Isä uhkaa viedä puhelimeni ja kuukausirahat jos en toimi tätini häissä ilmaisena lapsenvahtina
En oikein osaa olla lasten kanssa. Haluaisin nauttia juhlasta kuten muutkin. Näillä näkymin juhliin on tulossa kuusi 3-5- vuotiasta. Olisiko mitään keinoa että saisimme aikaan jonkinlaisen sopuratkaisun?
Kommentit (104)
Mikä h i tto siinä on että häissä oletetaan lähisuvun toimivan ilmaisena työvoimana? Lähisuvun pitäisi olla kunniavieraina. Jos ei ole varaa palkata henkilökuntaa vaan pitää pitää vieraita piikoina, ei ole asiaa järjestää häitä lainkaan. Nämä eivät ole kunniatehtäviä jotka iloiten ja nöyrinä hoidetaan vaan koiran hommia. En arvosta.
Nyt ei ole erityisemmin onnistunut asetelma. Moni asia tökkii ja toivottavasti ap ei todellakaan joudu vahtimaan vastentahtoisesti lapsia.
Ihan suoraan vain kieltäydyt, ap! Sinua ei voi pakottaa ilmaistyöhön ja on suorastaan edesvastuutonta laittaa teini kaitsemaan kuutta pikkulasta, mitä tahansa voi sattua. Itse pärjäisin ehkä hädintuskin yhden lapsen kanssa, mitään kokemusta lapsista ei ole ja olen jo nelikymppinen.
Kieltäydy, muuten joudut orjaksi kaikissa sukujuhlissa tulevaisuudessa.
Vastasinkin vain ihmettelyyn että mitä se isä oikein sekoilee. Että voi sekoilla tuota, että on mennyt jo lupaamaan, joten minulle on turha alkaa pätemään.