Onko muiden miehet näin ällöjä kotioloissa:
-ei käytä housuja, kuljeskelee alushousuissa
-makaa sohvalla alushousuilla ja saat joko nalkuttaa, tai sitten perseen haju tarttuu sohvaan etkä halua ikinä istuttaa siihen ketään vieraita
-pitää käsiä lähes koko ajan alushousujen sisäpuolella >munakarvoja löytyy joka paikasta
-tunkee roskat astioihin, ei roskikseen joka olis siinä vieressä
-kaivaa nenää ja laittaa räät sinne alushousun sisäpuolelle, kun ei oo niitä housuja
onko mulla aaveen ällöin mies?
Kommentit (244)
Siis mikä ihmeen perseenhaju siihen sohvaan tarttuu?? Ettekö te peseydy koskaan?!
Mun iskä on just tollanen...ällö!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:16"]Koska yleensä ketjut loppuvat siihen kun minä vastailen jotain, niin ajattelin lopettaa tämänkin ketjun.
Mun mies on ihana hyvätapainen. Piste.
[/quote]
Harmi että et onnistunut tämän ketjun kanssa. Tylsä ketju roikkuu ekana koko ajan.
Niinhän se on, että jostain pitää aina kehittää jotain nalkutettavaa. Hyvä mies on, eikä mikään sika, mutta mä olisin tosi paljon tyytyväisempi, jos kävis illalla aina suihkussa ennen sänkyyn tulemista ja pesisi hampaat!
En voi käsittää, miten joku voi olla pari päivää kotioloissa pesemättä hampaita, henki haisee ihan hirveelle!
Ja onko ennenkuulumatonta, että mies käyttäisi pideetä, kun käy kakkostarpeillaan? Tai huuhtelis vehkeensä ykkösen jälkeen? Itselleni se on itsestäänselvyys...
Tollanen piereskely, röyhtäily, käsi vehkeillä on ihan normaalia ja tuntuis joteniin tosi jäykältä (ei rennolta) olemiselta kotona, jos niin ei tekis.. ja meillä ollaan kyl pikkuhoususillaan ihan normisti sohvilla etc..
Hb
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 00:35"]
pikkuhoususillaan ihan normisti sohvilla etc..
Hb
[/quote]
Hubert Brobs Se Cend II?
Minä olen ostanut miehelleni sohvallaistumishousuja ja kouluttanut hänet käyttämään niitä. Kyllä meillä on käyty tiukka keskustelu hajun tarttumisesta sohvaan. Nykyään mies osaa jo käyttää niitä sohvahousuja.
Ei pidä käsiä housuissa.
Laittaa roskat kiltisti roskikseen
Ei kaiva nenää, mutta minä kaivan.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:16"]Koska yleensä ketjut loppuvat siihen kun minä vastailen jotain, niin ajattelin lopettaa tämänkin ketjun.
Mun mies on ihana hyvätapainen. Piste.
[/quote]
Harmi että et onnistunut tämän ketjun kanssa. Tylsä ketju roikkuu ekana koko ajan.
[/quote]
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12300066 Piste.
Ihmetyttää miten täällä niin moni julistaa, että kyllä omassa kodissaan saa esim. jättää pönttö pesemättä, piereksiä ja haista pahalle. Tottahan tuo on, mikäli asuu siinä omassa kodissaan ihan yksin. Jos taas asuu muiden kanssa, on muut ihmiset huomioitava. Joidenkin kohdalla se tarkoittaa sitä, ettei tehdä edellä listattuja asioita ja joidenkin kanssa taas sitten on vähemmän merkitystä noilla.
Mikä vika ihmissä on, kun on niin yleistä olla huomioimatta muita ympärillään?
Tuo ällötys ei rajoitu vain kotioloihin. Pukeutuu virttyneisiin paitoihin ja paskasiin housuihin kun lähtee perheen kanssa ihmisten ilmoille. Ei näytä ymmärtävän, mitä partakoneella tehdään vaikka tarvetta olisi ymmärtää kerran päivässä. Hävetä saa pukeutumista, paskamahaa ja joskus käytöstäkin. Todellä hirveää, ettei voi olla toisesta osapuolesta enää ylpeä millään tavalla. Oikeasti, hävettää kulkea sen kanssa, koska ollaan niin eriparia ja ihmisten katseista näkee sen. Miten helvetissä tähän on päädytty? Kertokaa nyt joku, mikä noiden päässä naksahtaa, että ei millään enää väliä.
Mun mies pieree ja röyhtäilee ihan estottomasti kotona. Sillä on ruuansulatussysteemi sellainen, että jos syö päivällä jotain yhtään eksoottisempaa/tulisempaa/laktoosia sisältävää, niin tuloksena on sarjatulena kamalan hajuisia leijoja koko illan. Perustelee toimintaansa sillä, että muuten tulee maha kipeeksi, mikä on tietysti ihan relevantti peruste.
Pahinta tässä on se, että tyttäreni tekevät innolla perässä sitä, mitä iskä edellä. Eli pierevät ja röyhtäilevät. Mies on tässä mielessä vain yksi lapsista.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:42"]Hyi saatana mikä oksettava sikaporsas. Onneksi en tunne ketään kuvatunlaista kuvotusta. Tuli ihan paha olo.
[/quote] Mistä sä voit tietää mitä ne "sun tuntemat" miehet kotonaan omissa oloissaan tekee.
Tässä juuri on se ero, että vaikka olisi asiallinen vieraiden ja tuttujen kanssa, puolison ja läheisten kavereiden kanssa voi porsastella. Ei se niin kamalaa ole, että välillä pääsee pieru ja röyhty eikä koko ajan olisi vessassa ravaamassa niiden takia.
Eikö eillä, arvon av-mammoilla, kokskaan ole ilmavaivoja tai röyhtäilyn tarvetta?
[/quote]
Munkin mies piereskelee vähän väliä. Jos itse pieraisen, menen ihan noloksi ja pyydän anteeksi. Mies alkaa nauramaan, jolloin olen vielä nolostuneempi. Näin se menee.
[/quote] Älä helvetissä nolostu pieruista. Se keventää tunnelmaa ja on hauskaa! Siis tietenkin vain puolison tai kavereiden kanssa, ei sentään tuntemattomien ihmisten kanssa keventääkseen tunnelmaa.
No on kyllä ällöä. Oikeesti. Oma ukkokaan ei ole se kaikista siistein mutta tuon luettuani oon ihan hiljaa ja tyytyväinen :)
Vittu mun mitta on täysi, mä eroon.
mikä teitä naisia vaivaa.. keksikää tekemistä ja lopettakaa tämä turhanpäivänen manaus joka ikisestä asiasta. meillä ainakin kuljetaan molemmat puoli alasti kotona jos ei oo vieraita tms. ja se joka pierua pidättää niin sillä on muutaki salattavaa. oma mieheni ei onneksi kaipa vierelleen mitään prinsessaa joten me piereskellään ja kaivetaan yhdessä nenää ja meillä on hauskaa koska ei oteta kaikkea niin vakavasti ja annetaan toistemme olla ihmisiä piilottelematta niitä "ällöjä tapoja" toki nauroin enkä ymmärtänyt miksi räkää pitää tunkee housuihin.. :D ja hygienia on tottakai meillä tärkeä koska intohimoinen seksi kaipaa puhtautta ;) menkää nyt tekinpois täältä ja käskekää miehenne antaa pieni suu hoito itsellenne niin unohtuu ne arjen kamaluudet :D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:00"]
Mun mies pieree ja röyhtäilee ihan estottomasti kotona. Sillä on ruuansulatussysteemi sellainen, että jos syö päivällä jotain yhtään eksoottisempaa/tulisempaa/laktoosia sisältävää, niin tuloksena on sarjatulena kamalan hajuisia leijoja koko illan. Perustelee toimintaansa sillä, että muuten tulee maha kipeeksi, mikä on tietysti ihan relevantti peruste.
Pahinta tässä on se, että tyttäreni tekevät innolla perässä sitä, mitä iskä edellä. Eli pierevät ja röyhtäilevät. Mies on tässä mielessä vain yksi lapsista.
[/quote]
Kertakaikkiaan yököttävää ja itse asiassa typerää: jos välttää ruokia joista saa oireita ja syö terveellisemmin, eihän mitään ongelmia olisi. Omakin olo - ympäristön hyvinvoinnista puhumattakaan - olisi parempi.
Epäilen, että nämä piereskelijät ovat niitä, joilla ei ole ruokatapojakaan, eli ahmitaan ja mässätään lihalla ja makkaralla ylenmääräisesti. Kyseessä on siis sianlihalla täytetty porsas.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:17"]23 jatkaa.
Silloinen mieheni pieri lakkaamatta.
Eräänä sunnuntaina pyyhin pölyjä olohuoneesta mieheni istuessa kädet munissa Formuloita katsellen.
Pieri jatkuvalla syötöllä. Otin aikaa tympääntyneenä ja ilmoitin hänelle, että oli pierryt 30 kertaa minuutissa. Eli joka toinen sekunti.
Tästä muodostui legenda, jota hän naurun remakan säestyksellä jakoi (jakaa ?) kavereidensa kanssa.
[/quote]
Tää on ihan huippu!
"Tässä pölyjä pyyhkiessä kellotan mieheni pieruja"
Pakko oli naurahtaa ääneen :D
Mäkin tykkään maata sohvalla alusvaatteisillani käsi pikkuhousuissa :-o
Ja jopa piereskelen.
Ja niin tekee mun naispuoliset(kin) kaverit myös.
Mutta me ollaan muutenkin tän palstan mukaan ihan ehta wt- pariskunta, joten toi menee siihen ihan hyvin :)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:30"]
Mun mies pitää vaatteet päällä, mutta samat aina viikon. Sukat saattaa vaihtaa. Luonnollisesti suihkussakin käy kerran viikossa ja ei käytä deodoranttia, muuta kuin käskemällä. Lisäksi pieree ja röyhtäilee ravintolassakin. Ei ymmärrä miksi kaupungissa ei saa kävellä ilman paitaa tai, että turvakengät ei oo baarikengät
[/quote]
Onko provo? Jos ei niin huh huh. Aikamoista. Enpä ole kyllä tämmöiseen törmännyt. Mistä tuommoisia miehiä löytää?!
[/quote]
No onhan noita maapallo pullollaan
[/quote]
Jep ei oo provo, oma rakas aviomieheni se vain
[/quote]
AIvan uskomatonta, haiseeko se sanoinkuvaamattoman iljettävälle?
Ja ei ymmärrä "ku vaimo pihtaa",.... vai ettekai te harrasta seksiä muulloin kuin sen viikkopesun jälkeen, jos silloinkaan? YYYYYYYYYYYYYääääääääkkkkk
Kiitos tästä ketjusta. Joudun valitettavasti raportoimaan omasta tuoreesta kokemuksestani: poikaystäväni tuli vessaan kun pesin kasvojani, kaivoi mökkipäivän ajan hautuneen munansa housuista esiin ja kysyi lapsellisella äänellä "haluatko haistaa mun pahalta haisevaa munaa".
Mä niin jätän sen. Ei ole eka törkykommentti.