Kertokaas kokemuksia työpaikka romansseista.
Nyt on edenny flirtti siihen pisteeseen et seuraava askel olis "se ratkaiseva" :) Mutta kannattaako sitä ottaa....?
Kommentit (20)
Minulla oli kolme vuotta työpaikkaromanssi. Se lähti liikkeelle varovaisesta ihastuksesta. Emme voineet tunteillemme mitään, vaikka molemmilla oli omat perheet tahollaan. Nyt ollaan onnellisesti naimisissa :) Meidät vihittiin kuukausi sitten pariisilaisella viinitilalla lähimpien läsnäollessa :) Olemme mielettömän onnellisia! <3 Ota vaan riski jos siltä tuntuu!
Kannattaa. Minulla työpaikkaromanssista tuli aviomies :)
Oho! Ihan päinvastaisia vastauksia kuin oletin! En nyt tiedä olisinko niinkään vailla mitään parisuhdetta, kuin pikku kivaa piristystä työpäiviin ja arkeen. Ja niitä saan jo tällä tasolla "suhdettamme". Mies on mua melkein 10v nuorempikin... Pieni työpaikka, miten vaikeeks menee elo sit jos ei homma toimikaan? Himottas kyllä kovasti! Se on ihana ja saa mut hyvälle tuulelle pelkällä olemassaolollaan!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:35"]Oho! Ihan päinvastaisia vastauksia kuin oletin! En nyt tiedä olisinko niinkään vailla mitään parisuhdetta, kuin pikku kivaa piristystä työpäiviin ja arkeen. Ja niitä saan jo tällä tasolla "suhdettamme". Mies on mua melkein 10v nuorempikin... Pieni työpaikka, miten vaikeeks menee elo sit jos ei homma toimikaan? Himottas kyllä kovasti! Se on ihana ja saa mut hyvälle tuulelle pelkällä olemassaolollaan!
[/quote]
Vaikeaksi. Älä lähde. Tai jos olet valmis helvettiin mitä vaimo elämääsi aiheuttaa niin siitä vaan.
Miksi se homma menisi vaikeaksi, jos suhde ei toimikaan? Kyllä kai järkevät aikuiset ihmiset osaavat exänsä kanssa ihmisiksi elää samalla työpaikalla?
Kiva katsella exää työpaikalla . Ei kannata
Miksi exän kanssa olisi jotenkin vaikeaa olla työpaikalla? Minulla on esimiehenä exäni, eikä mitään ongelmia. Ollaan hyvät ystävät vapaa-ajallakin vaikkei parisuhde sitten toiminutkaan meillä kahdella.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:25"]
Nyt on edenny flirtti siihen pisteeseen et seuraava askel olis "se ratkaiseva" :) Mutta kannattaako sitä ottaa....?
Työpaikkaromanssi on yhdyssana.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:42"]Miksi se homma menisi vaikeaksi, jos suhde ei toimikaan? Kyllä kai järkevät aikuiset ihmiset osaavat exänsä kanssa ihmisiksi elää samalla työpaikalla? [/quote]
Niinhän sitä luulisi, totuus voi olla jotain aivan muuta. Nämä asiat lisäksi koskettavat monesti negatiivisella tavalla koko työyhteisöä.
Ei kai se nyt mikää exä olis jos sen kanssa muutamia kertoja muhinois ja jos sitte tuntuski siltä ettei haluu jatkaa. On mulla asiakkaanski yks sellanen ja ihan hyvin meillä menee :) Tai no, mua rupee panettaan aina ku sen nään. Onks se sit hyvä...? Nii ja perheellisiä ihmisiä ollaan siis molemmat. Hemmetin mustasukkainen ja kyyläävä on se työkaverin vaino. Mun mies ei niinkää, tai sit peittää sen hyvin. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:52"]
Ei kai se nyt mikää exä olis jos sen kanssa muutamia kertoja muhinois ja jos sitte tuntuski siltä ettei haluu jatkaa. On mulla asiakkaanski yks sellanen ja ihan hyvin meillä menee :) Tai no, mua rupee panettaan aina ku sen nään. Onks se sit hyvä...? Nii ja perheellisiä ihmisiä ollaan siis molemmat. Hemmetin mustasukkainen ja kyyläävä on se työkaverin vaino. Mun mies ei niinkää, tai sit peittää sen hyvin. Ap
[/quote]
onko pettäminen oikein?
No eihän se tietenkää oikein oo. Mut aika pieni paha kuitenki moneen muuhun paskaan verrattuna. Ap
Nyt 10 vuotta yhdessä ja kaksi lasta. Kyllä kannatti :D
Hmmm... molempien perhetilanteen takia mun on aika vaikea nähdä meillä yhteistä tulevaisuutta. Muuten kyllä. jotenki vaan tuntuu ettei sitä tähänkää voi jättää, vaan johonki suusntaan olis edettävä. Onneks nyt on lomaviikko ja viikko aikaa haudutella asiaa. Lauantaina oltiin yhdessä firman kemuissa ja avauduttiin aiheesta puolin ja toisin. Siitä saakka on asia pyöriny päässä ja mietin tekosyytä mennä käymään työpaikalla...
ap
Mä olen ollut työpaikkaromanssini kanssa yhdessä jo 18 vuotta:) Eli mun kannatti. Mutta olin jo siinä vaiheessa lähdössä ko työpaikasta.
Harrastin kerran seksiä naispuolisen työkaverin kanssa, oon siis itsekin nainen. Oli vähän awkward seuraavana työpäivänä varsinkin kun ollaan molemman suht heteroita. Nykyään voidaan jo nauraa asialle. Kannattaa olla varma, että haluat koska voi mennä aika vaikeaksi!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:25"]Nyt on edenny flirtti siihen pisteeseen et seuraava askel olis "se ratkaiseva" :) Mutta kannattaako sitä ottaa....?
[/quote]
Kannattaa, kohta 10 kk yhdessä. <3