Mieheni sai silmälasit...jotenkin siitä tuli epäkiinnostva
nyt. En tiiä onko se miinus vai plusteho kun sen silmät näyttää hirveen isoilta :(
Kommentit (32)
En ymmärrä yhtään miksi joku viitsii olla epäkiinnostavan ihmsen kanssa (ellei sitten itsekin ole sellainen). Jätä se.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:01"]
nyt. En tiiä onko se miinus vai plusteho kun sen silmät näyttää hirveen isoilta :(
[/quote]
jätä se sika!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:38"]
Se sai sellaiset mulkosilmäistävät rillit? Hyiii! En yhtään ihmettele, ettet tykkää. :D Sori nyt vaan, mutta ne saa ihmisen näyttämään vähä-älyiseltä.
[/quote]
Nykyaikana ei linssit niin ikävästi enää vääristä silmiä, kun ne ovat hyvinkin ohuita ja taidokkaammin tehtyjä. Ennen tosiaan näki hyvin oliko henkilöllä + vai - lasit.
Kyllä nyt on sianjättö tapetilla.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:11"]
Jos ne on pluslasit, niin eihän Se niitä käytä kuin lukiessa? Ei pitäisi sinua haitata! Vai onko moniteholasit?
[/quote]
Heh, mun miehellä on ollut 3-vuotiaasta asti lasit: pluslasit, joissa hajataittokorjaus. Pitää niitä aina. Minä sain 6-luokalla lasit, miinuslasit. Alkuun pidin niitä vain koulussa kun piti tihrustaa taululle. Tosin minäkin olen pitänyt aina n. teini-iästä lähtien laseja, mutta ehkä enemmän alkuun tottumuksesta (unohtui tunnin jälkeen päähän) kuin tarpeesta. Nykyään en tule toimeen ilman.
Riippuu ihan siitä, millainen se näkö on ja mitä niillä korjataan.
Mun mies näyttää myös vielä komeammalta lasit päässä. Löysi hälle tosi sopivan kehysmallin. Itsekin näytän mielestäni lasit päässä paremmalta. Kai se johtuu siitä, että oon itselläni laseja katsellut jo 10 vuotta.
Heh, meillä on aivan päinvastainen tilanne, miehellä on vähän miinusta eikä tykkää yhtään käyttää laseja. Ja koska miinusta ei tosiaankaan ole paljon hän pärjää ihan hyvin ilman niitä suurimman osan ajasta. Mutta näyttää niin pirun seksikkäältä lasit päässään että yritän jatkuvasti kärttää häntä pitämään niitä. :D Onneksi nyt kesällä on tiedossa paljon automatkoja ja jalkapallon MM-kisat (joita katsoessa pitää lasejaan), joten on luvassa runsaasti aikaa himottavan silmälasimiehen seurassa. :)
Enkä siis yleisesti ottaen innostu silmälasipäisistä miehistä mitenkään erityisesti, joten tämä seksikkyys on tullut itsellenikin melkoisena yllätyksenä.
Mieheni sai jotkut lukulasit, mutta saa käyttää niitä vain töissä (olen vain kerran nähnyt ne kakkulat). Hyh.. Itsehän leikkautin molemmat silmäni, ettei tarvi rillit huurussa keikkua.
Onpas ulkonäkökeskeinen muija O.o Ei kai pitäis ees vinkatakaan että onhan niitä piilareita... Mut jos teidän pinnallinen suhde piilareilla pelastuu, niin hieno homma!
Mies sai rillit ja näkee nyt minkälainen akka hänellä todellisuudessa on ja kohta ollaan sinkkuja.
Tietää kyllä miten teille käy esim. toisen sairastuessa :-( Ikävää, että noin pinnallisia ihmisiä on olemassa.