Tunnen vastenmielisyyttä tekoälyllä tehtyihin AI-videopätkiin
Niissähän Putin, Trump, Kim Il Un keppostelevat keskenään milloin Grönlannissa, milloin Ukrainassa.
Jokuhan voisi tehdä videon, missä Suomen pääministeri bilettää kokkelipäissään nuorisolaisten kanssa pääministerin virka-ssunnolla. Seksuaalisia eleitä ja tissien esittelyä pääministerin podiumilla voisi olla. Kauheaa!
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ovat hauskoja :)
Kissavideot on hauskoja,juuri katsoin jonkun parturipätkän.
sivusta
Tekoäly ei osaa sanoa edes vuosilukuja oikein🤣
Orpo on vanha ukko. Joten kovinta mitä hän tekee on että käy purran kanssa pullakahvilla eduskunnan kahvilassa.
AI on hyvä renki, mutta huono isäntä.
Katsoin YouTubesta muutaman pätkän UKK-talk showta. Visuaalisesti hyvin toteutueissa pätkissä oli varsin elävät hahmot Spedestä, Irwinistä ja Hitleristä.
Ainoa asia, mikä pätkistä puuttui, oli Huumori!
Huonosti kirjoitettu kässäri.
En tiedä hauskuudesta. Aivomätää monet niistä ovat. Kuten:
Tunget vastenmielisyyttä pätkiin? Vai tunnet vastenmielisyyttä pätkiä kohtaan?
Tekoäly on vielä sen verran huono että sen tuotoksiin kyllästyy nopeasti, kun huomaa mitä kaavoja se toistaa. Esimerkiksi naisilla on aina valtavat täydelliset tissit ja symmetriset kasvot, mitkä piirteet on todellisuudessa harvinaista.
Datakeskukset nostaa ramin ja ssd hintaa. Vihaan siksi tekoälyä.
Kukapa ei. Jos katson videota jossa joku puhuu videon päälle, vaikka selittäen jotain videossa tapahtuvaa, kertomassa tarinaa ja se ääni kuulostaa jotenkin oudolta etten heti arvaa puhuuko oikea ihminen vai tekoälyääni, tuntuu heti että mua yritetään vedättää. Tulee heti ajatus: "Hei, ei toi ookkaan oikea ihminen joka puhuu, kyllä mä huomaan että se on tekoälyllä tehty" ja sen jälkeen tulee vedätetty olo ja alkaa ärsyttämään sen videon tekijä joka varmasti luuli että en huomaisi.
Ärsyttää ku IG ja TikTok täynnä jotain feikki-ihmisiä, jotka tehty AI:llä. Yks mies lähetti mulle tekoälyllä tehtyjä rakkauslauluja. En tiennyt olisko pitäny itkee vai nauraa. 56-vuotias äijä kyseessä nimittäin.
TÄ videot ja kuvat vähän tökkiviä mutta äänet ja saundi puoli alkaa olla aika mahtavaa musiikkipuolella.
Ovat hauskoja :)