Ekokapinan kiinniotetut valittavat olojaan
https://yle.fi/uutiset/3-11993328
Minusta he hidastuttivat tärkeääkin liikennettä ja veivät poliisin resursseja tärkeämmiltä tehtäviltä.
Ei voi olettaa, että saavat nopeaa ja ensiluokkaista palvelu selleihinsä.
Minusta heidät olsi voinut häätää vähemmän poliisityötä vaativin keinoin. Kuten vaikka sumutteella. Syynä se, että häiritsivät kohtuuttomasti liikennettä.
Mielenosoitukset pitäisi sallia ainoastaan toreilla ja muualla, missä eivät estä liikennettä.
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä etteikö poliisi saisi pidättää vaan se miten se on hoidettu. Jos on tarrattu tisseistä kiinni eikä annettu lääkkeitä niin tuohan on aivan pöyristyttävää.
Lähdetään nyt liikkeelle siitä että ketään ei varmasti ole tartuttu tisseistä kiinni. Kyllä poliisi minutkin joskus teininä otti kiinni kun hangoittelin vastaan ja siinä vääntäessä poliisin käsi taisi hipaista etumustani useampaankin otteeseen. Jos olisin halunnut niin olisin toki voinut alkaa rutista että poliisi kävi kulliini kiinni. Itse aiheutettu tilanne kun ei lähde suosiolla pois tai poliisin matkaan kun poliisi virkansa puolesta käskyttää.
Mistä tiedät ettei varmasti ole otettu?
Siitä että teidän keloapinoiden tapoihin kuuluu vääristellä asioita. Poliisin käsi hipaisee takkutukan tissiä niin se vääntää sen automaattisesti kiinni tarttumiseksi. Kyllä teidän itkunne tunnetaan. Kas kun teistä ei yksikään huutanut "mä en pysty hengittää".
Just, eli ennakkoluuloihin perustuvaa öyhötystä. Sama kuin sanoisi että ovat kaikki saaneet Pasilassa huolella koteloon koska "poliisi hakkaa aina, kyllä sen tietää kaikki". Mene itseesi säälittävä väkivaltafantasioija.
Ennakkoluulohin? Kyllä tuo on ihan teidän toimintatapojanne ja kaikkien tiedossa että mistään luuloista ei ole kyse. Ja missä kohtaa minä väkivaltafantasioin yhtään mitään? Todistit vain sanani oikeaksi alkamalla keksiä omia syytöksiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ne suolinkaiset yrittävät keksiä syytä mistä uhriutua ja ulista. Saada symbatiat, saivat sylkeä.
Ja muka niitä suohirviöitä kourittu tisseistä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei varmaan naurata sitä poliisiparia, joka on kantanut rimpuilevan mielenosoittajan pois ja saanut palkaksi huomionhakuisen syytöksen seksuaalisesta ahdistelusta. Vakava juttu, ei pitäisi käyttää halpana näpäytyskikkana.
Vierailija kirjoitti:
Itse lupaan auttaa Pro Bono kaikkia haluavia nostamaan oikeusjutun tästä ja viemään tarvittaessa EIT:hen asti jotta saadaan oikeutta uhreille. Tällainen ei ole hyväksyttävää Suomessa.
-asianajaja
Hyvä hyvä, tämän asian pitää saada näkyvyyttä! Ei voida enää lakaista poliisiväkivaltaa maton alle!
Vierailija kirjoitti:
Itse lupaan auttaa Pro Bono kaikkia haluavia nostamaan oikeusjutun tästä ja viemään tarvittaessa EIT:hen asti jotta saadaan oikeutta uhreille. Tällainen ei ole hyväksyttävää Suomessa.
-asianajaja
Anna mennä! Takkutukat takaavat sinulle muhkean tilipussin. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä etteikö poliisi saisi pidättää vaan se miten se on hoidettu. Jos on tarrattu tisseistä kiinni eikä annettu lääkkeitä niin tuohan on aivan pöyristyttävää.
Lähdetään nyt liikkeelle siitä että ketään ei varmasti ole tartuttu tisseistä kiinni. Kyllä poliisi minutkin joskus teininä otti kiinni kun hangoittelin vastaan ja siinä vääntäessä poliisin käsi taisi hipaista etumustani useampaankin otteeseen. Jos olisin halunnut niin olisin toki voinut alkaa rutista että poliisi kävi kulliini kiinni. Itse aiheutettu tilanne kun ei lähde suosiolla pois tai poliisin matkaan kun poliisi virkansa puolesta käskyttää.
Siitä että teidän keloapinoiden tapoihin kuuluu vääristellä asioita. Poliisin käsi hipaisee takkutukan tissiä niin se vääntää sen automaattisesti kiinni tarttumiseksi. Kyllä teidän itkunne tunnetaan. Kas kun teistä ei yksikään huutanut "mä en pysty hengittää".
Just, eli ennakkoluuloihin perustuvaa öyhötystä. Sama kuin sanoisi että ovat kaikki saaneet Pasilassa huolella koteloon koska "poliisi hakkaa aina, kyllä sen tietää kaikki". Mene itseesi säälittävä väkivaltafantasioija.
Ennakkoluulohin? Kyllä tuo on ihan teidän toimintatapojanne ja kaikkien tiedossa että mistään luuloista ei ole kyse. Ja missä kohtaa minä väkivaltafantasioin yhtään mitään? Todistit vain sanani oikeaksi alkamalla keksiä omia syytöksiäsi.
Ei tuo ole sen enempää "kaikkien tiedossa" kuin sekään että poliisi hakkaa aina.
Minäkin olen joskus ollut putkassa ja se oli ihan perseestä. Mutta en minä siitä lähtisi ketään syyttelemään kun oli ihan oma syyni kun sinne jouduin. Ei siellä putkassa kuulu kivaa ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-asianajaja
Et taida ymmärtää mitä "pro bono" tarkoittaa.
Kyllä nyt asia on niin että poliisisedät odottivat kiinniotion vastustamista että pääsevät tissejä hiplaamaan. Olisi heillekin ollut harmillista mikäli kaikki olisivat yhteistyöhaluisesti siirtyneet pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole sen enempää "kaikkien tiedossa" kuin sekään että poliisi hakkaa aina.
Kiljua mennyt taas? Jankkaava tyylisi paljasti sinut vassarikiljukännääjä. Alatko vastailla omiin viesteihisi ja puhua ruokottomuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen joskus ollut putkassa ja se oli ihan perseestä. Mutta en minä siitä lähtisi ketään syyttelemään kun oli ihan oma syyni kun sinne jouduin. Ei siellä putkassa kuulu kivaa ollakaan.
Rikollinen ilmoittautui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-asianajaja
Katsoisitko ystävällisesti ensin Youtube-videon tapahtuneista?
Katsoin jo. Valitettavasti putkassa ei olla kuvattu videota, ainakaan sellaista mikä olisi päätynyt YouTubeen.
Se vasta olisikin ollut koomista katseltavaa kun keloapinat itkee putkassa haluavansa kotiin.
Ensi kerralla putkalive!
Säälittävää öyhöttämistä täällä. Onneksi muualla tähän asiaan suhtaudutaan vähän vakavammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-asianajaja
Etkä sinä miksi asioita tehdään "pro bono". Asianajajat tekevät pro bono koska odottavat luonnollisesti saavansa uutta asiakaskuntaa. Kiljutakkutukista tuskin saa lisää maksavia asiakkaita tulevaisuudessakaan. Pikemminkin pääset auttamaan niitä ilmaiseksi uudelleen ja uudelleen ja jos kieltäydyt saat kuulla kuinka tartuit kiinni heidän tisseihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää öyhöttämistä täällä. Onneksi muualla tähän asiaan suhtaudutaan vähän vakavammin.
Missä muualla? Jossain teidän kiljuluolassanne?
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät ole saaneet syytteitä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan?
Näyttivätkö siellä põrnoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-asianajaja
Hyvä hyvä, tämän asian pitää saada näkyvyyttä! Ei voida enää lakaista poliisiväkivaltaa maton alle!
Joo, kyllä tämä nyt täytyy saada vähintään EU:n tuomioistuimeen. Eihän tästä tulee mitään, kun ei saa edes Helsingin pääkadulla istua!!!
- sianajaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikollinen ilmoittautui!
Niin? Minä olen tehnyt rikoksia ja kärsinyt niistä tuomioita. En minä itke että se oli poliisin tai ties kenen vika milloinkin. Itse minä olen tehnyt väärin yhteiskuntaa vastaan ja silloin on luonnollista että minua siitä rangaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-asianajaja
Sen kun näkisi, miten asianajaja ilmaiseksi näitä kymmeniä hippejä auttelee! 😂
Miksei samantien busseihin laitettu ja kaivattu majoitus sitten matkojen taa?
Lähiruoka ei aina ole ilmastoteko, varsinkaan lihansyönti. Joidenkin ruokien tuottaminen ja tuominen ulkomailla on paljon vähemmän ympäristöä kuormittavaa kuin Suomessa tuottaminen.