Isäni kuoli noin kuukausi toisen koronarokotuksen jälkeen
Hän oli iäkäs ja sairauksiakin oli. Uskon vahvasti, että hänen elimistö ei kestänyt toista rokoteannosta. Hänen tilansa heikkeni kaksi viikkoa toisen rokotteen jälkeen. Kotona asuva itsenäisesti rollaattorilla liikkuva vanhus.
Kommentit (270)
Mun isä kuoli melkein vuoden ennen koronaa. Helvetin rokotukset!
Osanottoni.
Olet varmasti oikeassa. Ystäväni, joka työskenelee vanhainkodissa, on kertonut, että aina influenssarokotusten jälkeen heillä menehtyy vanhuksia.
Usko vaan ihan vapaasti vaikka keijukaisiin, totuuden kanssa sinun uskomuksillasi ei taida kuitenkaan olla mitään tekemistä.
Otan osaa.
Isoisäni kuoli 1995. Hän ei ehtinyt edes kokea koko pandemiaa!
Minun naapurini kuoli jo 5 vuotta ennen koronaa! Todella katalia nämä 5G-rokotteet! Ne pitää heti kieltää!
Jos ei kestänyt rokotetta, niin olisiko kestänyt koronaakaan? Onko se elämäkään mitään herkkua enää jos ei edes kodistaan pääse poistumaan?
Minun äitini, parantumatonta syöpää sairastava vanhus, elää vieläkin, vaikka toisesta rokotteesta on jo kuukausia.
Mä en tajua miten kaikki nyt on niin vihaisia kirjoittajalle.
Olen itse todella rokotemyönteinen, läheisistäni onneksi osa on jo saanut molemmat rokotukset ja oma lapsenikin saa jo tällä viikolla.
Mutta on ihan mahdollista, että vaikka rokote ei suurimmalle osalle aiheuta mitään, juuri vanhoille ja pitkäaikaissairaille voi aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni.
Olet varmasti oikeassa. Ystäväni, joka työskenelee vanhainkodissa, on kertonut, että aina influenssarokotusten jälkeen heillä menehtyy vanhuksia.
Minun ystäväni sanoo, että talven jälkeen heillä menehtyy vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni.
Minun ystäväni sanoo, että talven jälkeen heillä menehtyy vanhuksia.
Joo, olen kuullut samaa. kevät on kuulema toinen aika jolloin on piikki kuolemissa.
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni.
Tilastollisesti vanhuksia kuolee eniten eri ikäryhmistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä kuoli melkein vuoden ennen koronaa. Helvetin rokotukset!
Juuri näin. Mun isä kuoli 3 kuukautta ennen koronarajoutyksia. Selvästi rokotuksesta johtui.
Mummini kuoli palvelutalossa tänä keväänä 103 vuoden iässä. Oli nukkunut pois yöllä, just ennen suunniteltua rokotuspäivää. Saattoihan ne rokotteet olla jo talossa silloin...
Meillä ei ole yksikään 90v vanhus kuollut otettuaan rokotteet.
Paitsi ennen rokotetta kuoli yksi ... Hittolainen.
Miksi vähättelette ja pilailette sillä ettei vanhuksen elimistö välttämättä kestä rokotusta?
Minä itse otin rokotuksen että en siis kyseenalaista, mutta outo suhtautuminen täällä. Miksi rokoteen puolustaja eivät voi myöntää että rokote saattaa olla kohtalokas.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten kaikki nyt on niin vihaisia kirjoittajalle.
Olen itse todella rokotemyönteinen, läheisistäni onneksi osa on jo saanut molemmat rokotukset ja oma lapsenikin saa jo tällä viikolla.
Mutta on ihan mahdollista, että vaikka rokote ei suurimmalle osalle aiheuta mitään, juuri vanhoille ja pitkäaikaissairaille voi aiheuttaa.
Voi mutta se pointti on että heille voi aiheuttaa haittaa melkein mikä vain elimistöä yhtään rasittava. On silti todennäköisempää että se rasitus tulee jostain sairaudesta kuin niitä ehkäisevästä rokotteesta.
Tässä maassa kuolee vanhoja ihmisiä laumoittain joka päivä.
Usko ei riitä, on oltava todisteita.
Otan osaa.
Mutta muista, että vaikka koronarokotukset lopetettaisiin kokonaan, et saisi enää isääsi takaisin. Ja toisaalla koronarokotukset säästävät ihmishenkiä ja vielä enemmän estävät ihmisiä menettämästä työkykynsä.
Ilmoitus kannattaa tehdä sinne, missä tutkitaan rokotehaittoja. Siellä on asiantuntijoita, jotka osaavat selvittää, onko rokote osasyyllinen isäsi kuolemaan.
Mun isä sai aivoinfarktin päivää ennen kuin olisi saanut rokotuksen.
Näitähän sattuu aina.