Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekokapinan kiinniotetut valittavat olojaan

Vierailija
22.06.2021 |

https://yle.fi/uutiset/3-11993328

Minusta he hidastuttivat tärkeääkin liikennettä ja veivät poliisin resursseja tärkeämmiltä tehtäviltä.

Ei voi olettaa, että saavat nopeaa ja ensiluokkaista palvelu selleihinsä.

Minusta heidät olsi voinut häätää vähemmän poliisityötä vaativin keinoin. Kuten vaikka sumutteella. Syynä se, että häiritsivät kohtuuttomasti liikennettä.

Mielenosoitukset pitäisi sallia ainoastaan toreilla ja muualla, missä eivät estä liikennettä.

Kommentit (333)

Vierailija
101/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lupaan auttaa Pro Bono kaikkia haluavia nostamaan oikeusjutun tästä ja viemään tarvittaessa EIT:hen asti jotta saadaan oikeutta uhreille. Tällainen ei ole hyväksyttävää Suomessa.

-asianajaja

Anna mennä! Takkutukat takaavat sinulle muhkean tilipussin. Not.

Et taida ymmärtää mitä "pro bono" tarkoittaa.

Etkä sinä miksi asioita tehdään "pro bono". Asianajajat tekevät pro bono koska odottavat luonnollisesti saavansa uutta asiakaskuntaa. Kiljutakkutukista tuskin saa lisää maksavia asiakkaita tulevaisuudessakaan. Pikemminkin pääset auttamaan niitä ilmaiseksi uudelleen ja uudelleen ja jos kieltäydyt saat kuulla kuinka tartuit kiinni heidän tisseihinsä.

1) saan sillä näkyvyyttä ja siten uusia asiakkaita

2) toimeentulotukiasiakkaat ovat oikeutettuja oikeusapuun joten voin laskuttaa suoraan valtiota, joka maksaa aina ja ajallaan.

3) vaikka siinä olisi osittain oma lehmä ojassa niin sitä voi tehdä myös ideologisin perustein

Vierailija
102/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vïtun ituhipit olisivat jääneet koteihinsa syömään soijjasoosia ja itkemään jäätiköitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLE:n toimittajasta Lukas Ruskista pitäisi tehdä tutkintapyyntö kiihottamisesta ammattikuntaa vastaan. Jos mielenosoittaja ei suostu kävelemään, mitä poliisi voi tehdä, jos jalkoihin tulee haavoja asfaltista? Voisiko ylimielinen Rusk laittaa poliisille ohjeet?

Tämä oli niin ala-arvoinen teksti kuin vain voi olla:

https://svenska.yle.fi/a/7-10002459

Olin tänään niin vihainen. Haluaisin, että YLE:n maksun maksavat kirjautuvat YLE:n sivuille. En halua enää maksaa tästä viherpaska-aatteen levittäjästä. Ihan oikeasti. En kannata anarkiaa. Onko minun pakko maksaa YLE-maksu?

Kiihottaminen ammattikuntaa vastaan ei ole rikos. Ei tarvitse kannattaa anarkiaa mutta sananvapaus on tärkeä arvo.

Mistä sananvapaudesta puhut???!!! Onko se sitä parempaa sananvapautta mitä tulee vihervasemmiston suusta. Entäpä sitten oikeiston sananvapaus, onko sellaista???!!! Olen sitä mieltä että Suomessa ei ole enää sananvapautta muuta kuin näillä viherkommunisteilla. Muille tulee kunnianloukkaussyytteitä sananvapauden käyttämisestä. Suomesta on tullut sairas valtio ja kaikki on tämän viherkommailun syytä.

Vierailija
104/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä etteikö poliisi saisi pidättää vaan se miten se on hoidettu. Jos on tarrattu tisseistä kiinni eikä annettu lääkkeitä niin tuohan on aivan pöyristyttävää.

Lähdetään nyt liikkeelle siitä että ketään ei varmasti ole tartuttu tisseistä kiinni. Kyllä poliisi minutkin joskus teininä otti kiinni kun hangoittelin vastaan ja siinä vääntäessä poliisin käsi taisi hipaista etumustani useampaankin otteeseen. Jos olisin halunnut niin olisin toki voinut alkaa rutista että poliisi kävi kulliini kiinni. Itse aiheutettu tilanne kun ei lähde suosiolla pois tai poliisin matkaan kun poliisi virkansa puolesta käskyttää.

Mistä tiedät ettei varmasti ole otettu?

Siitä että teidän keloapinoiden tapoihin kuuluu vääristellä asioita. Poliisin käsi hipaisee takkutukan tissiä niin se vääntää sen automaattisesti kiinni tarttumiseksi. Kyllä teidän itkunne tunnetaan. Kas kun teistä ei yksikään huutanut "mä en pysty hengittää".

Just, eli ennakkoluuloihin perustuvaa öyhötystä. Sama kuin sanoisi että ovat kaikki saaneet Pasilassa huolella koteloon koska "poliisi hakkaa aina, kyllä sen tietää kaikki". Mene itseesi säälittävä väkivaltafantasioija.

Ennakkoluulohin? Kyllä tuo on ihan teidän toimintatapojanne ja kaikkien tiedossa että mistään luuloista ei ole kyse. Ja missä kohtaa minä väkivaltafantasioin yhtään mitään? Todistit vain sanani oikeaksi alkamalla keksiä omia syytöksiäsi.

Ei tuo ole sen enempää "kaikkien tiedossa" kuin sekään että poliisi hakkaa aina.

Voi kunpa ne hakkaisivatkin teitä aina.

Vierailija
105/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kestä päivänvaloa poliisin toiminta tässä tapauksessa, kyllä kiinni otetuillakin on oikeuksia. Ei sen mikään hotelli tarvitse olla mutta onko liikaa vaadittu että saisi tarvittavat reseptilääkkeet, niin kuin lakikin määrää?

Toivottavasti tästä käynnistetään perusteellinen tutkinta ja saadaan poliisit vastuuseen.

0/5 mennyvittuun

Vierailija
106/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lupaan auttaa Pro Bono kaikkia haluavia nostamaan oikeusjutun tästä ja viemään tarvittaessa EIT:hen asti jotta saadaan oikeutta uhreille. Tällainen ei ole hyväksyttävää Suomessa.

-asianajaja

Hyvä hyvä, tämän asian pitää saada näkyvyyttä! Ei voida enää lakaista poliisiväkivaltaa maton alle!

Joo, kyllä tämä nyt täytyy saada vähintään EU:n tuomioistuimeen. Eihän tästä tulee mitään, kun ei saa edes Helsingin pääkadulla istua!!!

- sianajaja

Ei kuulu EU:n tuomioistuimen toimivaltaan ellei kansallinen tuomioistuin sitä itse referoi. Sen sijaan EIT:lle kuuluu kun Suomessa se on käynyt läpi normaalin valitusprosessin. EIT on Euroopan neuvoston, ei EU:n toimielin.

-asianajaja joka kirjoitti aiemmin, ei minuna esiintyvä "sianajaja"

Vierailija
107/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa! Miten poliisi voi toimia noin? Toivottavasti asia tutkitaan. Ainakin on saanut hyvin näkyvyyttä.

0/5 mennyvittuun

Vierailija
108/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kestä päivänvaloa poliisin toiminta tässä tapauksessa, kyllä kiinni otetuillakin on oikeuksia. Ei sen mikään hotelli tarvitse olla mutta onko liikaa vaadittu että saisi tarvittavat reseptilääkkeet, niin kuin lakikin määrää?

Toivottavasti tästä käynnistetään perusteellinen tutkinta ja saadaan poliisit vastuuseen.

0/5 mennyvittuun

Tuo on se palstan vihervasemmistolainen kiljukännääjä jonka keskustelu on juuri tuota jankkaamista.

Vierailija
109/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tärkeää että tällaiset poliisin ylilyönnit nostetaan pöydälle ja niistä tehdään meteliä. Poliisinkin täytyy noudattaa lakia!

0/5 mennyvittuun

Vierailija
110/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilla on ituhippoja pamputettavana

Vierailija
111/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLE:n toimittajasta Lukas Ruskista pitäisi tehdä tutkintapyyntö kiihottamisesta ammattikuntaa vastaan. Jos mielenosoittaja ei suostu kävelemään, mitä poliisi voi tehdä, jos jalkoihin tulee haavoja asfaltista? Voisiko ylimielinen Rusk laittaa poliisille ohjeet?

Olin tänään niin vihainen. Haluaisin, että YLE:n maksun maksavat kirjautuvat YLE:n sivuille. En halua enää maksaa tästä viherpaska-aatteen levittäjästä. Ihan oikeasti. En kannata anarkiaa. Onko minun pakko maksaa YLE-maksu?

Kiihottaminen ammattikuntaa vastaan ei ole rikos. Ei tarvitse kannattaa anarkiaa mutta sananvapaus on tärkeä arvo.

Mistä sananvapaudesta puhut???!!! Onko se sitä parempaa sananvapautta mitä tulee vihervasemmiston suusta. Entäpä sitten oikeiston sananvapaus, onko sellaista???!!! Olen sitä mieltä että Suomessa ei ole enää sananvapautta muuta kuin näillä viherkommunisteilla. Muille tulee kunnianloukkaussyytteitä sananvapauden käyttämisestä. Suomesta on tullut sairas valtio ja kaikki on tämän viherkommailun syytä.

Kunnianloukkaukset eivät kuulu sananvapauden piiriin. Öyhöillä on aina vaikeuksia ymmärtää että sananvapaus ei tarkoita että saa sanoa MITÄ TAHANSA.

Vierailija
112/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-asianajaja

Hyvä hyvä, tämän asian pitää saada näkyvyyttä! Ei voida enää lakaista poliisiväkivaltaa maton alle!

Joo, kyllä tämä nyt täytyy saada vähintään EU:n tuomioistuimeen. Eihän tästä tulee mitään, kun ei saa edes Helsingin pääkadulla istua!!!

- sianajaja

Ei kuulu EU:n tuomioistuimen toimivaltaan ellei kansallinen tuomioistuin sitä itse referoi. Sen sijaan EIT:lle kuuluu kun Suomessa se on käynyt läpi normaalin valitusprosessin. EIT on Euroopan neuvoston, ei EU:n toimielin.

-asianajaja joka kirjoitti aiemmin, ei minuna esiintyvä "sianajaja"

Et kai sinä ressukka oikeasti luule että joku uskoo sinun olevan asianajaja?

Vierailija
113/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä etteikö poliisi saisi pidättää vaan se miten se on hoidettu. Jos on tarrattu tisseistä kiinni eikä annettu lääkkeitä niin tuohan on aivan pöyristyttävää.

Ei ole, vaan ihan normaalia.

Vierailija
114/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnianloukkaukset eivät kuulu sananvapauden piiriin. Öyhöillä on aina vaikeuksia ymmärtää että sananvapaus ei tarkoita että saa sanoa MITÄ TAHANSA.

Jankutijankuti kiljuklunk klunk klunk. Mene nukkumaan pääsi selväksi pölvästi.

Vierailija
115/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-asianajaja

0/5 mennyvittuun

Vierailija
116/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saadaan päitä vadille, tämä vihreiden noitavaino alkaa mennä liian pitkälle!

Ei ole mitään noitavainoa, Vihreät ovat itse syyllisiä omaan tilaansa. Suomalaisia ei kiinnosta tuollainen öytöttäminen ja kansan kurjistaminen jonkun ilmastohullun toimesta.

Kyllä ilmasto muuttuu ja se on saasteiden vika, olen tiennyt tämän asian jo kolmekymmentä vuotta. Meret tulevat hukkumaan muoviin, olen sitä mieltä että muovipullot tulisi kieltää koko maailmasta. Silloin kun olin lapsi kaikki pullot olivat lasia. Ei ollut muovipulloja.

Onko nämä viherpellet esimerkiksi valmiita luopumaan muovipulloista, ovatko valmiita luopumaan näistä ruoka-aineistaan mitä kuskataan maailman toisilta laidoilta, tofut, soijat, avokadot, kvinoat, kamala saastemäärä kun näitä rahdataan tänne Pohjolaan. Mitäs jos nämä ituhipit alkaisivat syömään vain lähiruokaa se on ilmastoteko, myös lihansyönnnissä. 

Sen verran pitää korjata että ei kaikki vähemmän perinteinen "eksoottinen" ruoka ole tuotu kaukaa. Esimerkiksi jalotofun tofut valmistetaan Tammisaaressa. Iso osa kvinoastakin on kotimaista, kasvaa ihan hyvin täällä. Ja tänne tuotavasta soijasta suurin osa edelleen rahdataan karjan rehuksi.

Vierailija
117/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hallitus ei tullut portaille kuulemaan heidän asiaansa sillä ehdolla, että mielenosoitus päättyy siihen. Poliisin resursseja olisi säästynyt eikä ketään olisi tarvinnut viedä putkaan. Toivottavasti kaikki selviävät hengissä putkareissusta näillä helteillä. Ei siellä mitään mukavaa ole. Toivottavasti saavat vettä juodakseen. Tämä maa on korkeiden ihmisoikeuksien maa. Onko sekään oikein, että ihmiset nukkuvat kadulla, kun heitä ei kuunnella.

Vierailija
118/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiljua lipittelevä takkutukkainen silakka ja lupaan auttaa kaikkia kadulle istuvia huumeidenkäyttäjätovereitani pro bono. Tykkään myös jankuttaa loputtomiin ja vastailla omiin viesteihini. Myös ruokottomuuksien puhuminen kuuluu tapoihini.

Vierailija
119/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on normaalia niin se vasta onkin järkyttävää, koska se on täysin lainvastaista. Ihmisten pitää saada lääkkeensä, ei tuohon ole poliisilla mitään oikeutusta. Eikä tisseihin tarttumiseen. Tietysti palstaöyhön mielestä saisi höylätä vielä vaikka pampulla persiiseen.

Vierailija
120/333 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on normaalia niin se vasta onkin järkyttävää, koska se on täysin lainvastaista. Ihmisten pitää saada lääkkeensä, ei tuohon ole poliisilla mitään oikeutusta. Eikä tisseihin tarttumiseen. Tietysti palstaöyhön mielestä saisi höylätä vielä vaikka pampulla persiiseen.

Juu juu, mennyvittuun.