Onko muita työäitejä, joiden mies ei siivoa eikä tee ruokaa, ei pese pyykkiä, ei tiskaa?
Kommentit (25)
Mieheni isä siivoaa koko kämpän mutta mieheni ei. Hän ei imuriin koske. Minä olen meillä siivooja, pyykkäri, roskakuski, putkimies, ruoanlaittaja, jne. Meillä on riitaa tästä joka ikinen viikko kun siivoan. Kyllä onnistun hänet joskus saamaan imurin varteen tai tyhjentämään astianpesukoneen tms,mutta sorrun usein aina itse tekemään kaiken kun en jaksa odottaa jos ei heti tapahdu. Mä en tajua miten tollasen saamattoman ihmisen saa tekemään kotitöitä. Inhoan täällä näitä ketjuja missä mammat puhuu kuinka kotityöt pitäis jakaa tasaisesti esim sen mukaan kuinka paljon toinen tekee töitä. Kun yhdessä asutaan niin YHDESSÄ se koti siistinä tulisi pitää vaikka toinen olisi yötöissä. Mä vaan en onnistunu sellasta miestä nappaamaan joka siivoisi.
kaikista niistä askareista ja hommista, joita kodissa ikinä vaan löytyyy tehtäväksi. Laiton hommat allekkain ja sanoin miehelle, että saa ihan vapaasti ruksata itsellen niistä tasan puolet, mä hoidan sitten kaikki muut.
Miehenä hymyilyttää tällaiset ketjut. Itse olen tuota koti-neekeri osastoa. Teen kaiken mitä vaan kerkeän. Muuten kaikki ois kyllä tekemättä.
Se vaan on niin että v*ttuilun ja nalkuttamisen määrä on vakio. Vaikka mies olis mitä, niin koskaan ei riitä.
On se vaan niin mukavaa elää parisuhteessa ja hoitaa kotia. Koti kiiltää ja lapset laulelee tyytyväisenä. Sitä ei tarvitse edes nukkua täysiä yöunia kun voi raataa perheen eteen. Aamulla kun herää, niin saa tyhjentää astianpesukonetta kahvikuppi toisessa kädessä ennenkun lähtee palkkatyöhön. Vaimo saa sitten röhnöttää sipsi-pussi kainalossa sohvalla illat pääksytysten ja valittaa kun on niin rankkaa. Tv:stä tulee sitten niin mukavaa draamaa ja realityä että... Kun mies vaan pysyy liikkeessä eikä ajattele edes seksiä. Naista se kyllä rassaa kun ei osoita huomiota ja nosta jalustalle joka päivä. Hyvässä suhteessa miehen täytyy huomioida ainakin kerran päivässä. Mutta sitten kun rouvalla on huono päivä niin sitten kaikki KUOLEE (rock rock, radio rock)
toisinaan saattaa tyhjentää tiskikoneen omasta aloitteestaan mutta ei imuroi eikä pese pyykkiä ruuanlaitosta puhumattakaan ellen käske tai pyydä. Roskat sentään vie ilman eri kehoitusta, lenkittää koirat, huoltaa auton ja tekee yms "miesten työt". Lasten iltapesuihinkin täytyy yleensä kehoittaa. Huoh.
mutta mitä jos siitä vuosien saatossa TULEE sellainen, heitetäänkö se pihalle samontein? Mun mies ei tee pyytämättä mitään paitsi pesee omat pyykkinsä, ja kun yritän ottaa kotitöiden tasapuolisen jakamisen puheeksi, tulee riita. Ihan sama miten nätisti sanon ja ehdotan, se on heti nalkuttamista. On kokeiltu kaikki konstit, oon jättänyt itsekin tekemättä ne hommat mutta ei se herää vaikka puhtaat astiat loppuu kaapista ja eteisessä kahlataan hiekassa...