Inhokkiautomerkkisi, ja miksi?
Mikä tai mitkä automerkit tökkii? Miksi?
Minulla tökkii nykyään Audi, sillä ne on aina perässä kiinni sama missä ajat. Aina vaan vilahtaa ne rengaslogot kerta toisensa jälkeen kun katson että taas joku ajaa minussa kiinni!
Aiemmin en pitänyt vanhemmista Saabeista, se niiden ankanpyrstömäinen ulkonäkö oli vastenmielinen, ja etenkin se peräpuikon näköinen Saab (96?) oli sellainen ettei minua olisi saanut sellaisen kyytiin maksamallakaan!
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:45"]
Kumma kun inhokkiautot on aina BMW/mersu/Audi. Luulis inhokkien olevan enempi opel, ford ja ranskalaiset ym puhkiruostuvat klonksuttimet.
Mutta ei, kun kunnollisia kalliita autoja inhotaa …hyi, ikinä en ottais bmw 500:sta, vaikka aseella uhattais. Audi 6 on Yöök. Joopajoopa. Laittakaa nyt inhokin lisäksi että millä itse ajatte.
[/quote]
Hyvin sanottu. Nämä inhoajat tuskin ovat koskaan edes ajaneet kyseisillä autoilla. He inhoavat lähinnä median luomaa kuvaa kyseisistä autoista.
Täälä taas kateelliset mammat inhoaa Audeja ja Bemareita! Mahtaa ottaa niin paljon pattiin ajella 90-luvun Corollalla, että tokikin sitä inhokkiautoksi valitsee premiumin paremman väen auton. Itselläni inhokkimerkki on epäluotettavan auton maineessa oleva ranskalainen...
En inhoa erityisemmin mitään automerkkiä, mutta Nissan Juke on minusta ihan rehellisen ruma.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:53"]
Täälä taas kateelliset mammat inhoaa Audeja ja Bemareita! Mahtaa ottaa niin paljon pattiin ajella 90-luvun Corollalla, että tokikin sitä inhokkiautoksi valitsee premiumin paremman väen auton. Itselläni inhokkimerkki on epäluotettavan auton maineessa oleva ranskalainen...
[/quote]
Minulla on 2013 RR Sport, joten tuskin olen kateellinen kenenkään mainstream-Bemareista tai -Audeista! :D
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:48"]Toyota, Opel, Peugeot, Citroën, Ford, Honda, Lada. Noita en itselleni ottaisi ikinä
[/quote]
Unohtui vielä Fiat, Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Skoda, Volkswagen, Kia, Nissan, Hyundai
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:44"]
Hitlerillä oli kylläkin mersu ja vw on natsiyhtiö.
[/quote]
Hitleriä kuskattiin Mersulla julkisesti, mutta hän vaihtoi oman moottoripyöränsä Bemariin :DDD
Kaikki munanjatkeet (Audi, Bmw, Mersu.. etc)
Ranskalaisissa autoissa on muuten yleensä sinkkikori, ei ruostu kovin helposti ;)
Mutta itse en ostaisi bemaria.
Skoda on nolo. Hävettää kun Suomessa takseina jotain Skodaa, ei vakuuta, ihan kun oltais menty totaaliseksi köyhävaltioksi. Maksan mieluummin saman taksimatkan Mersun tai Volvon kyydissä!
Porschet on vanhojen eläköityneiden harmaapäisten ukkeleiden munanjatke-autoja, nolon näköistä!
En voi sietää vanhoja jenkkiautoja, saastuttavia bensanimijöitä jotka pitää kamalaa löysäperäsuolilotkotus-ääntä! Kuka edes jaksaa tuunata sellaisia?
Volvon imago on ollut minusta lapsesta asti jotenkin tosi urpo. Audista tykkäsin ennen kovastikin, mutta nykyään se on kärsinyt inflaation kun sellainen on joka perusinsinöörillä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 16:00"]
En voi sietää vanhoja jenkkiautoja, saastuttavia bensanimijöitä jotka pitää kamalaa löysäperäsuolilotkotus-ääntä! Kuka edes jaksaa tuunata sellaisia?
[/quote]
Kuka harrastaa mitäkin. Ei niitä "tuunaata" vaan niillä kruisaillaan kesällä kaunpungilla jotain kertoja kesässä. Alkuperäiskuntoisia ne ovat enimmäkseen, eivätkä mitään tuning hirviöitä. Saastutus(co2) on myös hyvin pientä, sillä kilometrejä noihin tulee maksimissaan joku 5tkm vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:53"]
[/quote]
Minulla on 2013 RR Sport, joten tuskin olen kateellinen kenenkään mainstream-Bemareista tai -Audeista! :D
[/quote]
Joo, tiedetään. Se, jonka miehesi osti sinulle, että saisit ajaa kunnon autolla.
Opel, Saab, Ford, Volvo. Ei tarvitse perusteluja...
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 16:14"]Opel, Saab, Ford, Volvo. Ei tarvitse perusteluja...
[/quote]
Hyundai ja Fiat unohtui.
Kukaan ei ole kertonut järkeen menevää syytä, miksi "inhoaa" jotain autoa. Kaikilla autoilla pääsee eteenpäin, mikä on niiden käyttötarkoituskin. Toki toiset autot ovat kestävämpiä ja luotetavampia kuin toiset, samoin joidenkin muotoilu miellyttää enemmän silmää kuin joidenkin toisten.
Ei ole auton vika, jos ratin ja penkin selkänojan välissä istuu idiootti!
"Ei tarvi perusteluja" hahaa no todellakin tarvii!
Se, ettei itsellä ole varaa ostaa mersua tai bemaria tms ei tee siitä autosta huonoa. Mä ainakin liikenteessä katson aina muita autoja sillai et wau onpas hieno! Ja mies (autoinsinööri ja alan yrittäjä) aina selittää lisää autosta :D kai hänest on tarttunu tää rakkaus autoja kohtaan
Skoda. Muka olevinaan hieno? Juntti, ruma ja kaikin puolin nolo.
Kulkisin mieluummin julkisilla kuin Skodalla.
Fiat ja Opel -en ottais vaikka saisin terkuin volvov70 vm2012 :D