Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raiskauksen yritys?

Vierailija
15.06.2014 |

Kyselen asiaa ystävän puolesta. Hän oli eilen ollut juhlimassa miespuolisen tuttavansa kanssa, ja villin illan päätteeksi oli ollut kuulemma pettingiä, mutta ei varsinaista seksiä. Olivat sitten nukahtaneet alasti vierekkäin.

Kaveri oli ottanut nukuttavan lääkkeen ennen kun he menivät nukkumaan (jollaisia syö säännöllisesti) ja kertonut myös seuralaiselle että lääke tekee hänet tokkuraiseksi eikä kannata välittää jos hän nukkuu monta tuntia. Miehelle asia oli ok.

Kaveri heräsi paria tuntia myöhemmin siihen että tunsi pientä kipua alapäässään ja tajusi, että mies makaa hänen päällään ja on työntymässä sisään. Kaverini oli ollut ihan tokkurassa lääkkeestä eikä ollut saanut itseään heti kunnolla hereille ja liikkeelle. Oli saanut mutistua jotain "älä pane mua" tai vastaavaa miehelle, ja lopulta sai herättyä kunnolla ja huusi lopettamaan. Hetken huudon jälkeen mies säikähtikin sitä mitä oli tekemässä ja lopetti.

Kaverini on tosi järkyttynyt asiasta, kun hän oli sanonut tälle miehelle ettei aio mennä sillä kertaa loppuun asti tämän kanssa. Siis jo silloin pettingiä harrastaessa oli sanonut ettei tule harrastamaan seksiä tämän kanssa.

Oliko tämä raiskauksen yritys ja mitenhän voisin auttaa kaveriani tässä nyt?

Miehen penis oli kuulemma painunut hänen alapäähänsä, mutta ei ole mitään ruhjeita eikä mies päässyt sisään, kun kaveri ei tietenkään unenpöpperössä ollut edes kostea sieltä. Tuntuu pahalle ystäväni puolesta kun hän syyttää itseään, olivat molemmat kumminkin juoneetkin vielä jotain :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunkahan monesti nainen on sanonut että tämä ilta ei johda seksiin, mutta on sitten kuitenkin antanut? Ovatko nekin raiskauksia?

Teknisesti tuo kai olisi voinut olla raiskauksen yritys, mutta mitenkäs kaverisi todistaa että oli kertonut nämä jutut miehelle jne.?

Vierailija
2/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli raiskauksen yritys. En osaa auttaa, mutta täältä saa apua ja neuvontaa: http://www.tukinainen.fi puh. 0800-97899 

Pyydä kaveriasi soittamaan tuonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilääkkeitä kännissä? Kuulostaa oudolta.

Vierailija
4/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:54"]

Kunkahan monesti nainen on sanonut että tämä ilta ei johda seksiin, mutta on sitten kuitenkin antanut? Ovatko nekin raiskauksia?

Teknisesti tuo kai olisi voinut olla raiskauksen yritys, mutta mitenkäs kaverisi todistaa että oli kertonut nämä jutut miehelle jne.?

[/quote]

Ei varmaan todista mitenkään, kun he olivat kaverin asunnolla kahdestaan. :( Kyllä mä kuitenkin uskon että hän on miehelle näin sanonut, ei hän ole sellainen ihminen että makaa kaikkien kanssa. Voihan sitä kai muuttaa mielensä ja antaakin seksiä, mutta eikö siitä tulisi sitten yhteisesti sopia eikä niin että toinen alkaa tekemään jotain kun toinen nukkuu? :(

Ap

Vierailija
5/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:55"]

Kyllä oli raiskauksen yritys. En osaa auttaa, mutta täältä saa apua ja neuvontaa: http://www.tukinainen.fi puh. 0800-97899 

Pyydä kaveriasi soittamaan tuonne.

[/quote]

Kiitos. Yritän rohkaista kaveriani soittamaan tuonne..... Häntä hävettää ja on ahdistunut, joten apua tarvitaan.

Ap

Vierailija
6/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa ottaisi tästä opiksi. Mitään muuta ei liene ihan oikeasti tehtävässä.

Vierailija
7/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:56"]

Unilääkkeitä kännissä? Kuulostaa oudolta.

[/quote]

Ei niitä kai saisi ottaa jos on juonut, en tiedä kun ei ole minun lääkkeet. Tarvitsee siis kuitenkin noita lääkkeitä usein ja oli ilmeisesti ajatellut että tarvitsee hyvät unet tai jotain. Tuotakin asiaa hän nyt kyllä katuu, kun luotti mieheen eikä olisi uskonut että se saisi päähänsä mitään tuollaista. :(

Jos täällä on jotain keille on käynyt saman tyylisesti tai muuta vastaavaa, tai tiedätte miten voisin auttaa niin olisin kiitollinen kokemuksista.

Ap

Vierailija
8/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tyhmää juoda itsensä känniin, syödä väsyttäviä lääkkeitä, mennä satunnaiskaverin kanssa sänkyyn ja kertoa lääkkeestä, ja suostua seksiin (petting myös ON seksiä!) ja kieltäytyä lopusta. Ihan oma syynsä, miksi toimi tyhmästi! Jos on jo antautunut seksiin, niin mitä väliä sillä on, millaista seksiä on harrastettu! Jos kuvittelee rahan kiilto silmissä voivansa vetää nyt äijän käräjille, niin tuosta ei kyllä korvauksia irtoa, koska OLI JO seksiä harrastanut ja oli kuin itse olisi jo selittänyt miehelle, että kohta sammun ja onhan tässä jo muutakin harrastettu, mutta ... vähän pelottaa ... niin miten olis ... Mies käsittää asian luonnostaan noin!

Omasta tyhmyydestäänkin voi itse joutua maksamaan hinnan!

Joo, ja olen vanhempi nainen.

Vierailija
9/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:04"]Erittäin tyhmää juoda itsensä känniin, syödä väsyttäviä lääkkeitä, mennä satunnaiskaverin kanssa sänkyyn ja kertoa lääkkeestä, ja suostua seksiin (petting myös ON seksiä!) ja kieltäytyä lopusta. Ihan oma syynsä, miksi toimi tyhmästi! Jos on jo antautunut seksiin, niin mitä väliä sillä on, millaista seksiä on harrastettu! Jos kuvittelee rahan kiilto silmissä voivansa vetää nyt äijän käräjille, niin tuosta ei kyllä korvauksia irtoa, koska OLI JO seksiä harrastanut ja oli kuin itse olisi jo selittänyt miehelle, että kohta sammun ja onhan tässä jo muutakin harrastettu, mutta ... vähän pelottaa ... niin miten olis ... Mies käsittää asian luonnostaan noin!

[/quote]

Hei LASSUKKA älä edes viiti. Se EI ole missään mielessä ok panna nukkuvaa/tajutonta. Tässä on tapahtunut raiskaus.

Vierailija
10/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:04"]

Erittäin tyhmää juoda itsensä känniin, syödä väsyttäviä lääkkeitä, mennä satunnaiskaverin kanssa sänkyyn ja kertoa lääkkeestä, ja suostua seksiin (petting myös ON seksiä!) ja kieltäytyä lopusta. Ihan oma syynsä, miksi toimi tyhmästi! Jos on jo antautunut seksiin, niin mitä väliä sillä on, millaista seksiä on harrastettu! Jos kuvittelee rahan kiilto silmissä voivansa vetää nyt äijän käräjille, niin tuosta ei kyllä korvauksia irtoa, koska OLI JO seksiä harrastanut ja oli kuin itse olisi jo selittänyt miehelle, että kohta sammun ja onhan tässä jo muutakin harrastettu, mutta ... vähän pelottaa ... niin miten olis ... Mies käsittää asian luonnostaan noin!

[/quote]

Onhan se petting seksiä joo, mutta eivät he olleet mitään yhdyntää harrastaneet ja kaveri oli sanonut miehelle ettei halua mennä yhdyntään asti. Onko mielestäsi miehellä siis oikeus mennä yhdyntään asti omine lupineen sillä perusteella että on jo saanut harrastaa pettingiä naisen kanssa? 

Ja olihan se aika tyhmää ottaa se mies luokseen yöksi + alkoa + se unilääke, ei kaveri sitä kielläkään. Päin vastoin syyttää itseään eikä varmaan tee tällaista toiste. Mua vaan raivostuttaa sen miehen teko ja epäluotettavuus, kun ne oli tunteneet toisensa jotain vuoden kavereina, niin ei olis tullut kaverilleni mieleen että toinen tekee tällaista.. Ei ollut siis mikään satunnainen baarilöytö.

Ap

Vierailija
11/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle sairaalle yksilölle tulee edes mieleen työntyä nukkuvaan? Eri asia, jos esim parisuhteessa on tuollaisesta sovittu että on ok herättää seksillä mutta tässä ei todellakaan ole mistään tuollaisesta kyse. Hyi helvetti. 

Vierailija
12/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiinko tästä aamulla? Yksi mahdollisuus on , että tilanne oli itsensä huumanneen unta.

Vierailija
13/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi ei tarvitse olla häpeissää luottaessaan mieheen. Kyllä miehen pitäisi tajuta kun sanotaan ei. Ei kukaan myöskään ota unilääkettä jos haluaa harrastaa seksiä. Itselläni on väsyttävä mielialalääke jonka otan aina, myös kun olen nauttinut alkoholia. Alkoholi lisää väsyttävyysvaikutusta, mutta nimen omaan noin sen itsekin mainitsisin kumppanille. 

Ystäväsi kannattaa tosiaan ottaa johonkin yhteyttä ja käsitellä asia, muuten se voi kummitella alitajunnassa pitkään. Myös joku asiantuntija voi parhaiten kertoa mitä toimenpiteitä hänen kannattaa tehdä. 

Vierailija
14/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että epävarmuuttaan nainen on nukahtanut ja mies "luonnostaan" käsittää asian niin että kun sitä nyt noin ujostuttaa vaikka haluttaisi niin minäpä nyt sitten oma-aloitteisesti nain häntä tajuttomana.

"Vanhempi nainen", salli minun pitää sinua ylimielisenä pellenä kun kuvittelet että luulemme sinua naiseksi vain jos vihjaat että näkemys saattaa olla vanhahtava.

Vierailija
15/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitäisikö minunkin alkaa soittelemaan jonnekin kriisikeskukseen, kun heräsin eräs aamu samanlaiseen, kun armas aviosiippani oli päättänyt yllättää minut! Olin kyllä yhtä lailla sekaisin unen ja tajunnan rajamailla kuin ap, mutta sillä erotuksella, että tajutessani, mitä tapahtui, olin aivan hullaantunut ja onnessani, että mies näin yllätti minut! Ihan pelkkä positiivinen kokemus, ja todella positiivinen! Kiitin ihanasta yllätyksestä!

Asiasta keskusteltiin myöhemmin ja mies kyllä tajusi, että olisin voinut kenties hädässäni jopa lyödä ja tehdä raiskauksesta ilmoituksen, mutta otti sen riskin tietäen, että rakastan häntä! Ja niinpä oma reaktioni myös osoitti hänelle tuon todeksi! En kokenut raiskauksen yrityksenä, vaan miehen hyvänä yllätyksenä minulle, kuten hän oli tarkoittanutkin. Silti pyysin, ettei tekisi toiste, kun en voi olla vastuussa kokemuksistani unen ja heräämisen rajamailla, jos jotain pahaa unta näen.

Mies, joka luet tämän, ÄLÄ YRITÄ SAMAA ensin aikaisemmin juttelematta asiasta vaimosi kanssa ja kysymättä, saatko tehdä niin, kuinka vaimosi suhtautuisi, kokisiko raiskauksena, ja MITÄ voit tehdä ja mitä et. Voi olla tosi mieletön järkytys, jos juuri onkin näkemässä jotain kauheaa painajaisunta, ja siinä kokee, että joku hyökkää kimppuun ja alkaa raiskaamaan! Saattaa tuhota seksin rippeetkin väliltänne, vaimo traumatisoitua ja tulla raiskaussyyte!

Itsekin näin unta ja se, mitä todellisuudessa tapahtui samaan aikaan, tuli myös uneeni, eli koin ne samat asiat unessani. Uni ja todellisuus vain tällä kertaa kohtasivat, mihin saattoi liittyä myös meidän välillä vallitseva tunnetila ja kaipaus.

Vierailija
16/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:27"]

Puhuttiinko tästä aamulla? Yksi mahdollisuus on , että tilanne oli itsensä huumanneen unta.

[/quote]

Mies oli lähtenyt tapahtuneen jälkeen kaverini kämpiltä menemään ja laittanut kaverille tekstaria jossa oli ilmeisesti ottanut nokkiinsa jotenkin tyyliin "ymmärrän kun minua ei kaivata että morjes vaan". Ystäväni on vielä tosi kiltti ihminen eikä varmasti ilman syytä ketään häädä luotaan. Kaiken lisäksi ilmeisesti mies vielä vähättelee tapahtunutta ja syytti ystävääni "sä käskit mun tehdä sen". Ystävä on 100% ettei käskenyt ja miten olisi voinutkaan, keskellä unta!

Ap

Vierailija
17/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Valitettavasti moni mies ajattelee tuolla tavalla. Ystävälläsi ei ole kuitenkaan aihetta syyllistää itseään, mies tuossa väärin teki.

Vierailija
18/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:28"]

Ystäväsi ei tarvitse olla häpeissää luottaessaan mieheen. Kyllä miehen pitäisi tajuta kun sanotaan ei. Ei kukaan myöskään ota unilääkettä jos haluaa harrastaa seksiä. Itselläni on väsyttävä mielialalääke jonka otan aina, myös kun olen nauttinut alkoholia. Alkoholi lisää väsyttävyysvaikutusta, mutta nimen omaan noin sen itsekin mainitsisin kumppanille. 

Ystäväsi kannattaa tosiaan ottaa johonkin yhteyttä ja käsitellä asia, muuten se voi kummitella alitajunnassa pitkään. Myös joku asiantuntija voi parhaiten kertoa mitä toimenpiteitä hänen kannattaa tehdä. 

[/quote]

Jos ystävästä ei itse ole soittamaan, soittakoon ap ja kysyköön, mitä tilanteessa voi tehdä. Soita poliisille myös. Raiskaushan se on nukkuvaan yhtyminen, ja yrityskin riittää häpäisemään uhrin ja estää hakemasta apua.

En tiedä millaista rangaistusta tuosta on luvassa jos mitään, mutta jos asiasta ei pidetä meteliä, meille kasvaa miessukupolvi, joka luulee voivansa tehdä vähän mitä vain. Yksikin sellainen ehtii tuottaa trauman todella monelle uransa aikana.

Vierailija
20/33 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ystävän soittamaan tuonne annettun linkin numeroon ja hän pääsee keskustelemaan asiasta kriisiapuun ja juristille. Lisäksi s-tautitesteihin varmuuden vuoksi. Kiitos kun annoitte mielipiteitä ja tuon linkin, kaipa tällä päästään eteen päin. On kyllä järkyttävää mitä voi käydä, olkaa kaikki varovaisia ja näköjään edes tuttuihin miehiin ei välttämättä voi luottaa. :(

Ap