Inhokkiautomerkkisi, ja miksi?
Mikä tai mitkä automerkit tökkii? Miksi?
Minulla tökkii nykyään Audi, sillä ne on aina perässä kiinni sama missä ajat. Aina vaan vilahtaa ne rengaslogot kerta toisensa jälkeen kun katson että taas joku ajaa minussa kiinni!
Aiemmin en pitänyt vanhemmista Saabeista, se niiden ankanpyrstömäinen ulkonäkö oli vastenmielinen, ja etenkin se peräpuikon näköinen Saab (96?) oli sellainen ettei minua olisi saanut sellaisen kyytiin maksamallakaan!
Kommentit (65)
Tesla
Lue lisää: Teslojen maalit kuoriutuvat myös Suomessa vantaalaisomistaja: täyttä p*skaa
Teslan omistajat käyvät kiihkeää keskustelua myös automerkin keskustelufoorumeilla. Teslan valo-ongelmat, kupruilevat istuimet, veden kerääntyminen tavaratilaan, löysät koristeosat, autopilotin epäluotettavuus ja tehon heikkeneminen tulevat esille keskusteluissa.
Taitaapi olla tällä hetkellä Tesla, Porsche, Volvo yms nousukkaiden automerkit.
2010 luvulla se oli Audi, BMW
2000 luvulla se oli Volvo, BMW ja Mersu
1990 luvulla samat kuin yllä mainitut
Vierailija kirjoitti:
Melko lapsellista inhota jotain automerkkiä.
En ostaisi italialaista autoa, mutta en minä niitä inhoa, en vaan pidä niitä luotettavina.
Onko tuo vankkaan kokemukseen perustuva johtopäätös vai tunne?
Minulla on 2013 RR Sport, joten tuskin olen kateellinen kenenkään mainstream-Bemareista tai -Audeista! :D
Noita on nettiauto pullollaan, ei tunnu kelpaavan kenellekkään. 20 000€ vm -13 saa joten pikkuisen meni ohi tämä itsekehu.