Onko tätä suhdetta enää järkeä jatkaa?
Tapasin netissä mukavannoloisen miehen, jonka kanssa olen puhut jo pari päivää. Sain melkein heti nähdä kuvia miehestä, mutta en uskaltanut antaa heti omia kuviani. Mies ei ollut mielestäni mikään hyvännäköinen, mutta se ei haitannut minua sillä hän kuulosti kunnolliselta enkä ole itsekkään mikään kaunotar.
Eilen sitten juteltuamme hetken päätin uskaltaa antaa oman kuvani. Mies ilmaisi heti etten ole hänen mielestään hyvännäköinen, mutta en aivan rumakaan. Se loukkasi minua ja halusin lopettaa keskustelun. Hetken asiasta puhuttuamme päädyimme siihen, että mies ottaa vielä yhteyttä jos haluaisi ja minäkin voisin halutessani. Eilinen käytökseni kuitenkin hävettää enkä tiedä kannattaako minun enää ottaa yhteyttä vai annanko olla.
Eniten ehkä loukkasi se etten ollut komentoinut hänen ulkonäköään mitenkään, mutta hän koki tarvetta kertoa mielipiteensä niin suoraan.
Mitä minun pitisi tehdä antaa olla vai ottaa yhteyttä?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 09:35"]
Itselleni tuli kyllä heti kertomasi perusteella miehestä reaktio että mikä luuseri. Jos heti ensimmäiseksi menee kommentoimaan että hiusten väri saisi olla se tai tuo niin itsellä ainakin lopahtaisi kiinnostus heti enkä jaksaisi moiseen aikaani tuhlata! Kyseisellä miehellä selvästi jokin mielikuva täydellisestä naisesta jota nyt hakee netistä.
Löydät varmasti paremman tai parempi yksin kuin huonossa seurassa.
[/quote]
Itse rakastuin mieheen, joka taisikin vain etsiä kopiota eräästä toisesta.. minussa oli kaikki aina huonosti, vääränlaiset hiukset, olin liian pitkä hänen makuun, silmäni olivat oudot ym.. En suosittele aloittamaan suhdetta tällaisen negatiivisen miehen kanssa. Itku siitä vain tulee. Et ole koskaan sitä, mitä hän haluaa...et, vaikka tekisit mitä! Meilläkin oli merkit ilmassa jo suhteen alussa, mutta rakastuneena en niitä ottanut tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 09:35"]
Itselleni tuli kyllä heti kertomasi perusteella miehestä reaktio että mikä luuseri. Jos heti ensimmäiseksi menee kommentoimaan että hiusten väri saisi olla se tai tuo niin itsellä ainakin lopahtaisi kiinnostus heti enkä jaksaisi moiseen aikaani tuhlata! Kyseisellä miehellä selvästi jokin mielikuva täydellisestä naisesta jota nyt hakee netistä.
Löydät varmasti paremman tai parempi yksin kuin huonossa seurassa.
[/quote]
Itse rakastuin mieheen, joka taisikin vain etsiä kopiota eräästä toisesta.. minussa oli kaikki aina huonosti, vääränlaiset hiukset, olin liian pitkä hänen makuun, silmäni olivat oudot ym.. En suosittele aloittamaan suhdetta tällaisen negatiivisen miehen kanssa. Itku siitä vain tulee. Et ole koskaan sitä, mitä hän haluaa...et, vaikka tekisit mitä! Meilläkin oli merkit ilmassa jo suhteen alussa, mutta rakastuneena en niitä ottanut tosissaan.
[/quote]
Totta. Minunkin olisi pitänyt tajuta alussa kun sain myös kuulla palautetta elämäntavastani ja luonteestani, mutta jotenkin tuntui pahalta lopettaa.
No voi luoja, ei ole järkeä jatkaa. Varmasti haluat kumppanin, joka pitää sinua kivannäköisenä - ja jos joku ulkonäössä ärsyttää, ei hän sitä sano. On munkin miehen ulkonäössä jotain asioita mitkä ainakin alussa eivät ollut ihan niin mieleeni, mutta ei olisi kyllä tullut mieleenkään sanoa niitä. Ei meistä kukaan ole täydellinen, mutta on ihan normaalia, että parisuhteessa halutaan leikkiä toisen olevan täydellinen toiselle, vaikka kyllä ihan jokainen normaali aikuinen tietää, ettei ole kukaan ole täydellinen. Oli kyse sitten hassuista varpaista tai korkeasta otsasta, ei sitä pidä ääneen sanoa. Aivan turhaa mielipahaa mies aiheutti sanomisellaan ja ei tuollainen "ensireaktio" kyllä unohdu koskaan. Ansaitset kyllä parempaa, joten anna olla vaan!
Ymmärsinkö nyt oikein, ap? Käytät otsikossa sanaa suhde ja avauksessa kerrot, että olette jutelleet pari päivää netissä. Onko se mielestäsi suhde?
Voittehan te jutella netissä vähän lisää, tutustua toisiinne. Ehkä ulkonäkö ei sitten olekaan niin oleellinen asia ja voitte alkaa miettiä tapaamista ja tutustumista toisiinne "oikeasti".
Manitset muutamaan kertaan loukaantumisen ja ulkonäön. Sekö on suhteessa mielestäsi oleellista? Ainakin livenä ihmiset mokailevat, puhuvat tyhmiä, mutta siitä ei tarvitse mieltänsä pahoittaa, sitä tekee jokainen.
Mulla ei ole nettitutustumisista kokemusta.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:41"]
Ymmärsinkö nyt oikein, ap? Käytät otsikossa sanaa suhde ja avauksessa kerrot, että olette jutelleet pari päivää netissä. Onko se mielestäsi suhde?
Voittehan te jutella netissä vähän lisää, tutustua toisiinne. Ehkä ulkonäkö ei sitten olekaan niin oleellinen asia ja voitte alkaa miettiä tapaamista ja tutustumista toisiinne "oikeasti".
Manitset muutamaan kertaan loukaantumisen ja ulkonäön. Sekö on suhteessa mielestäsi oleellista? Ainakin livenä ihmiset mokailevat, puhuvat tyhmiä, mutta siitä ei tarvitse mieltänsä pahoittaa, sitä tekee jokainen.
Mulla ei ole nettitutustumisista kokemusta.
[/quote]
No sana suhde nyt vaan sopi otsikkoon. En kyllä laske tuota suhteeksi. Loukkaannuin koska mielestäni ei ole hyvää käytöstä kommentoida toisen ulkonäköä en minäkään kommentoinut hänen. Eikä ollut eka kerta kun lyhyen tuttavuutemme aikana möläytti tyhmiä. Ja tietenkin haluaisn että jos olisimme suhteessa niin hän pitäisi minua hyvännäköisenä vaikka ulkonäkö ei tietenkään ole tärkein asia.
Minullekin on sattunut kaikenlaisia törppöjä matkan varrelle, jotka ovat arvostelleet sitä sun tätä, vaikka eivät itse ole sen ihmeellisempiä kuin minäkään. Ei niillä kavereilla tee mitään ja viimeinen virhe on katsella ja sietää tuollaista siltä varalta, ettei löydä ketään muutakaan. Tietenkin löytää! Niiden jutut voi jättää omaan arvoonsa, totta kai tuntuu hetken pahalta, kun mollataan, mutta ei kannata menettää itseluottamustaan siksi, että joku aasi ei osaa käyttäytyä ja omaa typeriä mielipiteitä.