Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muiden miehet näin ällöjä kotioloissa:

Vierailija
17.06.2014 |

-ei käytä housuja, kuljeskelee alushousuissa

-makaa sohvalla alushousuilla ja saat joko nalkuttaa, tai sitten perseen haju tarttuu sohvaan etkä halua ikinä istuttaa siihen ketään vieraita

-pitää käsiä lähes koko ajan alushousujen sisäpuolella >munakarvoja löytyy joka paikasta

-tunkee roskat astioihin, ei roskikseen joka olis siinä vieressä

-kaivaa nenää ja laittaa räät sinne alushousun sisäpuolelle, kun ei oo niitä housuja

onko mulla aaveen ällöin mies?

Kommentit (244)

Vierailija
121/244 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että palleihin on siveltävä räkää.

Vierailija
122/244 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nää munan rapsutus jutut sohvalla olla liioiteltuja? Minulla ollut kymmenen eri miestä elämän aikana, enkä kyllä ikinä ole törmännyt moiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/244 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä voi lukea nauramatta.

Varmasti olisi hirveää asua tuollaisten naisten kanssa jotka vetää kilarit milloin mistäkin :D

Vierailija
124/244 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää ketju on koko ajan ylimpänä kun päivittää sivua?? Ärsyttävää

Vierailija
125/244 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli pari juttua mieleen.. mies rapsuttelee kantapäistä kuivunutta ihoa ja keräilee ne johki sohvan kulmalle, mutta vie kyllä ne illan päätteeksi roskiin. Kaivaa nenää kyllä ainoastaan vessassa paskalla istuessaan ja räkäpallurat laittaa lavuaariin, missä ne kivasti kuivaa. Niitä saan sit hinkailla harjan kanssa, että lähtevät. Muistaa vetää vessan kertaalleen, mutta ei tarkista vetinkö vessa kaiken, vaan usein kellukeita vedessä:(

Vierailija
126/244 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi hyvinkin siisti mies ollakseen tollainen boheemi taiteilija. Se ällöttää kun on juuri tullut ulkoa tupakalta ja hullaantuu suutelemaan. Jaiks.

Vierailija
127/244 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos! tää on aivan hillittömän rehellinen ja hauska ketju. olen nauranut ääneen. mun ex mies oli lähes täydellisen sisäsiisti koko 10 v., en muista kuulleeni sen edes piereskelleen ikinä, mutta jälkeenpäin arvioituna estynyt ja hiton huono sängyssä. uus on siihen verrattuna järkyttävä kotitavoiltaan: pieree, kaivaa nenää, kulkee munasillaan. mut olen silti paljon onnellisempi. sillä on paljon isompi ja se on paljon parempi sängyssä, monen muun hyvän lisäksi. joten en välitä yhtään, semmosta elämä on.

Vierailija
128/244 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vittu te jaksatte tämmöistä paskaa ketjua pitää ylhäällä. Huvit on vähissä. Kuvottaa eikä naurata.

Vierailija
129/244 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
130/244 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:20"]

Miten vittu te jaksatte tämmöistä paskaa ketjua pitää ylhäällä. Huvit on vähissä. Kuvottaa eikä naurata.

[/quote]

No voi nyyh, eikö sulla ole miestä...

Vierailija
131/244 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
132/244 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:45"]

Okei, myönnän, että ap:n miehen käytös menee jo vähän yli, mutta sitä en ymmärrä, että miksi ne munakarvat on niin kauheita tai miksi ei saisi olla alushousuissa kotonaan.. t. eräs mies

[/quote]

Koska niitä munakarvoja löytyy KAIKKIALTA! Meillä on löytynyt jopa jääkaapista. Sillon sai ukko kuulla kunniansa.

-ei ap

Vierailija
133/244 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opetin mieheni pieremään. Tai siis rohkaisin.
Se oli suhteen alussa juuri sellainen,ei röyhtäillyt, ei pierryt, vessassakin kävi ääntä päästämättä. Ujo muutenkin.
Vaan kyllä siitä mies lopulta tuli ja uskaltaa pieraista jos pierettää, uskaltaa röyhtäistä jos röyhtäyttää, vessassa on edelleenkin ujo, ja pyrkii siivoamaan jälkensä.
Pitää myöskin käsiä housuissaan, mutta vain vyötärön kohdalla, koska housut ei kuulemma tällöin paina ja on "vapaampi" olo. On joskus myös nukkunut käsi housuissa, se on lähinnä huvittavaa, eikä tee sitä tietentahtoen.Minun puolestani aivan vapaasti saa muniaan ronkkia, jos se hyvältä tuntuu. Samoiten saa olla vaikka viikon käymättä suihkussa, jos ei ole menoa minnekkään, meillä kotona saa olla niinkuin parhaaksi näkee.

Itse olenkin yllättäen todella nössö, enkä esim. pieraise koskaan kenenkään kuulleen.

Mutta kyllä minua ahdistaisi olla jonkun kumppani, jonka mielestä kotona vähissä vaatteissa olo on jotenkin epämiellyttävää. Ja muutenkin olla jotenkin tiptop siisti ihminen ja aina käyttäytyä oppikirjamaisesti.
Kun jokaista ihmistä pierettää joskus, jokaista röyhtäyttää, jokaisella on nenässä jotakin niin, että on pakko se sieltä onkia. Kukaan ei pidä vaatteita koko aikaa.
Ja nimenomaa se koti on sellainen, missä pitäisi saada olla stressaamatta just niinkuin tykkää olla. En ikinä voisi kuvitella ketään patistavani esim. vessaan pieremään, kukaan ei siihen paukkuun kuole, ja kyllä se haju sieltä vessastakin ulos hiipisi.
Se on vain haju, ne on vain kehon eritteitä, mitä jokaisesta meistä erittyy, se on vain ilmaa mahassa jne. ei mitään vakavaa.

Vierailija
134/244 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. "Se joka pierua pidättää, sillä on jotain muutakin salattavaa"

Vierailija
135/244 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tekee munkin mies:

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:13"]

-ei käytä housuja, kuljeskelee alushousuissa

-makaa sohvalla alushousuilla ja saat joko nalkuttaa, tai sitten perseen haju tarttuu sohvaan etkä halua ikinä istuttaa siihen ketään vieraita (mutta en nalkuta)

-tunkee roskat astioihin, ei roskikseen joka olis siinä vieressä (minäkin teen kyllä välillä niin)

[/quote]

Näitä taas ei tee:

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:13"]

-pitää käsiä lähes koko ajan alushousujen sisäpuolella >munakarvoja löytyy joka paikasta

-kaivaa nenää ja laittaa räät sinne alushousun sisäpuolelle, kun ei oo niitä housuja

[/quote]

Mielestäni normaalin rennon miehen ja ällötyksen väli kulkee juuri tuossa käsien pitämisessä kalsarien sisällä ja rään kanssa mälläämisellä, hyi.

Vierailija
136/244 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on ihana muistutus siitä, kuinka lähellä ihminen, luomakunnan kruunu, on karvaista, kädellistä serkkuaan. Syvä viisaus, joka välillä unohtuu. Valitettavasti. :-D

Vierailija
137/244 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana!!!! Onneksi voin aina vaihtaa naisiin

Vierailija
138/244 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani on sisäsiistimpi kuin mieheni - pieree harvemmin sisällä.

Vierailija
139/244 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ällöttävin tapa ilmenee aina silloin kun on vettä lähellä, esim kesällä. Ikinä ei tiedä milloin se saa päähänsä viuhahtaa. Istut esim lähisukulaisten kanssa ruokailun päätteeksi rannassa naukkailemassa jotain jälkiruokakonjakkia ja kas, Pertti on päättänyt mennä uimaan. Alasti. ERITTÄIN off-putting. Se ei tajua että ketään ei kiinnosta nähdä sen munia. Olen saanut hillittyä ongelmaa kertomalla että avioero seuraa mutta jänskättää silti kun ollaan vesistön äärellä.

Vierailija
140/244 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 15:31"]

vauva.fi on täynnä miesvihaa. Koko palsta pitäisi sulkea.

[/quote]miehet pois sitten. Hushus