Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sai silmälasit...jotenkin siitä tuli epäkiinnostva

Vierailija
15.06.2014 |

nyt. En tiiä onko se miinus vai plusteho kun sen silmät näyttää hirveen isoilta :(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa. Mun mieheni sai lasit, valitsi tosi tyylikkäät, samalla muutti tyyliään muutenkin paljon avustuksellani. Ja perkele. Siitä tuli naismagneetti. Käsken joskus jättää ne lasit kotiinkin sen vuoksi, ettei olisi niin särmikkään komea. Joillekin sopii. 

Vierailija
2/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, plussaa. Minulla on miinus-lasit, ja oikeasti suuret silmäni näyttävät puolta pienemmiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Toivottavsto sinulta ei koskaan jouduta poistamaan vaikka rintaa syövän takai. Voisit näyttää tosi epäkiinnostavalta.

Vierailija
4/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on pluslasit, niin eihän Se niitä käytä kuin lukiessa? Ei pitäisi sinua haitata! Vai onko moniteholasit?

Vierailija
5/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja vaikka oli moniteholasit, niin mitä väliä? Oletko 15 v.?

Vierailija
6/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on lasit päässä mielettömän seksikkään näköinen. Ilmeisesti miehesi hankki huonot lasit jos ne eivät hänelle sopineet. Mikset lähtenyt makutuomariksi?

Vierailija
7/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa miehestäsi. Löytää kyllä paremman kuin sinä.

Minun ja mieheni välillä vallitsee hyvä, rakkauteen ja kunnioitukseen pohjautuva avioliitto. Ulkonäkö muuttuu, jokaisella meistä, mutta todellinen rakkaus pysyy.

Vierailija
8/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se ole tavallaan hyvä, nyt kukaan vieras nainen ei iske siihen silmiään :P Nojoo, et ole tosissasi, jos viehätysvoima katoaa silmälasien takia.

Vierailija
9/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no kai sinun pitää nyt laittaa eropaperit vetämään.

Vierailija
10/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:11"]

Jos ne on pluslasit, niin eihän Se niitä käytä kuin lukiessa? Ei pitäisi sinua haitata! Vai onko moniteholasit?

[/quote]

Miten niin pluslaseja käytetään vain lukiessa? Kyllä niitä käytetään ihan samoin kuin miinuslasejakin. Jos on huono näkö, niin silloin laseja käytetään oli + tai - . Lukulasit on taas erikseen, samoin monitehot. Terv. pluslasien käyttäjä.

Vierailija
11/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:01"]

nyt. En tiiä onko se miinus vai plusteho kun sen silmät näyttää hirveen isoilta :(

[/quote]

Jätä se sika.

Vierailija
12/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas ongelma ei saatana...

Vierailija
13/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:11"]

[/quote]

Miten niin pluslaseja käytetään vain lukiessa? Kyllä niitä käytetään ihan samoin kuin miinuslasejakin. Jos on huono näkö, niin silloin laseja käytetään oli + tai - . Lukulasit on taas erikseen, samoin monitehot. Terv. pluslasien käyttäjä.

[/quote]Oikeastiko??? Minulla on ollut sivistyksessä ammottava aukko! Olen oikeasti luullut, että kaikki lasit, joita käytetään jatkuvasti, ovat miinusmerkkisiä ja pluslaseja käytetään vai satunnaisesti, kun pitää nähdä lähelle hyvin. Kiitos tästä tiedosta, jos tämä on oikeasti totta!!

Vierailija
14/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:11"]

[/quote]

[/quote]

Aivan. Kyllä pluslaseja todellakin voi joutua käyttämään muulloinkin kuin lukiessa Mun moniteholasitkin on plussaa, lähelle on vain enemmän ja kauas vähemmän plussaa. Yhdellä aikuisella lapsellani on ollut lapsesta asti +5 lasit ja koko ajan hän joutuu niitä käyttämään.

Vierailija
15/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinus tarkoittaa, että ei näe kauas hyvin ja plussa, ettei näe lähelle hyvin. Ikänäkö eli lähinäön huonontuminen korjataan plus laseilla ja ikänäkö laseja ei yleensä käytetä kuin tarvittaessa. Monitehoissa on sekä plussaa että miinusta.

Vierailija
16/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:27"]

Miinus tarkoittaa, että ei näe kauas hyvin ja plussa, ettei näe lähelle hyvin. Ikänäkö eli lähinäön huonontuminen korjataan plus laseilla ja ikänäkö laseja ei yleensä käytetä kuin tarvittaessa. Monitehoissa on sekä plussaa että miinusta.

[/quote]

Olet väärässä. Mun monitehoissa on pelkkää plussaa. Enkä tosiaan näe kauaskaan hyvin ja silti se korjataan plussalla.

Vierailija
17/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:27"]

[/quote]

Olet väärässä. Mun monitehoissa on pelkkää plussaa. Enkä tosiaan näe kauaskaan hyvin ja silti se korjataan plussalla.

Vierailija
18/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sai sellaiset mulkosilmäistävät rillit? Hyiii! En yhtään ihmettele, ettet tykkää. :D Sori nyt vaan, mutta ne saa ihmisen näyttämään vähä-älyiseltä.

Vierailija
19/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:27"]

[/quote]

[/quote]

Ok, anteeksi virheellinen väittämä. Minullakin on sitten aukko sivistyksessä vaikka laseja (miinus) olen käyttänyt yli 20 vuotta ja nyt on jo ikänäkökin korjattu plussalla.

Vierailija
20/32 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:01"]

[/quote]

Kyllä sä tietäisit, jos puhuisitte toisillenne. Ehkä se on ollut epäkiinnostava koko ajan, nyt se vielä kaiken lisäksi näyttää siltä. Pahoitteluni asian johdosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän