Isä uhkaa viedä puhelimeni ja kuukausirahat jos en toimi tätini häissä ilmaisena lapsenvahtina
En oikein osaa olla lasten kanssa. Haluaisin nauttia juhlasta kuten muutkin. Näillä näkymin juhliin on tulossa kuusi 3-5- vuotiasta. Olisiko mitään keinoa että saisimme aikaan jonkinlaisen sopuratkaisun?
Kommentit (104)
Voit tietysti suostua, että saat pitää puhelimesi mutta älä vahdi ketään. Kun lapsia hankkii niin ne on vanhempien vastuulla. Et ole edes rikosoikeudellisessa vastuussa vaikka ne hukkuisi kaikki kun jätät vahtimatta. Ne on silti vanhempiensa vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Osaako isäsi perustella miksi vagina tekee ihmisestä hyvän lastenvahdin ja kulli taas kyvyttömäksi vahtia lapsia
Ap. Kysyppä tämä. Minäkin haluan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko joskus saavasi palkallisen duunin jos et ensin hanki mitään kokemusta?
Miksi hankkia kokemusta lapsenpiikana jos ei lapsista edes pidä?
Aihe toistuu joka kesä hieman muunneltuna. Jos AP on oikeasti teini-ikäinen tyttö niin minä olen siinä tapauksessa joulupukki. AP:n kirjoitustyyli ei todellakaan ole teini-ikäinsen tytön vaan keski-ikäisen trollin. 3/5 hyvästä yrityksestä kuitenkin.
Tämä taitaa olla provo.
Mutta minulle tehtiin tuota. Vanhemmat eivät pakottaneet, mutta täti esim. kutsui kylään ja lähti sitten terassille tai treffeille, kun minä kivasti jäin lapsen kanssa.
Ja on minut häissä plaseerattu pikkulasten pöytään, joka oli erillisessä huoneessa, kun olin n. 18. Jouduin istumaan lasten tuolilla.
Omia lapsia en ole todellakaan halunnut edes yrittää.
Toivoisin, että jos tilanne olisi tosi, nuori todella tekisi itsestään lasun. Ei kenenkään tarvitsisi suostua tuollaiseen. Jos jotain tapahtuu, vastuu on kuitenkin aikuisten.
Vierailija kirjoitti:
Se on nuorten tyttöjen osa, edelleenkin.
Saman ikäiset pojat vetää mansikkakakkua kaikessa rauhassa tädin häissä, eikä kukaan oleta että tiskaisivat tai hoitaisivat lapsia.
Mutta eivät saa ponia eikä vanhemmat osta opiskelukämppää keskustasta.
Kyllä elämässä on tehtävä paljon mistä ei pidä.
Onko kyseessä alkoholilliset häät ja aikuiset tahtovat kaikki juoda? Itse soittaisin sinne poliisit että alaikäisiä heitteillä, aikuiset juovuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Aihe toistuu joka kesä hieman muunneltuna. Jos AP on oikeasti teini-ikäinen tyttö niin minä olen siinä tapauksessa joulupukki. AP:n kirjoitustyyli ei todellakaan ole teini-ikäinsen tytön vaan keski-ikäisen trollin. 3/5 hyvästä yrityksestä kuitenkin.
Älä ole niin varma. Minulla on 14-vuotias lapsi ja hyvin voisi kirjoittaa noin. Joutuuhan ne koulussakin kirjoittamaan kaikenlaista asiainetta ym. Kyllä ne osaa sovittaa kirjoitustyylin tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko joskus saavasi palkallisen duunin jos et ensin hanki mitään kokemusta?
Miksi hankkia kokemusta lapsenpiikana jos ei lapsista edes pidä?
Työelämässä ei ketään kiinnosta lasten vahtimiset. Ihan ihme kommentti. Ihan kuin vanhemmuuskaan ei ole naiselle meriitti niin ei ole teini-ikäisenä kännisten aikuisten keskellä niiden lasten vahtiminenkaan meriitti.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä alkoholilliset häät ja aikuiset tahtovat kaikki juoda? Itse soittaisin sinne poliisit että alaikäisiä heitteillä, aikuiset juovuksissa.
Tässä olisi lasun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä elämässä on tehtävä paljon mistä ei pidä.
Ja tämä ei ole yksi niistä. Mutta kuten sanoit. Vanhemmat vahtikoon OMIA lapsiaan ja olkoon selvinpäin kun elämässä vaan joskus täytyy tehdä jotain mistä ei pidä. Sitä ei voi nakittaa täysin ulkopuolisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäiset pojat vetää mansikkakakkua kaikessa rauhassa tädin häissä, eikä kukaan oleta että tiskaisivat tai hoitaisivat lapsia.Mutta eivät saa ponia eikä vanhemmat osta opiskelukämppää keskustasta.
Teini-ikäisiin poikiin laitetaan tutkimusten mukaan paljon enemmän vanhempien rahaa kuin teinityttöihin. On mopot, mönkkärit, mautot ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäiset pojat vetää mansikkakakkua kaikessa rauhassa tädin häissä, eikä kukaan oleta että tiskaisivat tai hoitaisivat lapsia.Mutta eivät saa ponia eikä vanhemmat osta opiskelukämppää keskustasta.
Eikä saa tytötkään. Tytöt saa meikkejä. Pojat moottoripyöriä. Että se siitä.
Otan osaa. Mä jouduin teininä eka vahtimaan kersoja ja juhlien päätyttyä tiskaamaan. En mene enää näin aikuisena sukujuhliin.
Parempaakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Saat kuukausirahaa, et siis vahdi ilmaiseksi.
Kuukausirahaa maksetaan joka kuukausi, mutta nyt on kyse pakkotyöstä.
Täti voi palkata lapsenvahdin häihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi lasun paikka.
Ja siksi ne poliisit paikalle. Saavat sitten enot, tädit, isät ja serkut nauttia.
Ohis, mutta 25€ kuukaudessa on tuon ikäiselle melko pieni raha näillä nykymaailman hinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
"Palstaälyköt" ovat pitäneet trollijuttuina noin 30 kirjoitustani.
Jokainen tarina oli totta.
Jos te elätte suppeaa elämää, jossa ei tapahdu mitään, niin kaikki eivät elä.
t. kaksi vakavaa sairautta ja lyhyttä elinaikaennustetta kahden viikon sisällä, elinsiirto, potkut syövän takia yt-neuvotteluissa jne.
Osaako isäsi perustella miksi vagina tekee ihmisestä hyvän lastenvahdin ja kulli taas kyvyttömäksi vahtia lapsia