Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se sairasta jos katselee Youtubessa videoita joissa tapahtuu onnettomuuksia??

Vierailija
21.06.2021 |

Esim. katson juuri videon jossa nainen jäi junan alle. Olen muutenkin arka ihminen joten en tiedä miksi katson näitä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on tutkittu, psykopaatit nauttivat katsoessaan tuollaista moskaa. Empatian tunne puuttuu. Jos tykkäät, hakeudu hoitoon.

Vierailija
22/34 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sairasta. Itsekin olen katsellut juuri tuollaisia videoita koska minua kiinnostaa tuollaiset että mitä voi vaikka käydä onnettomuuksissa ja miltä se näyttää. Olen utelias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tervettä ja jos pystyt katsomaan olet luultavasti psykopaatti.

Ohhoijaa taas, telkkaristahan näitä ei tule kuin joka päivä ja olet heti psykopaatti, lääkäri varmaan siellä viestittelee..

Ohhoijaa, todellinen onnettomuus on vähän eri asia kuin onnettomuus tv-sarjassa. Ei ole tervettä millään mittarilla katsoa tuollaisia videoita, anteeksi vaan.

Tulihan näitä eri onnettomuuksia sarjoinakin. Katsoin usein näitä lentokoneonnettomuuksia. Ilmankos en uskallakaan lentää.

Vierailija
24/34 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se aikamoisesta tunnekylmyydestä kertoo, että katselee oikeiden ihmisten tuhoutumista viihdykkeeksi.

Minä katson järkyttyneenä, surullisena heidän puolestaan. Onko silloin ok katsoa vai eikö silloinkaan saa katsoa?

Vierailija
25/34 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä katso sellaisia videoita. Kerran kuitenkin törmäsin venäläiseen videoon:

Eli autossa oli kojelautakamera. Ajoivat järven jäällä kovaa vauhtia. Edessä näkyi auto, joka veti pulkkaa. Myöskin ajoi siis kovalla vauhdilla. Pulkassa oli ilmeisesti lapsi, ehkä 10-12 ikäinen. Sitten tämän pulkkaa vetävän auton takaa tuli toinen auto, eli ajoivat ikään kuin ristiin. Tämä toinen auto ohitti siis pulkka-auton takaa ohittaen. Mutta se toinen auto ei tajunnut, että pulkka-auton perässä oli pitkä naru, jossa oli pulkka. Ja tämä toinen ajoi suoraan sen pulkan päälle. Kojelautakameran henkilöt huusivat kauhuissaan.

En usko, että lapsi jäi henkiin. Kojelautakamera katkesi onnettomuuteen.

Hirveä tilanne.

Vierailija
26/34 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Miksi katsot niitä, ja mitä ajatuksia/tunteita ne herättää? Paljonko niitä katsot?

Oikeastaan vaan uteliaisuudesta, miksi näin on päässyt käynyt, miten se tapahtuu jne. En mieti että "hyvä että noin kävi hänelle" eli en ole psykopaatti ! vaan tunnen surua onnettomuudessa ollutta kohtaan. 

Vierailija
27/34 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei se ole kovin terveellistä jos jää loputtomasti katsomaan. Mutta nuorena osa katsoo liveleakista jotain, koska yrittää saada selvää mikä meni pieleen, mitä pitää varoa ja voiko turvallisuutta parantaa. Ehkä myös karaistakseen itseä. 

En mä näitä aina katso mutta joskus. Joskus ne kyllä alkaa vaan ahdistaa kun pelkää et ittelle tai jollekin läheiselle tapahtuu jotain. Olen muutenkin ahdistunut tyyppi

Juu en tarkoittanut että sinussa olisi mitään vikaa. Vaan siis materiaali voi olla ikävää, jos katsoisi usein. Uutisissakin voi olla

Vierailija
28/34 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Russian dash cam videos. Sillä löytyy melkoisia kolareita ja liikennekulttuuria.

Vierailija
29/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Miksi katsot niitä, ja mitä ajatuksia/tunteita ne herättää? Paljonko niitä katsot?

Oikeastaan vaan uteliaisuudesta, miksi näin on päässyt käynyt, miten se tapahtuu jne. En mieti että "hyvä että noin kävi hänelle" eli en ole psykopaatti ! vaan tunnen surua onnettomuudessa ollutta kohtaan. 

Empatia on myötäelämistä. Empaattinen ihminen voi henkisesti ja fyysisesti pahoin katsoessaan onnettomuusvideon. Oma olo ohjaa käytöstä niin, ettei halua kokea samaa uudestaan eli ei katso vastaavia videoita seuraavalla kerralla. Jos toistuvasti katsoo näitä videoita, silloin saa vastinetta tai mielihyvää niistä, vaikka tuntisikin surun kaltaista tunnetta. Toistuva katselu viittaa siihen, ettei kaikki ole hyvin.

Vierailija
30/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo Pelastuslaitoksen työntekijää Ei arvosteta on Heti kohta alapeukkuja, voi olla että Alapeukuttajalle sattuu jotakin , hoh hoijaa sanon jää vielä Kaatuneen puun alle ja Kuolee , kuten Oulussa kävi .

Vierailija
31/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajalle Jos Vaan sattuisi jotakin! .👍niin Oppisi Arvostamaan!

Vierailija
32/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mitä ihmiset oikein saa siitä kun katselevat onnettomuusvideoita ja siitä kun näkevät toisten kärsivän?  Itse katselen mieluummin jotain, joka tekee iloiselle mielelle, olkoon vaikka sitten kissan- ja koiranpentuvideoita. 

Vierailija
33/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ei tervettä järkeä ole .vaan on Sairasta tosi sairasta onnettomuus paikalle tullaan kuvaamaan pelastuslaitoksen eteen häirintään heidän työtään siinä Ei ole Mitään Ihanaa vaan päin vastoin .

Vierailija
34/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä katsooko ap enää tähän ketjuun, mutta tässä kuitenkin vinkki. USA:n poliisin opetusvideokanava, ei siis ole tarkoitettu mihinkään gore-mässäilyyn.... eipä niin juu, lol. Täällä siis paljon videoita, joissa poliisi ampuu käskyjä tottelemattoman ja aseistautuneen henkilön. Myös muita videoita löytyy harvakseltaan, esim. itsemurhan estäminen.

https://www.youtube.com/channel/UCXMYxKMh3prxnM_4kYZuB3g

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi