26/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mysteerishoppaajat päättää itse mitä ostaa? Pitääkö joskus esittää hankalaa asiakasta? Minua kiinnostaisi kaupan kassana tietää tarkemmin mitä työhön kuuluu. 

Vierailija
27/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:28"]

Saako mysteerishoppaajat päättää itse mitä ostaa? Pitääkö joskus esittää hankalaa asiakasta? Minua kiinnostaisi kaupan kassana tietää tarkemmin mitä työhön kuuluu. 

[/quote]

Kyllä mun kaverille ainakin annettiin ohjeita, esim. yksittäisten myyjienkin osalta. Siis se ainakin kirjas ne vaan ylös semmoseen lomakkeeseen. Tervehdittiinkö ja autettiinko ja minkä näkönen tai niminen se tyyppi oli ja tälleen, tervehdittiinkö ja koitettiinko kysyä tartteeko apua ja tommosta.. Mutta varmaan vaihtelee tietenkin. :) AP

Vierailija
28/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:28"]Saako mysteerishoppaajat päättää itse mitä ostaa? Pitääkö joskus esittää hankalaa asiakasta? Minua kiinnostaisi kaupan kassana tietää tarkemmin mitä työhön kuuluu. 

[/quote] kyllä saat ostaa mitä tahansa, mutta esim. Ravintolassa pitää syödä, jotta voit arvioida myös ruoan. Yleensä arviointiin kuuluu asiakkaan huomioiminen, lisämyynti, asiakspalvelutilanne, tuote, tilan siisteys,sekä myös poistuminen ja huomioidaanko se esim. Kiittämällä. Meillä ainakin ilmoitetaan,ketjun sisällä koska mysteerishoppaajat lähtevät liikkeelle ja tällöin ollaan,extrahuomaavaisia jokaiselle, koska kuka vain voi olla tämä ko. Shoppailija, mutta valitettavasti omalle kohdalleni ei ole koskaan osunut vielä " huomaamatonta" mysteryä mitä heidän pitäisi olla, viimeistään hirveä litania ylinmääräisiä kysymyksiä paljastaa tai kysymykset jotka ei olennaisesti liity esim. Ravintolassamme syötävään tuotteeseen.

Vierailija
29/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ohjeistaa ne kyllä. Tai ainaki mun kaverilla oli niin :) esim. ostaa sekä alkoholia ja myös vaikka limuu mut molemmat vaan pitää olla tölkeissä. sai pitää ne ostokset ja korvauksen myös. AP

Vierailija
30/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:06"]

Suomessa on nyt alettu yleisesti kiinnittämään huomiota siihen, että nuoret saavat keskimäärin huonompaa palvelua kuin vanhempi väestö (asiaa on tutkittu), ja siksi monet paikat kouluttavat henkilöstöään palvelemaan nuoria paremmin. Taustalla voi olla ihan tälläinenkin asia.

[/quote]

Mut täähän oiskin hyvä! Niin monta kertaa palanu pinna ku tietää et ärsyttää vaan ku nuori asiakas. Mut oonko muka edes nuori? 23? En musta. AP

[/quote]

Kyllä sä ainakin kuulostat todella nuorelta.

Vierailija
31/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kysytkö tätä ihan tosissasi? Tekstistäsi näkee kilometrin päähän että olet nuori, naiivi ja vailla itseluottamusta . Tämän lisäksi asut jossain pellossa tai muuten vaan landella, kaupungissa et ole aikaasi kuluttanut. Näistä seikoista johtuen elämänkokemuksesi on niin suppea että oikeasti luulet palvelua saadessasi sen tarkoittaivan jotain muuta kuin normaalia asiakaspalvelua.

Vierailija
32/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tämän koko jutun kehittänyt omassa päässäsi sen jälkeen kun kaverisi on tästä kertonut. Sulla viiraa päässä tai sitten omaat erittäin huonon itsetunnon.

Vierailija
33/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kysytkö tätä ihan tosissasi? Tekstistäsi näkee kilometrin päähän että olet nuori, naiivi ja vailla itseluottamusta . Tämän lisäksi asut jossain pellossa tai muuten vaan landella, kaupungissa et ole aikaasi kuluttanut. Näistä seikoista johtuen elämänkokemuksesi on niin suppea että oikeasti luulet palvelua saadessasi sen tarkoittaivan jotain muuta kuin normaalia asiakaspalvelua.

[/quote]

Ihan huuhaata!! Oon ihan normi nainen :) Ette tiiä vaan ku ette kiinnitä huomioo tällaseen. AP

Vierailija
34/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ihan huuhaata!! Oon ihan normi nainen :) Ette tiiä vaan ku ette kiinnitä huomioo tällaseen. AP

[/quote]

Anteeksi kommenttini, en tiennyt että olet kehitysvammainen.

Vierailija
35/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Anteeksi kommenttini, en tiennyt että olet kehitysvammainen.

[/quote]

Hiljaa nyt! Kuka se kehitysvammainen on kun kehtaa mysteerishoppaajan alotukseen tolleen kommentoida, oikeesti? Lopeta nyt. Mä vaan kattelen kommentteja mut oo hiljaa kehitysvammasista idiootti! >:( AP

Vierailija
36/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen asiakaspalvelualalla töissä. En vain ole missään ketjuliikkeissä koskaan työskennellyt, joten mysteerishoppaajien työstä en niin tiedä. Väitän kuitenkin, että IHAN KAIKKI ASPAT näkee töissään niin paljon omituista hiihtäjää, ettö harva edes ajattelee palvelevansa mitään mysteerishoppailijaa. Jotenkin sitä vain alkaa olemaan omituisille asiakkaille ns. normaalia ystävällisimpiä, sillä omituisimmat asiakkaat ovat myös niitä arvaamattomimpia. Tosin väitän myös, että sivusta katsottunua minun ystävällisempi asiakaspalvelu voisi vaikuttaa normaalille jo suorastaan vittuilulta, vaikka sitä se harvemmin on.

Eli joko olet a)maaseudulta, jossa porukkaa ja liikkeitä ei ole paljon

b) olet alkanut kiinnittää asiakaspalveluun enemmän huomiota, kun olet keskustellut asiasta ystäväsi kanssa enemmän. Näin minullekkin käy usein, kun keskustelen jostain ei-niin-elämääni-koskettavasta-asiasta ja sitten alan nähdä sitä ympärilläni ihan älyttömästi (esim. teini-ikäiset käyttävät paljon kypäriä, jolloin reagoin herkemmin niihin kypärän kanssa pyöräileviin, kuin ilma kypäriä pyöräileviin. Aivoni myös rekisteröivät kypäräpäiset herkemmin ja kypärättömät ovat vain poikkeuksia säännöissä, tms.)

T. se, joka väitti sinun olevan viiden liikkeen kylästä ja epäilen sitä vieläkin ihan vain omien omituisten/vaativien/tietävien/muka-tietävien/muiden asiakkaiden palvelija.

Vierailija
37/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa ei ketään luulla mysteerishoppaajaksi kun Alko ei niitä käytä. Olet kohdannut vilpittömästi ystävällisen myyjän :)

Vierailija
38/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:01"]Alkossa ei ketään luulla mysteerishoppaajaksi kun Alko ei niitä käytä. Olet kohdannut vilpittömästi ystävällisen myyjän :)

[/quote]

Itseasiassa Alkossa kyllä testataan mysteerishoppaajan avulla sitä, että kysytäänkö kassalla paperit. :)

Vierailija
39/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi höhhöh!! Kyllä todellakin just Alkossa käy nää! Ja kaverini, useinki käy! Justjoo kun pakko vaan päästä alapeukuttaan ja pätemään.... blaah.. AP

Vierailija
40/47 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:08"]No voi höhhöh!! Kyllä todellakin just Alkossa käy nää! Ja kaverini, useinki käy! Justjoo kun pakko vaan päästä alapeukuttaan ja pätemään.... blaah.. AP

[/quote]

Palvelun laatua ei Alkossa testata mysteerishoppaajien avulla enää. Sun kaverit ei oo siis voinut Alkossa ainakaan käydä. Tämä on varmaa tietoa, sillä ystäväni on Alkossa töissä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän