Mistä se kertoo, että väsyy voimakkaasti aina tietyn ihmisen seurassa?
Kyseinen ihminen ei ole ns. energiavampyyri kuten nykyään sanotaan, ei ole raskas tyyppi, ei ilkeä, ei liian puhelias tms.
Kommentit (7)
Se viestii vain sitä, että kyseinen tyyppi ei ole sopivaa seuraa sinulle. Minun mieheni on sellainen, valitettavasti.
Liittyykö kyseiseen ihmiseen emotionaalisia, monimutkaisia muistoja? Kohtaaminen herättelee muistoja tunteineen, mutta koska niitä ei halua tuntea sillä hetkellä, aivojen täytyy työskennellä, että arkitietoisuus pysyisi niistä erillään ja toimintakykyisenä?
Stressaavissa tilanteissa aivot saattavat käyttää loppuun glukoosin, joka on ainoa energian muoto, jota aivot pystyvät käyttämään. Kun glukoosi hupenee, ihminen väsyy. Nukkuessa elimistö valmistaa glukoosia lisää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ette ole samalla aaltopituudella. On raskasta yrittää kommunikoida ja olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka ajatusmaailmaa ei oikein pysty ymmärtämään, jonka kanssa huumorintajut eivät kohtaa, joka käsittää suurimman osan sanomisistasi jotenkin väärin ja jonka kanssa on aina sellainen epämääräisen vaivaantunut tunnelma. Vaikka molemmat olette ihan ok tyyppejä ja jossain muussa seurassa loistokavereita, niin keskenänne ette vain saa jutun juonesta kiinni.
Tällä ei siis tosiaan ole tekemistä sen kanssa, millainen luonne toinen muuten on. Minä olen tavannut ns. helppoluonteisia, perusmukavia tyyppejä, joiden tapaamisen jälkeen olen ollut aivan uupunut, koska kaikki energia on mennyt siihen, että saavuttaisimme edes paikka paikoin jonkinlaisen yhteisymmärryksen. Toisaalta yleisen mielipiteen mukaan ns. kummallinen tai hankala tyyppi on saattanut olla omasta mielestäni vallan mainiota seuraa, koska meillä sattuivat natsaamaan ajatusmaailma, huumorintaju, keskustelutyyli ja muut keskeiset asiat.
Jospa olet tulossa vanhaksi, etkä jaksa seurustella nuorempien kanssa?
Voi olla jotain extro-introversio juttuja
Mutta kuitenkin todella rasittava ja sitten on sen takia ihan ylirasittunut.