Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhokkiautomerkkisi, ja miksi?

Vierailija
17.06.2014 |

Mikä tai mitkä automerkit tökkii? Miksi?

Minulla tökkii nykyään Audi, sillä ne on aina perässä kiinni sama missä ajat. Aina vaan vilahtaa ne rengaslogot kerta toisensa jälkeen kun katson että taas joku ajaa minussa kiinni!

Aiemmin en pitänyt vanhemmista Saabeista, se niiden ankanpyrstömäinen ulkonäkö oli vastenmielinen, ja etenkin se peräpuikon näköinen Saab (96?) oli sellainen ettei minua olisi saanut sellaisen kyytiin maksamallakaan!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:53"]

Täälä taas kateelliset mammat inhoaa Audeja ja Bemareita! Mahtaa ottaa niin paljon pattiin ajella 90-luvun Corollalla, että tokikin sitä inhokkiautoksi valitsee premiumin paremman väen auton. Itselläni inhokkimerkki on epäluotettavan auton maineessa oleva ranskalainen...

Minulla on 2013 RR Sport, joten tuskin olen kateellinen kenenkään mainstream-Bemareista tai -Audeista! :D

Noita on nettiauto pullollaan, ei tunnu kelpaavan kenellekkään. 20 000€ vm -13 saa joten pikkuisen meni ohi tämä itsekehu.

Vierailija
62/65 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla

Lue lisää: Teslojen maalit kuoriutuvat myös Suomessa vantaalaisomistaja: täyttä p*skaa

Teslan omistajat käyvät kiihkeää keskustelua myös automerkin keskustelufoorumeilla. Teslan valo-ongelmat, kupruilevat istuimet, veden kerääntyminen tavaratilaan, löysät koristeosat, autopilotin epäluotettavuus ja tehon heikkeneminen tulevat esille keskusteluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersu!

Vierailija
64/65 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla tällä hetkellä Tesla, Porsche, Volvo yms nousukkaiden automerkit.

2010 luvulla se oli Audi, BMW

2000 luvulla se oli Volvo, BMW ja Mersu

1990 luvulla samat kuin yllä mainitut

Vierailija
65/65 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko lapsellista inhota jotain automerkkiä.

En ostaisi italialaista autoa, mutta en minä niitä inhoa, en vaan pidä niitä luotettavina.

Onko tuo vankkaan kokemukseen perustuva johtopäätös vai tunne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä