Te joilla on lapsia, miksi hankitte niitä ja oletteko valintaanne tyytyväisiä?
Kommentit (251)
Lapset on parasta mitä olen elämässä saanut aikaan. Kannattaa ehdottomasti.
Kyllä ehdottomasti olen tyytyväinen. Mikään ei tuo niin paljon iloa elämään kuin lasten kanssa vietetty aika... Iskäx3
Ehdottomasti onnellinen näistä neljästä!
Olin itse ainokainen ja halusin "lauman" ympärilleni:)
Kuopus syntyi vuosien yrittämisen jälkeen uusperheeseemme, kaikkien rakas pikkusisko. Hänkin nyt jo aikuinen.
Ei ole estänyt parisuhdetta, ei elämästä nauttimista eikä urakehitystä. Päinvastoin!
Lapset ja vauvat on ihania. Niiden seura on mukavaa ja näet niissä itsesi ikään kuin lapsena. Upea kokemus.
Parhaassa lisääntymisiässä olevat pariskunnat hankkivat koiran, joten kyllä se on ihan selvää. Noin parikymppisenä kun pariskunta muuttaa yhteen. Ennenvanhaan mentiin naimisiin ja tuli lapsi, nyt vaan avoliitto ja koira. Suomi näivettyy ja Putin on tyytyväinen. Vanhusten yhteiskunta on helppo tuhota.
Rehellisisesti, kun mieheni siemen kohtasi munasoluni, tuntui kuin aika olisi pysähtynyt. Se oli hetki, josta tiesin, että kaikki mahdollisuudet ja unelmat alkoivat juuri siinä.
Yhden tein. Uteliaisuudesta. Ja kyllä olen erittäin tyyväinen sekä määrään että laatuun. Hauska, älykäs, fiksu ja persoonallinen tyyppi. Ollaan matkusteltu ja seikkailtu paljon. :)
Olen aina unelmoinut äitiydestä. Tunne siitä, että minussa kasvaa uusi elämä, on kiehtonut minua. Hetki, jolloin tajusin olevani raskaana, oli taianomainen. Tunsin syvää onnea ja jännitystä sisälläni. Ajatus siitä, että minusta tulisi äiti, täytti minut kiitollisuudella. Katsellessani ultraäänikuvaa, näin pienen sydämen sykkivän. Kyynel vierähti poskelleni.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta. Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen.
Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan, poikaystävään tai tiktokkiin.
Ihmisiä aivopestään venäjän valheella, että olisi jotenkin hyvä jos Suomeen ei synny suomalaisia vauvoja. Suomi näivettyy.
Naisia vaivaa yksinäisyys kun vanhuus tulee. Ilman lapsia nainen kokee yksinäisyyden lisäksi turhautuneisuutta ym. Nainen ilman lapsia on surullinen tapaus. Sellainen on vanhapiika.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsellisen lapsivihan tms. takia.
Tutkimus: Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia, kuin lapsettomat
Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia ja menestyneimpiä myös
Kuten tämäkin julkaisu todistaa:
Tutkimus:
Yes, Married Mothers Really Are Happier Than Unmarried and Childless Women
But children bring not only happiness. These sociologists report that women who are mothers tend to be better off financially than their childless peers.
https://dailycitizen.focusonthefamily.com/yes-married-mothers-really-ar…
Olin aina halunnut, valitettavasti sain vain yhden. Olen nauttinut äitiydestä, ja poikani kanssa viettämästäni ajasta. Hän elää jo omillaan ja opiskelee. En päivääkään vaihtaisi pois, hieno tyyppi!
Elämäni paras päätös! Vaihdoin sian sonniin!
Sonni on siittänyt 2 lasta meille
Ja tuntuu, että rintoja taas puristaa ja mahani pömpöttää siunatusti
Mitä tuohon voisi vastata. Miksi ei olisi tyytyväinen, että elämässä on maailman rakkaimmat ihmiset.
Suurin riskihän siinä on se että miehet vitkuttelee niin kauan että raskaus ei enää ala lainkaan ja mieskin jää lapsettomaksi kun itselläkin alkaa jo olla ikää eikä uutta parisuhdetta noin vaan löydykään.
Oma onnellisuuteni lisääntyi lasten saannin myötä. Ihminen on sosiaalinen eläin. Ei ole tarkoitettu elämään yksin, silloin masentuu. Olisi aika erikoista, jos näin ei olisi. Ihminen on kuitenkin eläin, ja lisääntyminen on suurin fysiologista ja emotionaalista tyydytystä tuottava toiminta etenkin naisille. Lapset ovat toisekseen ihania.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti olen tyytyväinen. Mikään ei tuo niin paljon iloa elämään kuin lasten kanssa vietetty aika... Iskäx3
Voi, kyllä tuo 🤭
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja vauvat on ihania. Niiden seura on mukavaa ja näet niissä itsesi ikään kuin lapsena. Upea kokemus.
No ei ole mikään yllätys. Lapset on kuin koirat kun ajattelee kiintymyssuhdetta. Kelle tahansa tekee hyvää tuntea sellainen kiintymys ihmiseen.
ja lapsettomana on ulkopuolinen..
Ehdottomasti kyllä. Lapset on rakkaita ja tuo iloa. Siitä huolimatta olen voinut luoda myös uraa.