HAH, mua luullaan aina mysteerishoppaajaks :)
Joka kerta kun käyn Alkossa. Joskus muissakin paikoissa. Saapahan superhyvää palvelua. :) Hauskaa. Muita?
Kommentit (47)
Alkossa käy nykyään niin vähän asiakkaita, että ehtivät keskittyä palveluunkin. Valitettavasti kohtuullinen hintataso ei kuulu Alkon liiketoimintamalliin, joten haen juomani satojentuhansien muiden lailla Virosta.
AP kuulostaa kyllä harvinaisen vainoharhaiselta. Ehkä vielä ymmärtäisin, jos jonkun tietyn ketjun liikkeissä kohdeltaisiin epäilyttävästi, mutta että kaikissa Alkosta vaatekauppoihin? Mitä hittoa? Miksi ihmeessä ne kaikki just sua epäilisi?
Mä veikkaisin, että ne myyjät näkee sussa ennemminkin potentiaalisen ostajan, kuin mysteerishoppaajan. Varmaan näytät siltä, että sut on helppo saada ostamaan melkein mitä vaan ja siksi tuputtavat sulle kaikkea.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:47"]Äh, kuvittelet vain nuija.
[/quote]
Bahaa
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:26"]Alkossa käy nykyään niin vähän asiakkaita, että ehtivät keskittyä palveluunkin. Valitettavasti kohtuullinen hintataso ei kuulu Alkon liiketoimintamalliin, joten haen juomani satojentuhansien muiden lailla Virosta.
[/quote]
Alko ei hinnoittele tuotteitaan vapaasti, vaan ne päätökset tekee eduskunta ja hallitus. Kyllä Alkossa varmaan se tajutaan että kallista on, mutta minkäs teet.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:02"]Minä taas piruuttani kasvatin kerran kesälomaparran ja kun kävin rähjäisissä työvaatteissa ja tukka sekaisin kaupoissa, oli kiva katsella myyjien reaktioita. Eräässä järvenpääläisessä vaatekaupassa huomasin selvästi myyjien vakoilevan minua toiveenaan saada myymälävaras kiinni.
[/quote]
Conchita?
Kysy AP joskus joltain myyjältä kuuleeko sua mysteerishoppaajaksi. Veikkaan, että myyjä hämmentyy ja vastaa, ettei kyllä aatellut. Sori vaan, sussa ei ole mitään ihmeellisempää kuin muissakaan.