Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä uhkaa viedä puhelimeni ja kuukausirahat jos en toimi tätini häissä ilmaisena lapsenvahtina

Vierailija
22.06.2021 |

En oikein osaa olla lasten kanssa. Haluaisin nauttia juhlasta kuten muutkin. Näillä näkymin juhliin on tulossa kuusi 3-5- vuotiasta. Olisiko mitään keinoa että saisimme aikaan jonkinlaisen sopuratkaisun?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun isä on noin v***upää, niin et mitenkään. Anna viedä rahat ja kännykkä, ja tee itsestäsi lasu.

Toinen teinikö täällä huutelee?

Mitäs sitten, kun aletaan oikeasti tehtailemaan näitä lasuja milloin mistäkin ja lapsi sijoitetaankin lopulta muualle. Ei taida enää hymyilyttää, kun viikkorahat jää saamatta kokonaan ja aivan uudenlainen arki on päällä.

Sinuna hyväksyisin diilin, jos lisäksesi siellä on joku muu ottamassa hoitovastuuta. En itse edes antaisi omaa lastani yhden teini-ikäisen hoiviin, se olisi edesvastuutonta. Lapsi, joka katsoo monen pienen lapsen perään.

Vierailija
82/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä alkoholilliset häät ja aikuiset tahtovat kaikki juoda? Itse soittaisin sinne poliisit että alaikäisiä heitteillä, aikuiset juovuksissa.

Tässä olisi lasun paikka.

Ja siksi ne poliisit paikalle. Saavat sitten enot, tädit, isät ja serkut nauttia.

Minun lapsesta on tehty lasu koulussa sen takia että sillä ei ollut kännykkää ja oli alakouluikäinen, että tässä on kyllä jo niin monta lasunpaikkaa että AP:nä tekisin ilmoituksen nyt.  Todella monen lapsen turvallisuus vaarantuu, että  tässä taidetaan tarvita isompaa interventiota useampaan perheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun isä on noin v***upää, niin et mitenkään. Anna viedä rahat ja kännykkä, ja tee itsestäsi lasu.

Mitäs sitten, kun aletaan oikeasti tehtailemaan näitä lasuja milloin mistäkin ja lapsi sijoitetaankin lopulta muualle. Ei taida enää hymyilyttää, kun viikkorahat jää saamatta kokonaan ja aivan uudenlainen arki on päällä.

Sinuna hyväksyisin diilin, jos lisäksesi siellä on joku muu ottamassa hoitovastuuta. En itse edes antaisi omaa lastani yhden teini-ikäisen hoiviin, se olisi edesvastuutonta. Lapsi, joka katsoo monen pienen lapsen perään.

Itseasiassa ne saa huostassa kuukausirahaa joka on isompi kuin se mitä ap saa ja lisäksi sen jälkeen on oikeus jälkihuoltoon 25 vuotiaaksi asti mikä tarkoittaa että kaikki maksetaan eikä joudu ottamaan opintolainaa. Että ap ei voi kuin voittaa loppupeleissä.

Vierailija
84/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asian vierestä: kun me menimme naimisiin, oli miehen veljellä 2½v poika (ja toinen tulossa). Minulla oli 15v sisko. Anoppi (joka ei ollut ennen häitä tavannut perhettäni) keksi, että se sinun siskosihan voi vahtia "Mikkoa" että aikuiset saa juhlia. Siskoni ilmoitti, että jos hänestä tehdään lapsenvahti, niin ei tule koko häihin. Niin joutui miehen veli vaimoineen vahtimaan itse penskansa.

Vierailija
85/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs se suvun samanikäinen nörttipoika? Kysyttiinkö sitä ollenkaan?

Kysyttiin. "Pääsi" ilmaiseksi tekemään "helppoja" pikkupäivityksiä morsmaikun sukulaisten koneille ja roudaamaan tavaroita ees taas.

-a p-

Vierailija
86/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ne saa huostassa kuukausirahaa joka on isompi kuin se mitä ap saa ja lisäksi sen jälkeen on oikeus jälkihuoltoon 25 vuotiaaksi asti mikä tarkoittaa että kaikki maksetaan eikä joudu ottamaan opintolainaa. Että ap ei voi kuin voittaa loppupeleissä.

Ei ole tervejärkistä usuttaa teini-ikäistä koko loppuelämään vaikuttavaan asiaan. Pienemmät traumat saa, kun löytää yhteisen sävelen yksistä hääjuhlista kuin että elää loppuelämän muiden, aikuisten oikeasti hyvin traumatisoituneiden lasten parissa.

Nyt lopeta tuollainen pelleily, hyvä ihminen.

Vierailija
87/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro kuinka kävi keskustelussa isäsi kanssa.

Vierailija
88/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs se suvun samanikäinen nörttipoika? Kysyttiinkö sitä ollenkaan?

Kysyttiin. "Pääsi" ilmaiseksi tekemään "helppoja" pikkupäivityksiä morsmaikun sukulaisten koneille ja roudaamaan tavaroita ees taas.

-a p-

Siitä onkin kiva nousta työelämään. Kunnon hyväveli kerhoilua :p

Tytöt ja naiset komennetaan keittiöön tai katsomaan pienempien perään.

Vierailija
89/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolli. Ehdotan, että lapset hoitavat sinua.

Vierailija
90/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä onkin sitten 4-7 holhottavaa

Vierailija
91/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on menossa naimisiin? Vanhempasi ? Joku vanhempi sisarus? Serkku? Täti tai setä?

Oletko itse jo täyttänyt 18 eli haluaisit juoda vähän vinkkua?

Vierailija
92/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi voi itse vahtia niitä lapsia jos sinä et halua. Ei voi sopia työsuoritteita toisten puolesta, varsinkaan ilmaistyöhön.

Vierailija
93/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on menossa naimisiin? Vanhempasi ? Joku vanhempi sisarus? Serkku? Täti tai setä?

Oletko itse jo täyttänyt 18 eli haluaisit juoda vähän vinkkua?

Kehtasit jopa myöntää ettet lukenut aloitusta 😂

Vierailija
94/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on myös metkaa, että niitä muksuja pitää ensin tehdä ja sitten niitä ei voida itse vahtia vaan pakotetaan aina joku muu kantamaan sinun oma vastuu!

Miksi. Eikö häitä voi jättää väliin jos ei suosiolla löydy jotain joka vahtisi sinun omia muksuja?

Vierailija
95/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota MLL:n maksettua lastenhoitajaa. Sano, että lapset ovat kanssasi maksimissaan viisi minuuttia ja palaavat heti vanhempiensa punttia tai helmaa kiskomaan. Ammattilainen sen sijaan saisi heidät viihtymään todella hyvin. Morsiuspari tai lähipiiri tietysti maksaa hoitajalle kunnon palkan, ei mitään minimiä. 

Vierailija
96/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tekisi mitään tätini häiden eteen ilman, että täti itse pyytäisi asiaa minulta. En ymmärrä mitä isäsi sekoilee tässä asiassa, kun asia sinun ja tätisi välinen. Tädiltä pyytäisin kunnon palkan (min. 10 € tunti) siitä ajasta mitä lapsia joutuisin vahtimaan.

Vierailija
97/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi olla provo, mutta tätä todella tapahtuu. Itse ilmoittaisin jo etukäteen sekä tädille että isälle, että en ole tulossa häihin. Jos sinne yritettäisiin pakottaa, järjestäisin sellaisen ohjelmanumeron jo kotona, että kävisi selväksi, että mitään lapsia ei todellakaan tulla vahtimaan. Puhelimesta ja kuukausirahasta viis. Lasten vanhemmat voivat vahtia omia lapsiaan tai hääpari voi halutessaan järjestää hoitajan.

T. Entinen ärsyttävä teini, nykyinen perheenäiti, joka hoitaa omat lapsensa myös juhlissa

Vierailija
98/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tekisi mitään tätini häiden eteen ilman, että täti itse pyytäisi asiaa minulta. En ymmärrä mitä isäsi sekoilee tässä asiassa, kun asia sinun ja tätisi välinen. Tädiltä pyytäisin kunnon palkan (min. 10 € tunti) siitä ajasta mitä lapsia joutuisin vahtimaan.

Isä on voinut jo luvata siskolleen että meidän pirkko se katsoo sitten mukuloiden perään.

On eri asia olla menossa juhliin tai olla menossa töihin.

Vierailija
99/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
100/104 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä on voinut jo luvata siskolleen että meidän pirkko se katsoo sitten mukuloiden perään.

On eri asia olla menossa juhliin tai olla menossa töihin.

Isä voi luvata mitä tahansa mutta neuvottelut käydään työntekijän ja työnantajan (ap ja täti) välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän