Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni kuoli noin kuukausi toisen koronarokotuksen jälkeen

Vierailija
23.06.2021 |

Hän oli iäkäs ja sairauksiakin oli. Uskon vahvasti, että hänen elimistö ei kestänyt toista rokoteannosta. Hänen tilansa heikkeni kaksi viikkoa toisen rokotteen jälkeen. Kotona asuva itsenäisesti rollaattorilla liikkuva vanhus.

Kommentit (270)

Vierailija
161/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Toi tuntuu varmasti tosi ikävälle ja hämmentävälle.

Prinssi Philipkin kuoli vähän rokotuksen jälkeen.

Tämä on vale.

Kumpi on vale?

Se, että prinssi Philip kuoli vai se, että hän sai rokotteen alkuvuodesta?

Elääkö hän mielestäsi vielä?

Vai oliko hänen rokotus huijausta?

Philip sai rokotteen tammikuussa ja kuoli huhtikuussa.

Teknisesti kuoli rokotteen saamisen jälkeen, mutta välissä kolmatta kuukautta aikaa.

Tietysti tuolla tavalla ajateltuna rokote on ihan megavaarallinen ja arvaamaton! Jos joku saa 5 vuotta rokotteen saamisen jälkeen sairaskohtauksen, miten voimme tietää ettei se johtunut rokotteesta????

Tää on tosi pelottava asia hei herätys!!

Tarvitaan lisää tietoa! Miksei tästä saa puhua!?

Miksei kukaan ole todistanut, ettei rokote tapa meitä 2 vuoden päästä?

Lampaat vaan menee piikille!!! AAAAA!!!!

Vierailija
162/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sinänsä ole lainkaan kiinnostunut Philipistä ja hänen menehtymisestään ja sen syistä, mutta jos sai tammikuussa ekan rokotteen niin helmikuun lopussa tai maaliskuussa on varmasti saanut tehosteen, koska ei ole Suomessa, jossa omavaltaisesti pidennettiin rokotteen antoväliä. 

Nämä julkisuudessa rokoteottamisiaan esitelleet ovat yleensä lienee olleet sillä ensimmäisellä piikillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia vastauksia ap saanut.

Kertoisitko tarkemmin, miten rokote isääsi vaikutti. Todettiin ko asia rokotteen aiheuttamaksi. Tämä todella kiinnostaa minua.

Vierailija
164/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinne Pietariin kuuluu?

Tämäkin aloitus on taas 99% varmuudella putin-trolli joita täällä riittää. Kaikki keinot joilla Suomenkin roketekattavuus saadaan pidettyä pienempänä lasketaan Venäjällä voitoksi. Viime aikoina yleistyneet nimenomaan nämä tunteisiin vetoavat "setä/täti/äiti kuoli pian rokotteen jälkeen" tmv -nyyhkytarinat.

Ilmoittakaa asiattomaksi heti nähdessänne niin siivoaa edes vähän palstan nykytasoa.

Vierailija
165/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni elää vielä kahden rokotuksen jälkeenkin, hyvästi perintö.

Vierailija
166/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaan kuoli vanhuksia mutta rokotukseen ei tietojeni mukaan tällä paikkakunnalla.

Vierailija
167/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma huomioni on että hyvin harva vanhuksista on saanut minkäänlaisia isompia rokotereaktioita. Edes kuumetta ei ole ollut juuri kenelläkään( otos noin 200 vanhusta). Sen sijaan hoitajista(iältään 25-60v) noin 80% sai kuumetta tai muita reaktioita jotka vaativat sairaslomaa. Yksi myös aivoinfarktin viikko rokotteen jälkeen.

-sh

Vierailija
168/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni. 

Olet varmasti oikeassa. Ystäväni, joka työskenelee vanhainkodissa, on kertonut, että aina influenssarokotusten jälkeen heillä menehtyy vanhuksia. 

Minun ystäväni sanoo, että talven jälkeen heillä menehtyy vanhuksia.

Joo, olen kuullut samaa. kevät on kuulema toinen aika jolloin on piikki kuolemissa. 

Ja helteellä menehtyy vanhuksia.

Vierailija
169/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinne Pietariin kuuluu?

Tämäkin aloitus on taas 99% varmuudella putin-trolli joita täällä riittää. Kaikki keinot joilla Suomenkin roketekattavuus saadaan pidettyä pienempänä lasketaan Venäjällä voitoksi. Viime aikoina yleistyneet nimenomaan nämä tunteisiin vetoavat "setä/täti/äiti kuoli pian rokotteen jälkeen" tmv -nyyhkytarinat.

Ilmoittakaa asiattomaksi heti nähdessänne niin siivoaa edes vähän palstan nykytasoa.

Olen luontaistuoteliikkeessä töissä ja hyvin paljon on tullut viime aikoina asiakkaita, jotka saaneet koviakin haittoja rokotteesta. Yrittävät etsiä jotain apua oireisiinsa, kun eivät saa apua lääkäristä. Monen tuttava tai läheinen on myös kuollut rokotteen jälkeen. Näitä tapauksia ei vain helposti tunnusteta rokotekuolemiksi tai -haitoiksi. En usko, että omat asiakkaani ainakaan ovat mitään ihmeen Putin-trolleja, vaan ihan totisinta totta ja tätä on aivan karmeaa seurata näin sivusta.

Vierailija
170/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaan kuoli vanhuksia mutta rokotukseen ei tietojeni mukaan tällä paikkakunnalla.

Kannattaa selvittää, miten tuo niiden rokotekuolemien ja haittojen tilastointi toimii. 

Tai no, vastaus: ei se oikein toimi. Siksi niitä ei juuri ole.

Vierailija
171/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten kaikki nyt on niin vihaisia kirjoittajalle. 

Olen itse todella rokotemyönteinen, läheisistäni onneksi osa on jo saanut molemmat rokotukset ja oma lapsenikin saa jo tällä viikolla.

Mutta on ihan mahdollista, että vaikka rokote ei suurimmalle osalle aiheuta mitään, juuri vanhoille ja pitkäaikaissairaille voi aiheuttaa. 

Samaa mietin minäkin. Mutta itse en ole rokotusta ottamassa. En ymmärrä miksi ovat vihaisia niille, jotka eivät rokotusta ota, jos eivät pidä sitä välttämättömänä. Oma mummoni kuoli myös toisen rokoteannoksen saatuaan...

Vaikuttaa vähän siltä, että koronarokotteen puolestapuhujat pelkäävät omilla aivoillaan ajattelevia. Mun puolesta jokainen saa ottaa rokotteen, jos sen hyväksi kokee. Itse kyllä harkitsen hyvin pitkään, otanko ollenkaan. Kukaan ei tiedä mitä tapahtuu, kun toinen tai kolmas kerta rokotetaan, mitkä ovat sivuvaikutukset työikäisillä...

Vierailija
172/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini, parantumatonta syöpää sairastava vanhus, elää vieläkin, vaikka toisesta rokotteesta on jo kuukausia.

Mitä järkeä hänelle oli koronarokotus antaa:.. en ymmärrä tarvetta. Olisivat antaneet mieluummin sellaiselle, jolla on odotettavissa pidempi elinaika, kun rokotteista kerran pulaa.....

Vierailija
173/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla kasikymppisillä vanhemmillani ei ollut muita oireita kuin pistoskohdan aristus.

Itse olin ekan rokotuksen jälkeen pahoinvoiva, kuumeinen ja väsynyt. Kuume ja vilunväreet menivät ohi vuorokaudessa, mutta huonovointisuus ja väsymys kestivät noin viikon verran.

Toinen rokotus on edessä. Saa nähdä sitten, mitä siitä seuraa. Tiedänpähän ainakin varautua siihen, että epämukavaa on.

Vierailija
174/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä olisi kertomus, mutta lyhyesti totean, että äitini kuoli syksyllä välillisesti koronaan. Olisi elossa ilman tätä pandemiaa.

Jos kuoli välillisesti, niin et voi tietää olisiko elossa...

Vierailija
175/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni. 

Olet varmasti oikeassa. Ystäväni, joka työskenelee vanhainkodissa, on kertonut, että aina influenssarokotusten jälkeen heillä menehtyy vanhuksia. 

Eikä yhtään ennen!

Vierailija
176/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeitä vastauksia täällä. Ensinnäkin osanottoni isäsi puolesta. Toisekseen uskon sinua, vaikka toki kaikki ei aina johdu just siitä syystä. Mutta mun suvussa on monta rokotettu ja yksi ystäväkin, 3 on saanut haittavaikutteen (eri) rokotteista. Heistä 2 nuoria (25-32), 1 yli 90v. Hengissä ovat, mutta eihän se kivaa tietenkään ole. En ole koskaan kenenkään heistä saaneen aiemmin rokotteista mitään, toki kaikkea ei voi tietää. Yksi heistä on lähihoitaja.

Kaikkea ei kannata pelätä, mutta järjetöntä sekin että koronan haittavaikutuksista ei saisi puhua. Varmaankin siksi että kaikilla on niin kova kiire normaaliin elämään.. mutta silti, mitä se normaali elämä on sellaisellekin, joka on saanut vaikka sikainfluenssarokotteesta haittavaikutteen? Kyllä näistä pitää voida puhua. Se vasta luottamusta nakertaakin, jos ei voida edes puhua avoimesti.

Vierailija
177/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä sai aivoinfarktin päivää ennen kuin olisi saanut rokotuksen.

Näitähän sattuu aina.

Mun rakastettuni kaikkeni sai sydän kohtaus 3 kk.sitten, vain 66v. Ei mitän tekemistä rokoteen kanssa tai korona viiruksen!Sama asia moni henkilö elämässäni  on  korona vuosi  kuollut syöpä,sydis ,mutta ei korona .Ei viikate miehellä ole kelloa,napaa mukaansa kenet lystää kuolloinkin oli krona roktus annettu tai ei.Kovia paikoja,itse kullekin menetykset.Kuolema on niin lopulinen.Joten tee rauha itsesi kanssa ja niiden ihmisten kanssa,jotka elämässäsi viellä on,Elä hetkessä,päivä kerralla,niin hyvin kuin voit.

Vierailija
178/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isoisäni kuoli vuonna 85 ja oli vasta 52-vuotias. Hän ei ollut saanut koronapiikkiä.

Vierailija
179/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille tuli outoja hengitysoireita viikko rokotteen ottamisen jälkeen. Eikä tietenkään ole rokotteen syy vaikka oli 2 viikkoa saikulla eikä syytä löydetty eikä hoitoa keksitty. Sitten olo parani että pääsi töihin ja edelleen keuhkot valittaa.

Hänelle kävi näin ei tarkoita että kaikille käy noin. Turha kuitenkin vähätellä rokotetta. Pelkästään punkkirokotteestakin tulee oireita.

Vierailija
180/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni. 

Minun ystäväni sanoo, että talven jälkeen heillä menehtyy vanhuksia.

Joo, olen kuullut samaa. kevät on kuulema toinen aika jolloin on piikki kuolemissa. 

Minäkin olen kuullut tuosta. Kesällä sanovat olevan myös korkea kuolleisuus.

Samoin syksyllä, ei pidä unohtaa syksyisiä kuolleisuuslukuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi