Mieheni sai silmälasit...jotenkin siitä tuli epäkiinnostva
nyt. En tiiä onko se miinus vai plusteho kun sen silmät näyttää hirveen isoilta :(
Kommentit (32)
Joo, plussaa. Minulla on miinus-lasit, ja oikeasti suuret silmäni näyttävät puolta pienemmiltä.
Huh. Toivottavsto sinulta ei koskaan jouduta poistamaan vaikka rintaa syövän takai. Voisit näyttää tosi epäkiinnostavalta.
Jos ne on pluslasit, niin eihän Se niitä käytä kuin lukiessa? Ei pitäisi sinua haitata! Vai onko moniteholasit?
Niin, ja vaikka oli moniteholasit, niin mitä väliä? Oletko 15 v.?
Minunkin mieheni on lasit päässä mielettömän seksikkään näköinen. Ilmeisesti miehesi hankki huonot lasit jos ne eivät hänelle sopineet. Mikset lähtenyt makutuomariksi?
Eroa miehestäsi. Löytää kyllä paremman kuin sinä.
Minun ja mieheni välillä vallitsee hyvä, rakkauteen ja kunnioitukseen pohjautuva avioliitto. Ulkonäkö muuttuu, jokaisella meistä, mutta todellinen rakkaus pysyy.
No eikös se ole tavallaan hyvä, nyt kukaan vieras nainen ei iske siihen silmiään :P Nojoo, et ole tosissasi, jos viehätysvoima katoaa silmälasien takia.
Jaa, no kai sinun pitää nyt laittaa eropaperit vetämään.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:11"]
Jos ne on pluslasit, niin eihän Se niitä käytä kuin lukiessa? Ei pitäisi sinua haitata! Vai onko moniteholasit?
[/quote]
Miten niin pluslaseja käytetään vain lukiessa? Kyllä niitä käytetään ihan samoin kuin miinuslasejakin. Jos on huono näkö, niin silloin laseja käytetään oli + tai - . Lukulasit on taas erikseen, samoin monitehot. Terv. pluslasien käyttäjä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:01"]
nyt. En tiiä onko se miinus vai plusteho kun sen silmät näyttää hirveen isoilta :(
[/quote]
Jätä se sika.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:11"]
[/quote]
Miten niin pluslaseja käytetään vain lukiessa? Kyllä niitä käytetään ihan samoin kuin miinuslasejakin. Jos on huono näkö, niin silloin laseja käytetään oli + tai - . Lukulasit on taas erikseen, samoin monitehot. Terv. pluslasien käyttäjä.
[/quote]Oikeastiko??? Minulla on ollut sivistyksessä ammottava aukko! Olen oikeasti luullut, että kaikki lasit, joita käytetään jatkuvasti, ovat miinusmerkkisiä ja pluslaseja käytetään vai satunnaisesti, kun pitää nähdä lähelle hyvin. Kiitos tästä tiedosta, jos tämä on oikeasti totta!!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:11"]
[/quote]
[/quote]
Aivan. Kyllä pluslaseja todellakin voi joutua käyttämään muulloinkin kuin lukiessa Mun moniteholasitkin on plussaa, lähelle on vain enemmän ja kauas vähemmän plussaa. Yhdellä aikuisella lapsellani on ollut lapsesta asti +5 lasit ja koko ajan hän joutuu niitä käyttämään.
Miinus tarkoittaa, että ei näe kauas hyvin ja plussa, ettei näe lähelle hyvin. Ikänäkö eli lähinäön huonontuminen korjataan plus laseilla ja ikänäkö laseja ei yleensä käytetä kuin tarvittaessa. Monitehoissa on sekä plussaa että miinusta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:27"]
Miinus tarkoittaa, että ei näe kauas hyvin ja plussa, ettei näe lähelle hyvin. Ikänäkö eli lähinäön huonontuminen korjataan plus laseilla ja ikänäkö laseja ei yleensä käytetä kuin tarvittaessa. Monitehoissa on sekä plussaa että miinusta.
[/quote]
Olet väärässä. Mun monitehoissa on pelkkää plussaa. Enkä tosiaan näe kauaskaan hyvin ja silti se korjataan plussalla.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:27"]
[/quote]
Olet väärässä. Mun monitehoissa on pelkkää plussaa. Enkä tosiaan näe kauaskaan hyvin ja silti se korjataan plussalla.
Se sai sellaiset mulkosilmäistävät rillit? Hyiii! En yhtään ihmettele, ettet tykkää. :D Sori nyt vaan, mutta ne saa ihmisen näyttämään vähä-älyiseltä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:27"]
[/quote]
[/quote]
Ok, anteeksi virheellinen väittämä. Minullakin on sitten aukko sivistyksessä vaikka laseja (miinus) olen käyttänyt yli 20 vuotta ja nyt on jo ikänäkökin korjattu plussalla.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:01"]
[/quote]
Kyllä sä tietäisit, jos puhuisitte toisillenne. Ehkä se on ollut epäkiinnostava koko ajan, nyt se vielä kaiken lisäksi näyttää siltä. Pahoitteluni asian johdosta.
Plussaa. Mun mieheni sai lasit, valitsi tosi tyylikkäät, samalla muutti tyyliään muutenkin paljon avustuksellani. Ja perkele. Siitä tuli naismagneetti. Käsken joskus jättää ne lasit kotiinkin sen vuoksi, ettei olisi niin särmikkään komea. Joillekin sopii.