Onko muiden miehet näin ällöjä kotioloissa:
-ei käytä housuja, kuljeskelee alushousuissa
-makaa sohvalla alushousuilla ja saat joko nalkuttaa, tai sitten perseen haju tarttuu sohvaan etkä halua ikinä istuttaa siihen ketään vieraita
-pitää käsiä lähes koko ajan alushousujen sisäpuolella >munakarvoja löytyy joka paikasta
-tunkee roskat astioihin, ei roskikseen joka olis siinä vieressä
-kaivaa nenää ja laittaa räät sinne alushousun sisäpuolelle, kun ei oo niitä housuja
onko mulla aaveen ällöin mies?
Kommentit (244)
Hyi saakeli. Onneksi mieheni on mies, ei sika.
Kaivan nenää, pieren, röyhtäisen tarvittaessa, kaivan korvia ja olen usein kotona pikkareissa. Olen nainen.
Mun mies on tuollainen, paitsi ei syö räkää tai kaiva edes nenää. Eikä se mua haittaa millään tavalla. Piereskelee kyllä josta riidellään aina sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:17"]Ihana. <3 Jotta olisi täydellinen, niin miten on, piereekö paljon? Jos olet kyllästynyt, niin uskoisin hänen kyllä menevän kuin kuumille kiville sinkkuunnuttuaan, että älä huoli miten pärjää ja saako joskus vielä jonkun. Monihan haaveilee rauhallisista tunnelmallisista koti-illoista. Tuo mieshän on ihan luotu sellaiseen.
[/quote]
Ei kovin paljon, mutta ripuloi kyllä.
ap
[/quote]
Ei juma, oletko sä alkanut seurusteleen mun eksän kanssa :-D
Teillähän on oikein herrasmiehiä kun on oikein boxerit jalassa!
Meillä rakas ei suostu laittamaan alushousuja vaan viipottaa kotona ollessaan ihan nakkena. Siis alasti. Nakuna. Ilman rihman kiertämää.
Ja meillä on vielä valkoinen sohva. Ja valkoiset koristetyynyt.
Ja höyrypesuri.
Eikä haittaa yhtään. Niin on rakas silti.
Mies kulkee alasti tai alkkareissa kotona. Niin kyllä mäkin. +38 lämmintä niin ei paljon huvita villapaitoja pitää. Joskus nukkuu käsi alkkareissa :D huvittava näky ei ällöttävä.
Kiitos keskustelusta. Nyt ei enää harmita niin paljon et on sinkku :D
vauva.fi on täynnä miesvihaa. Koko palsta pitäisi sulkea.
Ex mies repi kuivia nahkoja jalkpohjista ja söi niitä.
Laita ap sohvalle paksu peitto ja pese se säännöllisesti. Jospa imisi perseen hajun ja pitäisi sohvan raikkaana.
Munkin mies on kotona välillä boksereissa. Musta se on suloista ja kaunis peppu on esillä. On puhdas ja hyväntuoksuinen mies muutenkin:)
Yksi outo tapa kylläkin on. Vetää vessan pöntön kansi auki! Ällöttävää! Olen koittanut kysyä, et miksiköhän niissä on se kansi... Paskamolekyylit lentää kuulemma jopa 1,4m päähän pöntöstä, kun sen vetää kansi auki.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:28"]
Ällöttävintä mitä keksin, ettei mies laita vessan ovea kiinni, kun tarpeillaan.
[/quote]
No ei kai nyt oman perheen kesken mitään vessan ovia laiteta kiinni - haloo!
[/quote]
Niin en välttämättä halua kuulla jokasta pierua, kakka molskahduksia, ruikkuääniä ym. vastaavaa.. Ei mielestäni ole jaettava asia parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:44"]
[/quote]
[/quote]
Niin en välttämättä halua kuulla jokasta pierua, kakka molskahduksia, ruikkuääniä ym. vastaavaa.. Ei mielestäni ole jaettava asia parisuhteessa.
[/quote]
Tämä ja monet muut jutut kuulostavat isältäni.
Miten tuollainen vaikuttaa tyttären kehitykseen?
Olen itse korostetun hyvätapainen ja siisti, pukeudun peittävästi (kun isäni oli persevako ja pallit rikkinäisistä kalsareista roikkuen).
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tämä ja monet muut jutut kuulostavat isältäni.
Miten tuollainen vaikuttaa tyttären kehitykseen?
Olen itse korostetun hyvätapainen ja siisti, pukeudun peittävästi (kun isäni oli persevako ja pallit rikkinäisistä kalsareista roikkuen).
[/quote]
Kompensoit kotiolojasi. Juopon lapset ovat monesti raittiita.
Mitäköhän p askaa. "Ripuloi kyllä välillä". Ihan oikeasti come on!!!!! Minkähänlaista kakkaa täällä naispuoliset kakkaa? Maybe jos olet mahataudissa esim niin miehesi kirjoittelee nettiin et "ripuloi välillä" ynnä muuta shaibaa.. Lol... On teillä murheet..
mä oon yhtä hämmästynyt kuin muutkin siitä, että tää ketju jumahti ylös. Ja en tod ole itse tätä upitellut tai tehnyt muita aloituksia ja mitä kaikkea täällä oltiin tietävinään.
Ps. Miehellä housut jalassa jo toista päivää. Olemme nimittäin juhannuksen vietossa sukulaisten luona.
Pps. Ne, jotka ihmetteli, eikö kotonaan saa olla sohvalla vaikka alasti: en mä ainakaan haluaisi kylässä istua sohvalla, jolla joku on ollut alasti/paska-alkkareissa. Sama, kuin menis vieraitten sänkyyn.
ap
Hyi hitto mitä miehiä! Ja sitten valitetaan, kun naisilla ei ole haluja. Miksiköhän?! Aika erotiikan tappajia tuollaiset tavat.
Kolme ensimmäistä aapeen kirkjotuksessa oli samaa.eikä mua häiritte pätkääkään vaan rakastan miestäni valtavasti.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:06"]Jos miehet on tollasia sikoja, niin millasia niiden vaimot on? Taitaa olla, aikas emakoita. Ja, pahnue sit vinkuu naapurista ruokaa, eikä pysy omalla tontilla.
[/quote]
No, tämä 33-vuotiaan sian vaimo on 20-vuotias, 174 cm pitkä ja 68 kg painava opettaja ja teen satunnaisia mallikeikkoja (olen ollut oikein Seppälän vaatekuvastossa :D) ja kun niitä lapsia ei ole niin eivät ole siis vinkumassa naapureita. Rakastan tuota miestä vaikka tapansa ovatkin törkeät.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:06"]Jos miehet on tollasia sikoja, niin millasia niiden vaimot on? Taitaa olla, aikas emakoita. Ja, pahnue sit vinkuu naapurista ruokaa, eikä pysy omalla tontilla.
[/quote]
No, tämä 33-vuotiaan sian vaimo on 20-vuotias, 174 cm pitkä ja 68 kg painava opettaja ja teen satunnaisia mallikeikkoja (olen ollut oikein Seppälän vaatekuvastossa :D) ja kun niitä lapsia ei ole niin eivät ole siis vinkumassa naapureita. Rakastan tuota miestä vaikka tapansa ovatkin törkeät.
[/quote]
Korjaan, opettajaksi valmistuva (ennen kuin kukaan ehtii sanoa minulle)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:27"]Miksi tämä aloitus on korostettu palstalla SINISELLÄ VÄRILLÄ, vaikka muut eivät ole?!?
[/quote] Onko aihe isänmaallinen?