Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni kuoli noin kuukausi toisen koronarokotuksen jälkeen

Vierailija
23.06.2021 |

Hän oli iäkäs ja sairauksiakin oli. Uskon vahvasti, että hänen elimistö ei kestänyt toista rokoteannosta. Hänen tilansa heikkeni kaksi viikkoa toisen rokotteen jälkeen. Kotona asuva itsenäisesti rollaattorilla liikkuva vanhus.

Kommentit (270)

Vierailija
221/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä reaaliaikaista tietoa senioritalon asukkaista. Näin koronan varjossa kun olemme eläneet kohta kaksi vuotta. Asun itse tässä senioritalossa ja olen nuoremmasta päästä. Iät ovat 60- 96 v tällä hetkellä. Tavallinen asuintalo, ei mikään hoito tai palvelutalo.

Tiedän ja tunnen kaikki asukkaat. Meitä on noin 70 ihmistä, pieni osa pariskuntia, enemmistö naisia.

Kaikki olemme ottaneet koronarokotukset. Kaksi rokotetta on kaikilla ja osa on ehtinyt ottaa jo kolmannen rokotteen. Kukaan ei kertonut tai valittanut mistään sivuoireista rokotusten jälkeen. Kukaan ei ole sairastanut koronaa, muutama on käynyt testeissä tänä aikana.

Meillä on myös yhteisiä tiloja ja harrastuksia joissa tapaamme toisiamme. Pahimpaan aikaan koronan alkaessa emme tavanneet yhteisissä tiloissa, mutta sitä ei kestänyt kauan.

Vanhin asukas täyttää kohta 97v ja on pysynyt samassa kunnossa kuin ennen rokotuksia. Hänellä ei ole myös dementiaa eikä vakavia muita sairauksia. Joitakin dementikkoja meillä asuu ja heillä käy hoitajat auttamassa. Sillä pärjäävät, eikä ole ollut laitoshoitotarvetta. Sitten kun muistisairaus pahenee, on laitoshoitoon siirtyminen edessä. Aika monta noin 90-vuotiasta löytyy. Keski- ikä on 77v. Mitään rokotepelkoa ei kukaan ole tuonut esiin. Päinvastoin. On velvollisuus ottaa rokote. Eli olemme järkeviä ihmisiä joista voi ottaa mallia. Näillä mennään eteenpäin.

Vierailija
222/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu ap, toivottavasti sinä kuolet ensi yönä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinne Pietariin kuuluu?

Tämäkin aloitus on taas 99% varmuudella putin-trolli joita täällä riittää. Kaikki keinot joilla Suomenkin roketekattavuus saadaan pidettyä pienempänä lasketaan Venäjällä voitoksi. Viime aikoina yleistyneet nimenomaan nämä tunteisiin vetoavat "setä/täti/äiti kuoli pian rokotteen jälkeen" tmv -nyyhkytarinat.

Ilmoittakaa asiattomaksi heti nähdessänne niin siivoaa edes vähän palstan nykytasoa.

Olen luontaistuoteliikkeessä töissä ja hyvin paljon on tullut viime aikoina asiakkaita, jotka saaneet koviakin haittoja rokotteesta. Yrittävät etsiä jotain apua oireisiinsa, kun eivät saa apua lääkäristä. Monen tuttava tai läheinen on myös kuollut rokotteen jälkeen. Näitä tapauksia ei vain helposti tunnusteta rokotekuolemiksi tai -haitoiksi. En usko, että omat asiakkaani ainakaan ovat mitään ihmeen Putin-trolleja, vaan ihan totisinta totta ja tätä on aivan karmeaa seurata näin sivusta.

Pakurinkäävällä korona-rokotteen haittoja vastaan. Vihreä tee ja miksei mustakin, ehkäisevät koronakuolemia. Kuppaus kuulemma helppaa molemmissa tapauksissa.

Vierailija
224/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni. 

Olet varmasti oikeassa. Ystäväni, joka työskenelee vanhainkodissa, on kertonut, että aina influenssarokotusten jälkeen heillä menehtyy vanhuksia. 

Ai, mutta muka influenssaan ei kuole yhtään vanhusta hoivakodissa?

No just. Olipa uskottavaa.

Vierailija
225/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten kaikki nyt on niin vihaisia kirjoittajalle. 

Olen itse todella rokotemyönteinen, läheisistäni onneksi osa on jo saanut molemmat rokotukset ja oma lapsenikin saa jo tällä viikolla.

Mutta on ihan mahdollista, että vaikka rokote ei suurimmalle osalle aiheuta mitään, juuri vanhoille ja pitkäaikaissairaille voi aiheuttaa. 

Samaa mietin minäkin. Mutta itse en ole rokotusta ottamassa. En ymmärrä miksi ovat vihaisia niille, jotka eivät rokotusta ota, jos eivät pidä sitä välttämättömänä. Oma mummoni kuoli myös toisen rokoteannoksen saatuaan...

Vaikuttaa vähän siltä, että koronarokotteen puolestapuhujat pelkäävät omilla aivoillaan ajattelevia. Mun puolesta jokainen saa ottaa rokotteen, jos sen hyväksi kokee. Itse kyllä harkitsen hyvin pitkään, otanko ollenkaan. Kukaan ei tiedä mitä tapahtuu, kun toinen tai kolmas kerta rokotetaan, mitkä ovat sivuvaikutukset työikäisillä...

Se ainakin tiedetään, että rokottamattomilla voi piankin lähteä työpaikka alta.

Vierailija
226/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan näin!

🙏🏻🙏🏻

Vierailija
227/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni. 

Olet varmasti oikeassa. Ystäväni, joka työskenelee vanhainkodissa, on kertonut, että aina influenssarokotusten jälkeen heillä menehtyy vanhuksia. 

Minun ystäväni sanoo, että talven jälkeen heillä menehtyy vanhuksia.

Joo, olen kuullut samaa. kevät on kuulema toinen aika jolloin on piikki kuolemissa. 

Minäkin olen kuullut tuosta. Kesällä sanovat olevan myös korkea kuolleisuus.

Samoin syksyllä, ei pidä unohtaa syksyisiä kuolleisuuslukuja.

Juhannus nostaa myös kuoli- ja vammautumislukuja. ja viinan lutraaminen. pullaankin voi tukehtua.

Vierailija
228/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotteet on aina rasitus elimistölle. mutta niin on tautikin.

Vierailija
229/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin aloitus on taas 99% varmuudella putin-trolli joita täällä riittää. Kaikki keinot joilla Suomenkin roketekattavuus saadaan pidettyä pienempänä lasketaan Venäjällä voitoksi. Viime aikoina yleistyneet nimenomaan nämä tunteisiin vetoavat "setä/täti/äiti kuoli pian rokotteen jälkeen" tmv -nyyhkytarinat.

Ilmoittakaa asiattomaksi heti nähdessänne niin siivoaa edes vähän palstan nykytasoa.

Olen luontaistuoteliikkeessä töissä ja hyvin paljon on tullut viime aikoina asiakkaita, jotka saaneet koviakin haittoja rokotteesta. Yrittävät etsiä jotain apua oireisiinsa, kun eivät saa apua lääkäristä. Monen tuttava tai läheinen on myös kuollut rokotteen jälkeen. Näitä tapauksia ei vain helposti tunnusteta rokotekuolemiksi tai -haitoiksi. En usko, että omat asiakkaani ainakaan ovat mitään ihmeen Putin-trolleja, vaan ihan totisinta totta ja tätä on aivan karmeaa seurata näin sivusta.

Pakurinkäävällä korona-rokotteen haittoja vastaan. Vihreä tee ja miksei mustakin, ehkäisevät koronakuolemia. Kuppaus kuulemma helppaa molemmissa tapauksissa.

Hopeavesi tietty myös ja minne on unohdettu vuosien takainen kaikkien tautien parantaja omenaviinietikka! 😜

On se muuten kumma kun itse olen riskiryhmää ja lähes kaikki tuttavapiirissäni ovat riskiryhmää, osa iäkkäämpiä tai osan vanhemmat iäkkäitä ja sairaita. Kaikki ovat ottaneet rokotteet, jotkut jopa kolme, eräs tuttuni neljä rokotetta, mutta kellään ei ole kummempia oireita saati että olisi joutunut sairaalaan tai jopa kuollut.

Sitten on noita terveita nuorempia ihmisiä, jotka ravaavat joka luontaistuoteliikkeessä valittamassa rokotteen aiheuttamista vaivoistaan sekä läheisten kuolemista.

On meitä moneksi. Sanoisin niin, että toisilla pettä kroppa, noilla toisilla pää.

Vierailija
230/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vähättelette ja pilailette sillä ettei vanhuksen elimistö välttämättä kestä rokotusta?

Minä itse otin rokotuksen että en siis kyseenalaista, mutta outo suhtautuminen täällä. Miksi rokoteen puolustaja eivät voi myöntää että rokote saattaa olla kohtalokas.

Mutta kun ei sinulla ole mitään faktaa esittää, saahan sitä luulla ja epäillä, mutta ei sitä tosissaan voi ottaa.

Palaa asiaa, jos lääkäri on asian todennut ja paperille kirjoittanut.

Vierailija
231/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotehaittojen varalta kannattaa kuitenkin allekirjoittaa tämä. Jos satut kuulumaan niihin huono-onnisiin jotka haittoja saavat https://www.kansalais aloite.fi/fi/aloite/8666

Alapeukuttajien mielestä mahdollista haittaa ei siis pitäisi tutkia eikä korvauksia maksaa, vaan jättää ihminen oman onnensa nojaan? Sikapiikistä pysyviä haittoja saaneet meinaan jäivät aika yksin asiansa kanssa ja olisi ollut hyvä, jos joku laki olisi ollut heidän puolellaan. Nythän tästä virheestä on mahdollisuus oppia. 

Vierailija
232/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeavesi tietty myös ja minne on unohdettu vuosien takainen kaikkien tautien parantaja omenaviinietikka! 😜

On se muuten kumma kun itse olen riskiryhmää ja lähes kaikki tuttavapiirissäni ovat riskiryhmää, osa iäkkäämpiä tai osan vanhemmat iäkkäitä ja sairaita. Kaikki ovat ottaneet rokotteet, jotkut jopa kolme, eräs tuttuni neljä rokotetta, mutta kellään ei ole kummempia oireita saati että olisi joutunut sairaalaan tai jopa kuollut.

Sitten on noita terveita nuorempia ihmisiä, jotka ravaavat joka luontaistuoteliikkeessä valittamassa rokotteen aiheuttamista vaivoistaan sekä läheisten kuolemista.

On meitä moneksi. Sanoisin niin, että toisilla pettä kroppa, noilla toisilla pää.

Mulle on vakoilija kertonut, että koronapassittomilta hajoo pää, mutten mä kerro sitä eteenpäin.

Vierailija
233/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan näin!

🙏🏻🙏🏻

Ai, läpsyttelet käsiä yhteen:)

Vierailija
234/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kolme 70-80v jotka ovat tänä vuonna olleet sairaalassa keuhkokuumeen takia. Yksi heistä, isäni menehtyi loppusyksystä johonkin keuhkosairauteen. Ennen ei ollut vikaa keuhkoissa, koronasta ei mainittu mitään.

Hyvin monia vanhuksia hoidetaan hoivakodeissa niin huonosti, että kun saavat influenssan, ei huomata ajoissa että se on pahentunut keuhkokuumeeksi. Vanhus ehtii sitten kuolla keuhkokuumeeseen jo hoivakodissa tai sitten viedään liian myöhään sairaalaan ja kuolee siellä. Jos potilas on ollut ennen sairastumista jo heikkokuntoinen, sitä keuhkokuumetta ei hoideta tarkoituksella kovin hyvin, että vanhus "pääsee pois".

Siksi monilla vanhuksilla kuolinsyy papereissa onkin juuri keuhkokuume.

Vierailija
235/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kestänyt rokotetta, niin olisiko kestänyt koronaakaan? Onko se elämäkään mitään herkkua enää jos ei edes kodistaan pääse poistumaan?

Erona se, että rokote, eli riski otetaan kehoon vapaaehtoisesti ja tietoisesti. Kun rokotteen ottaa, niin se siis myös tulee kehoon. Suomessa alle 200 000 ihmistä koko väestöstä on vasta saanut koronan. Ei ole mitään takeita siitä, että vanhus olisi koronaan ikinä sairastunut.

Itse olen asunut koko tämän pandemian ajan varsinaisessa koronapesäkkeessä, Espanjassa. Käytän julkisia kulkuvälineitä, molemmat lapseni käyvät koulua, ja ovat altistuneet jo lukuisia kertoja. Käymme kaupoissa, ravintoloissa ja muissa julkisissa paikoissa päivittäin. Kukaan meistä ei ole tiettävästi sairastunut koronaan.

Vierailija
236/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni, ap, suuressa surussasi.

Vierailija
237/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isä kuoli 2 päivää 1. rokotteen jälkeen. Oli jo 88v ja oli fyysisesti jo aika heikossa kunnossa. Todennäköisesti rokote joudutti kuolemaa. Tehtiin kyllä ruumiinavaus josta paljastui että hänellä oli jo aikamoista vaivaa siellä taustalla, mutta ei hän vaikuttanut kuitenkaan mitenkään erityisen sairaalta vielä ennen rokotusta. Mutta siis oli ollut kyllä sairaalassa jo n. puoli vuotta aiemmin jonkun keuhkokuumeen vuoksi hoidettavana. Siitä oli kuitenkin toipunut. Vaikea tietenkään sanoa mitään varmaa asiasta. Kuolema oli tietysti järkyttävä asia, mutta koska hän oli jo kuitenkin sänkyyn hoidettava jo aika pitkälti eli ei enää oikein pystynyt itsenäisesti liikkumaan ollenkaan, niin en sitten tiedä että kuinka laadukasta se elämä enää oli tuossa vaiheessa. Hän tarvitsi jo apua ihan kaikkeen.

Miksi ihmeessä tehtiin ruumiinavaus, epäitiikö rikosta ja kuoli kotiin?

Olen eri, mutta aina jos kuolee kotiin pitää lain mukaan kuolinsyy tutkia.

Vierailija
238/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hoitokodin vanhuksia 90+ rokotetaan?

Koska ovat koronaviruksen riskiryhmää.

Vierailija
239/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys! Koronarokote ei tee ihmisestä kuolematonta!

Vierailija
240/270 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaanottoni menetyksesi johdosta. Uskon, että isäsi toivoo, että selviät tästäkin surusta. Hyvät geenit sinulla, kun isäsi pärjäsi yksin kotonaan. LohtuHali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän