Ekokapinan kiinniotetut valittavat olojaan
https://yle.fi/uutiset/3-11993328
Minusta he hidastuttivat tärkeääkin liikennettä ja veivät poliisin resursseja tärkeämmiltä tehtäviltä.
Ei voi olettaa, että saavat nopeaa ja ensiluokkaista palvelu selleihinsä.
Minusta heidät olsi voinut häätää vähemmän poliisityötä vaativin keinoin. Kuten vaikka sumutteella. Syynä se, että häiritsivät kohtuuttomasti liikennettä.
Mielenosoitukset pitäisi sallia ainoastaan toreilla ja muualla, missä eivät estä liikennettä.
Kommentit (333)
Kyse ei ole siitä etteikö poliisi saisi pidättää vaan se miten se on hoidettu. Jos on tarrattu tisseistä kiinni eikä annettu lääkkeitä niin tuohan on aivan pöyristyttävää.
kapinakapinakapinakapinakapinakapinakapinakapinakapinakapinakapinakapinakapinakapinakapinakapina
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä etteikö poliisi saisi pidättää vaan se miten se on hoidettu. Jos on tarrattu tisseistä kiinni eikä annettu lääkkeitä niin tuohan on aivan pöyristyttävää.
Ja sinä uskot noita huomionhakuisia mukuloita?
Typerää maalailua kuten saattoi odottaa "voi voi eikö ole tarjoiltu drinksuja ja eikä putkassa näkynyt Netflix" kun kyse siitä että ei olla saatu tamponeja tai lääkkeitä.
Poliisin PITÄÄ ANTAA lääkkeet myös kiinni otetuille. Luulisi tyhmemmänkin tajuavan. Vaan jos on tarpeeksi tyhmä niin ei kait silloin. Öyhön möyhön vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että poliisien pitäisi ottaa jaloista ja roikottaa päätä pitkin katuja?
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään nyt liikkeelle siitä että ketään ei varmasti ole tartuttu tisseistä kiinni. Kyllä poliisi minutkin joskus teininä otti kiinni kun hangoittelin vastaan ja siinä vääntäessä poliisin käsi taisi hipaista etumustani useampaankin otteeseen. Jos olisin halunnut niin olisin toki voinut alkaa rutista että poliisi kävi kulliini kiinni. Itse aiheutettu tilanne kun ei lähde suosiolla pois tai poliisin matkaan kun poliisi virkansa puolesta käskyttää.
Vierailija kirjoitti:
Itse lupaan auttaa Pro Bono kaikkia haluavia nostamaan oikeusjutun tästä ja viemään tarvittaessa EIT:hen asti jotta saadaan oikeutta uhreille. Tällainen ei ole hyväksyttävää Suomessa.
-asianajaja
Katsoisitko ystävällisesti ensin Youtube-videon tapahtuneista?
Vierailija kirjoitti:
Typerää maalailua kuten saattoi odottaa "voi voi eikö ole tarjoiltu drinksuja ja eikä putkassa näkynyt Netflix" kun kyse siitä että ei olla saatu tamponeja tai lääkkeitä.
Poliisin PITÄÄ ANTAA lääkkeet myös kiinni otetuille. Luulisi tyhmemmänkin tajuavan. Vaan jos on tarpeeksi tyhmä niin ei kait silloin. Öyhön möyhön vaan.
Ettehän te selvästi niitä lääkkeitänne syö muutenkaan. Että öyhön möyhön vaan sinulle oksettava anarkomarko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään nyt liikkeelle siitä että ketään ei varmasti ole tartuttu tisseistä kiinni. Kyllä poliisi minutkin joskus teininä otti kiinni kun hangoittelin vastaan ja siinä vääntäessä poliisin käsi taisi hipaista etumustani useampaankin otteeseen. Jos olisin halunnut niin olisin toki voinut alkaa rutista että poliisi kävi kulliini kiinni. Itse aiheutettu tilanne kun ei lähde suosiolla pois tai poliisin matkaan kun poliisi virkansa puolesta käskyttää.
Mistä tiedät ettei varmasti ole otettu?
Sisäministerin pitäisi ottaa samanlaiset ohjeet käyttöön, kuin Edesmennyt Aarre Simonen otti Kemin Kommunisti hulinoiden aikana. Ohje kuului tulen säilyttämään järjestyksen kaikin käytettvissä olevin keinoin. Mutta Ministeri Ohisalo pelkkää jos näitä kullamuruja lainrikkojia kohdellaan niin kuin laki sanoo, niin kannatus laskee.Ja punavihreille kommunisitien apupuoluelle tulee tappioita politiikassa, ja sehän olisi suurin synti mihin Sisäministeri voisi syyllistyä,.
Tamppoonit nyt ei todellakaan ole ekologisin kuukautissuoja. Typerä heitto kapinoitsijalta, kun tuskin noista kukaan tamppooneja käyttää. Tai sitten reseptilääkkeetkin oli e-pillereitä, jotta saavat mahdollisimman paljon tuhottua eliöstöä hormonijäämillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lupaan auttaa Pro Bono kaikkia haluavia nostamaan oikeusjutun tästä ja viemään tarvittaessa EIT:hen asti jotta saadaan oikeutta uhreille. Tällainen ei ole hyväksyttävää Suomessa.
-asianajaja
Katsoin jo. Valitettavasti putkassa ei olla kuvattu videota, ainakaan sellaista mikä olisi päätynyt YouTubeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä että teidän keloapinoiden tapoihin kuuluu vääristellä asioita. Poliisin käsi hipaisee takkutukan tissiä niin se vääntää sen automaattisesti kiinni tarttumiseksi. Kyllä teidän itkunne tunnetaan. Kas kun teistä ei yksikään huutanut "mä en pysty hengittää".
Vierailija kirjoitti:
-asianajaja
Heidi 17v esittää asianajajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLE:n toimittajasta Lukas Ruskista pitäisi tehdä tutkintapyyntö kiihottamisesta ammattikuntaa vastaan. Jos mielenosoittaja ei suostu kävelemään, mitä poliisi voi tehdä, jos jalkoihin tulee haavoja asfaltista? Voisiko ylimielinen Rusk laittaa poliisille ohjeet?
Tämä oli niin ala-arvoinen teksti kuin vain voi olla:
https://svenska.yle.fi/a/7-10002459
Olin tänään niin vihainen. Haluaisin, että YLE:n maksun maksavat kirjautuvat YLE:n sivuille. En halua enää maksaa tästä viherpaska-aatteen levittäjästä. Ihan oikeasti. En kannata anarkiaa. Onko minun pakko maksaa YLE-maksu?
Kiihottaminen ammattikuntaa vastaan ei ole rikos. Ei tarvitse kannattaa anarkiaa mutta sananvapaus on tärkeä arvo.
Ylen toiminta kustannetaan veronmaksajien rahoilla. Uutisoinnin pitää olla puolueetonta.
Sehän on puolueetonta. Ja kyllä journalisti saa esittää näkemyksiään, tai sitten ollaan vaarallisen sensuurin tiellä.
Et kai ihan tosissasi usko, että Yle on puolueeton. Vaarallisen sensuurin tiellä ollaan nimenomaan Ylessä. Pulju on värittynyt tietynlaisilla mielipiteillä, ja vain ne hyväksytään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saadaan päitä vadille, tämä vihreiden noitavaino alkaa mennä liian pitkälle!
Ei ole mitään noitavainoa, Vihreät ovat itse syyllisiä omaan tilaansa. Suomalaisia ei kiinnosta tuollainen öytöttäminen ja kansan kurjistaminen jonkun ilmastohullun toimesta.
Kyllä ilmasto muuttuu ja se on saasteiden vika, olen tiennyt tämän asian jo kolmekymmentä vuotta. Meret tulevat hukkumaan muoviin, olen sitä mieltä että muovipullot tulisi kieltää koko maailmasta. Silloin kun olin lapsi kaikki pullot olivat lasia. Ei ollut muovipulloja.
Onko nämä viherpellet esimerkiksi valmiita luopumaan muovipulloista, ovatko valmiita luopumaan näistä ruoka-aineistaan mitä kuskataan maailman toisilta laidoilta, tofut, soijat, avokadot, kvinoat, kamala saastemäärä kun näitä rahdataan tänne Pohjolaan. Mitäs jos nämä ituhipit alkaisivat syömään vain lähiruokaa se on ilmastoteko, myös lihansyönnnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä että teidän keloapinoiden tapoihin kuuluu vääristellä asioita. Poliisin käsi hipaisee takkutukan tissiä niin se vääntää sen automaattisesti kiinni tarttumiseksi. Kyllä teidän itkunne tunnetaan. Kas kun teistä ei yksikään huutanut "mä en pysty hengittää".
Just, eli ennakkoluuloihin perustuvaa öyhötystä. Sama kuin sanoisi että ovat kaikki saaneet Pasilassa huolella koteloon koska "poliisi hakkaa aina, kyllä sen tietää kaikki". Mene itseesi säälittävä väkivaltafantasioija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-asianajaja
Katsoin jo. Valitettavasti putkassa ei olla kuvattu videota, ainakaan sellaista mikä olisi päätynyt YouTubeen.
Ok, pääasia, että näit omin silmin sen "hirvittävän" retuuttamisen siellä ajoradalla, jonne mielenosoittajien olisi pitänyt saada jäädä vähintään kesän yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-asianajaja
Se vasta olisikin ollut koomista katseltavaa kun keloapinat itkee putkassa haluavansa kotiin.
Mitä ihmettä, joutuivatko kermapeppuset olemaan ilman I Phonea, soijalattea, avokadoja, tofua, ilman muovisia vesipulloja, coca-colaa...... jne......voi voi on niillä ollut kurjaa, mitenkähän ne lapset tuolla kehitysmaissa oikein jaksaa kun niillä ei ole edes ruokaa???!!! Järkyttävää mitä helvetin pulliaisia tämä niinsanottu hyvinvointiyhteiskunta tuottaa.