Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni kuoli noin kuukausi toisen koronarokotuksen jälkeen

Vierailija
23.06.2021 |

Hän oli iäkäs ja sairauksiakin oli. Uskon vahvasti, että hänen elimistö ei kestänyt toista rokoteannosta. Hänen tilansa heikkeni kaksi viikkoa toisen rokotteen jälkeen. Kotona asuva itsenäisesti rollaattorilla liikkuva vanhus.

Kommentit (270)

Vierailija
201/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun naapurini kuoli jo 5 vuotta ennen koronaa! Todella katalia nämä 5G-rokotteet! Ne pitää heti kieltää!

Juu, kamalia ovat nää myrkkypiikit. Koko maailma salaliitossa mua vastaan. Muhun ei laiteta mikrosirua, ettei valtio kyttää mua. Mulla on kolmas rokote ensi viikolla. Mutta ennen ensimmäistä minultakin katkesi jalka. En ny muista tarkalleen, kumminkin ennen rokotteita oli kerran kauhea migreeni.

Vierailija
202/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä kuoli 2 päivää 1. rokotteen jälkeen. Oli jo 88v ja oli fyysisesti jo aika heikossa kunnossa. Todennäköisesti rokote joudutti kuolemaa. Tehtiin kyllä ruumiinavaus josta paljastui että hänellä oli jo aikamoista vaivaa siellä taustalla, mutta ei hän vaikuttanut kuitenkaan mitenkään erityisen sairaalta vielä ennen rokotusta. Mutta siis oli ollut kyllä sairaalassa jo n. puoli vuotta aiemmin jonkun keuhkokuumeen vuoksi hoidettavana. Siitä oli kuitenkin toipunut. Vaikea tietenkään sanoa mitään varmaa asiasta. Kuolema oli tietysti järkyttävä asia, mutta koska hän oli jo kuitenkin sänkyyn hoidettava jo aika pitkälti eli ei enää oikein pystynyt itsenäisesti liikkumaan ollenkaan, niin en sitten tiedä että kuinka laadukasta se elämä enää oli tuossa vaiheessa. Hän tarvitsi jo apua ihan kaikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni. 

Olet varmasti oikeassa. Ystäväni, joka työskenelee vanhainkodissa, on kertonut, että aina influenssarokotusten jälkeen heillä menehtyy vanhuksia. 

Kävin vanhusten hoitolaitoksessa 5 v. sitten, käyntini jälkeen kuoli 7 vanhusta lyhyessä ajassa, johtuiko nuo kuolemat käynnistäni vai kuolivatko ihan vaan  koska aika tuli.

Siellä kuolee kokoajan esim. vkonlopun jälkeen, keskiviikon jälkeen, juhannuksen, vapun, joulun, tai minkä tahansa jälkeen, niin varmaan rokotuksen jälkeenkin, kuin lääkärin käynnin jälkeen tai ruokailun jälkeen. Se on ihan yhtä normaalia, tapahtuu se minkä jälkeen tahansa.

Vierailija
204/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä kuoli 2 päivää 1. rokotteen jälkeen. Oli jo 88v ja oli fyysisesti jo aika heikossa kunnossa. Todennäköisesti rokote joudutti kuolemaa. Tehtiin kyllä ruumiinavaus josta paljastui että hänellä oli jo aikamoista vaivaa siellä taustalla, mutta ei hän vaikuttanut kuitenkaan mitenkään erityisen sairaalta vielä ennen rokotusta. Mutta siis oli ollut kyllä sairaalassa jo n. puoli vuotta aiemmin jonkun keuhkokuumeen vuoksi hoidettavana. Siitä oli kuitenkin toipunut. Vaikea tietenkään sanoa mitään varmaa asiasta. Kuolema oli tietysti järkyttävä asia, mutta koska hän oli jo kuitenkin sänkyyn hoidettava jo aika pitkälti eli ei enää oikein pystynyt itsenäisesti liikkumaan ollenkaan, niin en sitten tiedä että kuinka laadukasta se elämä enää oli tuossa vaiheessa. Hän tarvitsi jo apua ihan kaikkeen.

Miksi ihmeessä tehtiin ruumiinavaus, epäitiikö rikosta ja kuoli kotiin?

Vierailija
205/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni. 

Olet varmasti oikeassa. Ystäväni, joka työskenelee vanhainkodissa, on kertonut, että aina influenssarokotusten jälkeen heillä menehtyy vanhuksia. 

Kävin vanhusten hoitolaitoksessa 5 v. sitten, käyntini jälkeen kuoli 7 vanhusta lyhyessä ajassa, johtuiko nuo kuolemat käynnistäni vai kuolivatko ihan vaan  koska aika tuli.

Siellä kuolee kokoajan esim. vkonlopun jälkeen, keskiviikon jälkeen, juhannuksen, vapun, joulun, tai minkä tahansa jälkeen, niin varmaan rokotuksen jälkeenkin, kuin lääkärin käynnin jälkeen tai ruokailun jälkeen. Se on ihan yhtä normaalia, tapahtuu se minkä jälkeen tahansa.

Kotona on paras kuolla jos aikoo elää. 

Vierailija
206/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kolme 70-80v jotka ovat tänä vuonna olleet sairaalassa keuhkokuumeen takia. Yksi heistä, isäni menehtyi loppusyksystä johonkin keuhkosairauteen. Ennen ei ollut vikaa keuhkoissa, koronasta ei mainittu mitään.

Minulla oli keuhkokuume 6v. sitten eikä kukaan ollut kuullutkaan koronasta tai rokotteista siihen, mutta siitä se takuulla johtui kuitenkin.

Vierailija
207/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni taas ei. Parhaan ystäväni iäkkäät vanhemmat eivät enää tule saamaan kolmatta rokotusta, koska heidän lääkityksen vuoksi se olisi heille kohtalokasta. Heillä alkaa todellinen kotivankila nyt, kun virusta on valtavasti liikkeellä. Onneksi isälläni ei ole tuota tilannetta!

Vierailija
208/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni. 

Kiitos tästä tiedosta. Yritän muistaa tämän dementoituneenakin.

Vierailija
209/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoitokodin vanhuksia 90+ rokotetaan?

Vierailija
210/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos epäillään rikosta silloin tehdään oikeustieteellinen ruumiinavaus, tavallinen jos lääkäri ei pysty määrittämään kuolinsyytä tai omainen pyytää. 

Vierailija
211/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten oli artikkeli ilta-sanomissa että jo eläkkeellä olevat lapset, ikä 65 ja yli eivät hyväksy jo hyvin iäkkäiden vanhempiensa kuolemaa. Tähän on tultu että jotkut vissiin luulevat että olemme kuolemattomia.

Vierailija
212/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoli sairaalassa (oli siellä ainoastaan pari päivää).

Ruumiinavaus tehtiin meidän omaisten pyynnöstä.

Vierailija
213/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten kuoli vanhus ,  monisairas koronaan , rokotteeseen , TAI KUOLISI JOKATAPUKSESSA !!!

Vierailija
214/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen monet ovat kuolleet ennen ja jälkeen rokotteiden, mun monta sukulaista kuoli rokotteiden tähden, jotkut kymmeniä vuosia sitten, rokotteet tappavat tai eivät estä kuolemista. Tiedän että monta yli 80 vuotiasta, on kuollut ennen tai jälkeen rokotuksen. Se on ihan hirvittävää. En vain ole jaksanut tehdä niistä videoita facebookkiin, tokentubeen,pravdaan,rapsodiaan,valko-venäjän rokotteiden vastustajien sivuille.

Vierailija
215/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten kaikki nyt on niin vihaisia kirjoittajalle. 

Olen itse todella rokotemyönteinen, läheisistäni onneksi osa on jo saanut molemmat rokotukset ja oma lapsenikin saa jo tällä viikolla.

Mutta on ihan mahdollista, että vaikka rokote ei suurimmalle osalle aiheuta mitään, juuri vanhoille ja pitkäaikaissairaille voi aiheuttaa. 

Minä  olen kumpaakin ja sain rokotteen huhtikuussa. Vieläkään ei mitään oireita.

Vierailija
216/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kuolee päivittäin lukuisia vanhoja huonokuntoisia henkilöitä. Susta voi toki tuntua joltain, mutta se ei tarkoita että asia on faktapohjaisesti näin.

Vierailija
217/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vähättelette ja pilailette sillä ettei vanhuksen elimistö välttämättä kestä rokotusta?

Minä itse otin rokotuksen että en siis kyseenalaista, mutta outo suhtautuminen täällä. Miksi rokoteen puolustaja eivät voi myöntää että rokote saattaa olla kohtalokas.

Aivan joutavaa jossittelua. Sama kuin olisi sanonut, että ufot kävivät ja tässä on lopputulos.

Vierailija
218/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos epäillään rikosta silloin tehdään oikeustieteellinen ruumiinavaus, tavallinen jos lääkäri ei pysty määrittämään kuolinsyytä tai omainen pyytää. 

Ei tarvitse olla rikosepäilyä. Jos esim. tapaturman seurauksena joutuu sairaalaan (murtuma tai vastaa esim. kaatuessa) ja menehtyy niin on syy tehdä oikeuslääketieteellinen avaus.

Vierailija
219/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hoitokodin vanhuksia 90+ rokotetaan?

Siinäpä vasta helvetin hyvä kysymys.

Sen takia koska tämä maailma on SAIRAS.

Käskyt tulee aina ylemmiltä tahoilta. Ja niitä paskan vtut kiinnosta sinun 90v muorisi.

Niin moni iäkäs kuolee näihin. ;”(

Vierailija
220/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan läheinen on kuollut, mutta nämä viisaat ja sydämensivistyneet täällä jaksavat näyttää kuinka fiksuja ovat.

Ei noihin nimettömiin nyyhkytarinoihin ole paljoa luottamista, varsinkin kun niitä tehtaillaan about samanlaisina palstalle tämän tästä.

Vähän sama kuin työpaikalla leviäisi ilkuttavana joku spämmiviesti, jossa tuntematon henkilö jostain Afrikan maasta pyytää rahaa lapsena syöpähoitoihin. Yksi hyväuskoinen sitten katsoisi kauhistuneena vierestä, kuinka "muut vaan nauraa vaikka toisella on oikea hätä :-("

No, sinä ajattelet noin, koska sinun elämäsi puitteet ovat sellaiset. Minä taas olen seurannut kaksi kk erään henkilön sairastamista rokotteesta (korona) ja aiemmin anoppi sai influenssarokotteesta vakavan sairauden (on parantunut) ja tiedän erään, joka sai keskenmenon poliosokeripalan jälkeen. Että olen varmaan nyt sitten olen sun tarinan hyväuskoinen hölmö.

"Eräs henkilö sairastui korona-rokotteesta, eräs sai keskenmenon polisokeripalan jälkeen ja nyttemmin parantunut entinen anoppi sai influenssarokotteesta vakavan sairauden. Anoppi on kyllä parantunut".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi