Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naapuri ei suostunut tulemaan samaan hissiin mun kanssa..

Vierailija
17.06.2014 |

..vaan lähti mieluummin sipsuttelemaan tukevasti raskaana mieluummin 8.kerroksesta alas portaita pitkin. Wtf?!

Oli odottamassa hissiä ja tulin siihen myös odottelemaa. Lähti siitä sitten ja sanoi että mene vaan hissillä..

Mitä tästä pitäis ajatella? Haisenko minä? Whaat?? Iso uusi hissi, ettei sinakaan tilanpuutteesta johtunut.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että voisi olla ihan sosiaalista ahdistusta, pelkäsi vaikka että tervehtisit.

Vierailija
22/29 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:27"]Veikkaisin, että voisi olla ihan sosiaalista ahdistusta, pelkäsi vaikka että tervehtisit.

[/quote]

Kuitenkin hän puhui? Kun sanoi että mene vaan hissillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se varmaan onkin, lähti siitä nimittäin hyvin nopeasti sen jälkeen kun olin tervehtinyt..

Tässä talossa on varmaan, joku kirous. kaikki naapurit tuntuvat olevan sosiaalisesti hieman hmmm rajoittuneita. Osa ei tervehdi ja toiset säikähtää jos tervehtii. Ja loput on kyttääjä-mummoja stalkkaamassa, kuka on pyäköinyt autonsa taas oven eteen...

Vierailija
24/29 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin älytöntä pohtia tätä täällä.. Mene soittamaan ovikelloa ja kysy? Tai laita ilmoitustaululle lappu että MIKÄ TÄTÄ TALOA VAIVAA? OUTOJA ASUKKAITA!

Vierailija
25/29 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:30"]

Jotenkin älytöntä pohtia tätä täällä.. Mene soittamaan ovikelloa ja kysy?

[/quote]

Mitäpä luulet vastaako? Tai edes avaisi ovea? Enkä viitsi alkaa kiusaamaan raskaanaolevaa naista...

Vierailija
26/29 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUKKUMAAAAAAN!

Vierailija
27/29 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan klaustrofobiaa.

Minä yritän mennä hissiin yksin ahtaanpaikankammoni vuoksi. Olen monesti karannut paikalta, kun joku on ilmestynyt odottamaan hissiä.

Jouduin matkustamaan ystävieni kanssa täpötäynnä olevassa hississä ravintola Loisteeseen. Kymmenen kerrosta ja hissi täynnä humalaisia miehiä. Pelkäsin, että hissi pysähtyy matkalle ja joudumme viettämään siellä pidemmän aikaa. Näin ei onneksi käynyt.

Vierailija
28/29 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19: "... olen sellaisen herkän eloveenatytön näköinen..."

Eli voisitko hieman tarkentaa..?

- "herkän eloveenatytön näköinen"...

Kuinka tuo "herkkyys" ilmenee ulkonäössäsi.

Kertoisitko?

Vierailija
29/29 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti vatsassa alkoi kiertää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi