Raiskauksen yritys?
Kyselen asiaa ystävän puolesta. Hän oli eilen ollut juhlimassa miespuolisen tuttavansa kanssa, ja villin illan päätteeksi oli ollut kuulemma pettingiä, mutta ei varsinaista seksiä. Olivat sitten nukahtaneet alasti vierekkäin.
Kaveri oli ottanut nukuttavan lääkkeen ennen kun he menivät nukkumaan (jollaisia syö säännöllisesti) ja kertonut myös seuralaiselle että lääke tekee hänet tokkuraiseksi eikä kannata välittää jos hän nukkuu monta tuntia. Miehelle asia oli ok.
Kaveri heräsi paria tuntia myöhemmin siihen että tunsi pientä kipua alapäässään ja tajusi, että mies makaa hänen päällään ja on työntymässä sisään. Kaverini oli ollut ihan tokkurassa lääkkeestä eikä ollut saanut itseään heti kunnolla hereille ja liikkeelle. Oli saanut mutistua jotain "älä pane mua" tai vastaavaa miehelle, ja lopulta sai herättyä kunnolla ja huusi lopettamaan. Hetken huudon jälkeen mies säikähtikin sitä mitä oli tekemässä ja lopetti.
Kaverini on tosi järkyttynyt asiasta, kun hän oli sanonut tälle miehelle ettei aio mennä sillä kertaa loppuun asti tämän kanssa. Siis jo silloin pettingiä harrastaessa oli sanonut ettei tule harrastamaan seksiä tämän kanssa.
Oliko tämä raiskauksen yritys ja mitenhän voisin auttaa kaveriani tässä nyt?
Miehen penis oli kuulemma painunut hänen alapäähänsä, mutta ei ole mitään ruhjeita eikä mies päässyt sisään, kun kaveri ei tietenkään unenpöpperössä ollut edes kostea sieltä. Tuntuu pahalle ystäväni puolesta kun hän syyttää itseään, olivat molemmat kumminkin juoneetkin vielä jotain :(
Kommentit (33)
Tunsi alapäässä kipua? Vaikka mies ei työntynyt sisään vaan "tökki" alapäätä. Mistä tuo kipu johtui? Aika terävä vehje :D Älkääkä ihmiset sekoittako asioita ja liioittele. Raiskausyritys on eri asia kuin raiskaus. Tai lukekaa tarkemmin, että yhdyntää ei tapahtunut.
tuo on raiskauksen yritys vähintään, ellei raiskaus.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:04"]
Erittäin tyhmää juoda itsensä känniin, syödä väsyttäviä lääkkeitä, mennä satunnaiskaverin kanssa sänkyyn ja kertoa lääkkeestä, ja suostua seksiin (petting myös ON seksiä!) ja kieltäytyä lopusta. Ihan oma syynsä, miksi toimi tyhmästi! Jos on jo antautunut seksiin, niin mitä väliä sillä on, millaista seksiä on harrastettu! Jos kuvittelee rahan kiilto silmissä voivansa vetää nyt äijän käräjille, niin tuosta ei kyllä korvauksia irtoa, koska OLI JO seksiä harrastanut ja oli kuin itse olisi jo selittänyt miehelle, että kohta sammun ja onhan tässä jo muutakin harrastettu, mutta ... vähän pelottaa ... niin miten olis ... Mies käsittää asian luonnostaan noin!
Omasta tyhmyydestäänkin voi itse joutua maksamaan hinnan!
Joo, ja olen vanhempi nainen.
[/quote]
Onhan se petting seksiä joo, mutta eivät he olleet mitään yhdyntää harrastaneet ja kaveri oli sanonut miehelle ettei halua mennä yhdyntään asti. Onko mielestäsi miehellä siis oikeus mennä yhdyntään asti omine lupineen sillä perusteella että on jo saanut harrastaa pettingiä naisen kanssa?
Ja olihan se aika tyhmää ottaa se mies luokseen yöksi + alkoa + se unilääke, ei kaveri sitä kielläkään. Päin vastoin syyttää itseään eikä varmaan tee tällaista toiste. Mua vaan raivostuttaa sen miehen teko ja epäluotettavuus, kun ne oli tunteneet toisensa jotain vuoden kavereina, niin ei olis tullut kaverilleni mieleen että toinen tekee tällaista.. Ei ollut siis mikään satunnainen baarilöytö.
Ap
[/quote]Eihän homma edennyt yhdyntään. Jotain vastuuta sitä pitää naisillakin olla omista tekemisistään. Mennä nyt humalassa ja lääkkeissä alasti miehien kanssa sänkyyn. Voisihan sitä mennä alasti perse pystyssä makaamaan vaikka torille, eikä kukaan saisi kajota, mutta otisin voisi käydä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:27"]
Puhuttiinko tästä aamulla? Yksi mahdollisuus on , että tilanne oli itsensä huumanneen unta.
[/quote]
Mies oli lähtenyt tapahtuneen jälkeen kaverini kämpiltä menemään ja laittanut kaverille tekstaria jossa oli ilmeisesti ottanut nokkiinsa jotenkin tyyliin "ymmärrän kun minua ei kaivata että morjes vaan". Ystäväni on vielä tosi kiltti ihminen eikä varmasti ilman syytä ketään häädä luotaan. Kaiken lisäksi ilmeisesti mies vielä vähättelee tapahtunutta ja syytti ystävääni "sä käskit mun tehdä sen". Ystävä on 100% ettei käskenyt ja miten olisi voinutkaan, keskellä unta!
Ap
[/quote]Mitä jos ystäväsi onkin nähnyt roamnttista unta ja pyytänyt miestä rakastelemaan kanssaan?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:01"]
Sain ystävän soittamaan tuonne annettun linkin numeroon ja hän pääsee keskustelemaan asiasta kriisiapuun ja juristille. Lisäksi s-tautitesteihin varmuuden vuoksi. Kiitos kun annoitte mielipiteitä ja tuon linkin, kaipa tällä päästään eteen päin. On kyllä järkyttävää mitä voi käydä, olkaa kaikki varovaisia ja näköjään edes tuttuihin miehiin ei välttämättä voi luottaa. :(
Ap
[/quote]Oikeestikko aikuinen ihminen yllättyy siitä että perse paljaana toisen kanssa sängyssä makoilu voi johtaa sukupuoliyhdytnään!??! Mihin tämä maailma on menossa. Anna mun kaikki kestää...
Mies teki väärin ja nainen typerästi.
En halua puolustella miestä, mutta itselläni on unilääkkeitä jotka vievät muistin eli saatan vaikka lähettää tekstarin lääkkeen otettuani mutta tajun lähtemisen jälkeen. Viestissä ei ole mitään järkeä enkä muista sitä lähettäneeni. Ehkä kaverillesi on käynyt näin, eli on antanut miehelle jonkinlaista vastakaikua ja mies on jatkanut vielä sammumisen jälkeenkin. Tosin on kyllä outoa yrittää yhtään mitään kun toinen on ainakin sanonut jo jossain vaiheessa haluavansa lopettaa ja ottanut lääkkeen nukahtaakseen. Ei kai kukaan seksiä haluava ota lääkettä jotta nukahtaa?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:22"]
Tunsi alapäässä kipua? Vaikka mies ei työntynyt sisään vaan "tökki" alapäätä. Mistä tuo kipu johtui? Aika terävä vehje :D Älkääkä ihmiset sekoittako asioita ja liioittele. Raiskausyritys on eri asia kuin raiskaus. Tai lukekaa tarkemmin, että yhdyntää ei tapahtunut.
[/quote]
Kipu tuli siitä, kun mies yritti työntyä sisään ja ystäväni oli kuiva. Hän ei ole varma, oliko mies sisällä yhtään vai ei, mutta kuulemma sellaista venyttävää inhottavaa kipua tuntui. Kipua tuntui myös takapuolen alueella. Tämän tarkemmin en lähde kuvaamaan asiaa täällä.
Ap
Uskomatonta paskaa. En ihmettele jos poliisi ei tämmöisiä kuuntele. "Sovittiin että työntää vaan sentin, mutta panikin pohjaan."
Toivottavasti ystäväsi saa oikeutta tälle asialle. Ihan oikeasti, pitää olla jotain mätää päässä jos haluaa panna nukkuvaa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:22"]
[/quote]
Kipu tuli siitä, kun mies yritti työntyä sisään ja ystäväni oli kuiva. Hän ei ole varma, oliko mies sisällä yhtään vai ei, mutta kuulemma sellaista venyttävää inhottavaa kipua tuntui. Kipua tuntui myös takapuolen alueella. Tämän tarkemmin en lähde kuvaamaan asiaa täällä.
Ap
[/quote]
Reps
Mulla käynyt lähes samalla lailla. Hengasin exän kanssa ja sammuin sängylle. Exä oli ottanut mun pikkarit pois (mul oli hame) ja oli työntymässä sisään kun havahduin. En pitänyt raiskauksen yrityksenä koska exä.
Selvä raiskaus jos toinen oli kerta jo unessa.