Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän eka kerta shortseissa tai lyhyessä hameessa, laitatko sääriin itseruskettavaa?

Vierailija
23.05.2026 |

Onko hirveän näköistä jos laittaa lyhyen alaosan kun sääret on ihan valkoiset talven jäljiltä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita, rokkaan mun hammastahnanvärisillä säärillä ympäri vuoden.

Samaa sävyä naaman kanssa.

Vierailija
2/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita, valkoisissa säärissä ei ole mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään laita. Miksi lisäisin kemikaalikuormaa täysin turhilla tuotteilla? Minulle ei ole mikään ongelma, jos joku ihan tuntematon ihminen kauhistelee valkoisia jalkojani. Ei vaan kiinnosta yhtään.

Vierailija
4/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita. En ole koskaan käyttänyt itseruskettavia.

Vierailija
5/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita, mutta mulla on pari astetta keskimääräistä suomalaista tummempi (keltaisempi) iho. Aika moni näytti tänään liikkuvan niissä kalmankalpeissa jaloissa ihan ongelmitta. 

Vierailija
6/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän shortseja ihmisten ilmoilla vasta sitten kun jalat saaneet vähän väriä. Ei näytä valkoiset jalat hyvältä. 

Vierailija
7/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa naiset käyttävät valkaisevia mömmöjä vaalentaakseen ihoaan. Ongelma on siis länkkäreiden kauneuskäsityksessä, ei sinun ihonvärissäsi. 

Vierailija
8/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän shortseja ihmisten ilmoilla vasta sitten kun jalat saaneet vähän väriä. Ei näytä valkoiset jalat hyvältä. 

Sama juttu. Valkoiset sääret, joista kuultaa verisuonet ja jotain punaista näppylää, hyi. Pieni päivetys tekee jaloista kauniimmat.

Vierailija
9/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasiassa naiset käyttävät valkaisevia mömmöjä vaalentaakseen ihoaan. Ongelma on siis länkkäreiden kauneuskäsityksessä, ei sinun ihonvärissäsi. 

Ei. Kyse on siitä, että aasialaiset pitää ihan puhtaan valkoisesta ja kuulaasta, ei suomalaisen tyypillisestä punakkuudesta ja sinisistä verisuonista tai suonikohjuista.

Vierailija
10/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän shortseja vasta kunnon helteellä. Hameen kanssa käytän sukkahousuja. En käytä itsestään ruskettavaa kun en halua läikkiä jalkoihin. 

Vierailija
11/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kyse on siitä, että aasialaiset pitää ihan puhtaan valkoisesta ja kuulaasta, ei suomalaisen tyypillisestä punakkuudesta ja sinisistä verisuonista tai suonikohjuista.

"Ruskettuminen ei ole merkki terveydestä, vaan ihon puolustusreaktio. Auringon UV-säteily vaurioittaa ihosolujen perimää eli DNA:ta, mikä laukaisee melaniinin tuotannon. Rusketus onkin aina todiste syntyneestä ihovauriosta."

Eli olet aasialaisten naisten tavoin valmis vaarantamaan terveytesi kauneuskäsitysten vuoksi?

Vierailija
12/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita, ja onhan tässä ollut jo paljon shortsikelejä. Vaalhea iho on myös kauniimpi kuin ruskea. Naisille pitäisi ennemmin myydä vaalentavia voiteita.

Vierailija
13/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai laitan itserusettavaa sääriin ja myös käsivarsiin. Kasvoihin meikki joka antaa väriä. Huolehdin ulkomuodostani muutenkin, miksi jättäisin itseruskettavan väliin. Tosin en käytä sortseja, lyhyitä hameita tai mekkoja. Polvipituus on lyhkäisin ja sopiva 56 vuotiaalle.

Vierailija
14/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en laita. Ei miehetkään laita. 

Vierailija
15/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien itseruskettava on ollut itsestä huolehtimista? :D

Vierailija
16/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä meikkiä käytätte ihosyövän jälkien peittämiseen?

Vierailija
17/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita, en ajele, en piittaa. Mua ei kiinnosta, mitä tunteita mun ihonväri tai ulkonäkö va ja keissa herättää. Heidän ongelmansa, ei mun.

Vierailija
18/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaa?  Korkeintaan aurinkovoidetta.

Olen ylpeä vaaleasta ihostani.  😘

Pride!

Vierailija
19/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muutkin ovat kslpeita, joten mitä väliä. Joskus johonkin alkukesän juhliin olen kevyen kerroksen itseruskettavaa laittanut.  

Enemmän tuikotan, niitä epäluonnollisen ruskeita, joista näkee, että oma ihon oikeasti vaalea, mutta itseruskettavaa on käytetty reilusti tai poltrttu iho reilusti etelänlomalla ja näyttää sellaiselta bodareiden kisamaalilla pensselöidyltä komediasarjan hahmolta.

Vierailija
20/41 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimitte tummuneenvitun tai anaalin alueen kanssa? :) Sinne vaalennusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi