Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni ei tiedä että olen jättänyt hänet, miten kertoa?

Vierailija
15.06.2014 |

Kävi siis niin, että petin naistani työkaverini kanssa muutama viikko sitten. En varsinaisesti kadu tekoani, mutta omatunto kolkuttaa silti sen verran, etten voi jatkaa suhdetta. En kuitenkaan voi kertoa pettämisestä naiselle, sillä se aiheuttaisi kummallekin vain turhaa mielipahaa - naiseni varmaan murtuisi täysin ja minä joutuisin kuuntelemaan raivoamista (jonka sinänsä olisin kyllä ansainnut). En halua satuttaa häntä tällä tiedolla, sillä hän on ollut minulle niin hyvä tyttöystävä kuin mahdollista.

Suurin ongelma tällä hetkellä on se, että olen jo tavallaan eronnut hänestä, mutta hän ei itse tiedä sitä vielä. Minulla luki aiemmin facebookissa että olen parisuhteessa, nyt siellä lukee että olen sinkku. Tyttöystäväni (tai siis oikeastaan ex) ei ole facessa eikä täten tiedä erostakaan. Tuntuu pahalta, että fb-kaverinikin perheen ja läheisten ystävien lisäksi tietävät ennen häntä, mutta en vain pysty kertomaan... Meidän olisi tarkoitus nähdä nyt parin päivän päästä kun hän tulee ulkomailta, mutten tiedä pystynkö silloinkaan paljastamaan mikä on tilanne. Osaatteko yhtään auttaa - mitä kerron ja miten? Yritänkö nyt vain kerätä rohkeutta ja soittaa tai laittaa viestiä heti, kerronko kasvotusten kun tapaamme vai mietinkö vielä? Ja mitä ihmettä voin keksiä eron syyksi, että se kuulostaisi uskottavalta, kun en voi oikeaa syytä paljastaa? Meillä on mennyt muuten niin hyvin enkä halua, että tyttöystäväni luulee, että hänessä olisi jotain vikaa. Hän ei olisi voinut tehdä mitään toisin.

Kyllä, tiedän että tein väärin ja että pitäisi kertoa pettämisestä, mutta asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia. En siis kaipaa haukkuja vaan ihan oikeita käytännön neuvoja.

M34

Kommentit (541)

Vierailija
181/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

283: Ymmärrätkö, että kun en aio kertoa pettämisestä, niin naisella ei ole myöskään mitään syytä jättää minua joten hän ei sitä tekisi? Eli minun on pakkokin olla se jättäjä.

284: Ihan sama pidätkö sinä tätä provona vai et, se ei muuta sitä faktaa että tämä on todellista. En tosiaan tiedä tulenko kertomaan teille mitään, kun olette niin hyökkääviä ja syyllistäviä, saa nyt nähdä.

AP

Vierailija
182/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:38"]

Miten ajattelit ehkäistä ko ongelman tulevaisuudessa?

Erota joka kerta kun tekee toista ihmistä mieli?

[/quote]

En ole vielä ehtinyt miettiä tulevia suhteita, mutta ehkä avoin suhde olisi minulle paras vaihtoehto. Tai täytyy vain löytää tarpeeksi ymmärtäväinen nainen, joka tajuaa, että on elettävä hetkessä.

AP

[/quote]

Sallitko saman hänelle?

[/quote]

En mielelläni, mutta jos hän ei muuten aikoisi ryhtyä kanssani suhteeseen ja olisi muuten täydellinen löytö, niin pakko kai se olisi.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:52"]

[/quote]

En ole vielä ehtinyt miettiä tulevia suhteita, mutta ehkä avoin suhde olisi minulle paras vaihtoehto. Tai täytyy vain löytää tarpeeksi ymmärtäväinen nainen, joka tajuaa, että on elettävä hetkessä.

AP

[/quote]

Sallitko saman hänelle?

[/quote] ''

Itse kuitenkin valehtelesit saadaksesi naisen suostumaan suhteeseen, vai?

En mielelläni, mutta jos hän ei muuten aikoisi ryhtyä kanssani suhteeseen ja olisi muuten täydellinen löytö, niin pakko kai se olisi.

AP

[/quote]

Vierailija
184/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voisit kuitenkin valehdella "täydelliselle löydölle" olevasi aina uskollinen jotta hän suostusi suhteeseen kanssasi?

Mikä ex-naisestasi teki epätäydellisen löydön mielestäsi?

Vierailija
185/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:54"]

283: Ymmärrätkö, että kun en aio kertoa pettämisestä, niin naisella ei ole myöskään mitään syytä jättää minua joten hän ei sitä tekisi? Eli minun on pakkokin olla se jättäjä.

284: Ihan sama pidätkö sinä tätä provona vai et, se ei muuta sitä faktaa että tämä on todellista. En tosiaan tiedä tulenko kertomaan teille mitään, kun olette niin hyökkääviä ja syyllistäviä, saa nyt nähdä.

AP

[/quote]

Parempi ettet tosiaan tule nää tänne etkä muutenkaan lähesty yhtään naista, et fyysisesti tai sähköisesti.

Olen muuten saanut eroa selittelevän kirjeen ja voin kertoa että sen saaminen vitutti. Mieleen jäi kirjeen lopussa ollut kulunut fraasi, jossa toivotettiin hyvät kevään jatkot - ihan kuin jossain koulun lapussa. Joten minusta tuo kirjeen antaminen ei ole kamalan hyvä idea. Kasvokkain tapaaminen ja totuus ulos.

Tämän on pakko olla provo, ei tällä palstalla miehet seikkaile laittelemassa hilettä ja lintuja erokirjeisiin.

Vierailija
186/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

[/quote]

Jos et olisi provo, olisit jo jättänyt tämän keskustelun, niin pahasti sinut on haukuttu. Menen ulos kävelemään välillä, ei elämä ole pelkkää provoilua :)

Vierailija
187/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:52"]

[/quote]

AP

[/quote]

Sallitko saman hänelle?

[/quote]

AP

[/quote]

Kuule taitaa olla parempi, että elelet ihan yksinäs vastaisuudessa ilman mitään suhteita. Sä et mitään täydellisiä löytöjä edes ansaitse! Sussa ei oo mitään miks kukaan sua edes haluais, ainakaan siinä vaiheessa kun ropisee nuo valheet ja kulissit alas. Ja niitähän sä et pysty ylhäällä ikuisesti pitämään.

Vierailija
188/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:03"]

AP

[/quote]

Jos et olisi provo, olisit jo jättänyt tämän keskustelun, niin pahasti sinut on haukuttu. Menen ulos kävelemään välillä, ei elämä ole pelkkää provoilua :)

[/quote]

Siis MENE. Tosin tekisi varmaan itsellenikin ihan hyvää ;)

Vierailija
189/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:02"]

Sinä voisit kuitenkin valehdella "täydelliselle löydölle" olevasi aina uskollinen jotta hän suostusi suhteeseen kanssasi?

[/quote]

Ehkä voisin seuraavassa suhteessa jo alussa tehdä selväksi, että elän hetkessä ja tunteella ts. saatan haluta muitakin naisia. (Ex)naiseni olikin melko täydellinen löytö, mutta hän tuskin pystyisi hyväksymään muiden kanssa peuhaamista.

AP

Vierailija
190/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan mene eri huoneeseen. Muuta neuvottavaa ei tässä vaiheessa enää olekaan.

Vierailija
191/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:03"]

AP

[/quote]

[/quote]

Pystyn kyllä jatkamaan keskustelua vaikka minua haukuttaisiinkin, en osaa ottaa itseeni keskustelupalstalla jotain kasvottomina ja nimettöminä lähetettyjä haukkumisia.

AP

Vierailija
192/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itserakas paska. Oikein huokuu tuo minä, minä, minä! "Elän hetkessä" voi sanonko mikä? Muuta vielä takaisin äidin luo kotiin kasvamaan

Vierailija
193/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... Jos vaikka kertoisit siitä pettämisestä etkä pakoilisi todellisuutta.

Vierailija
194/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 17:50"]

Kävi siis niin, että petin naistani työkaverini kanssa muutama viikko sitten. En varsinaisesti kadu tekoani, mutta omatunto kolkuttaa silti sen verran, etten voi jatkaa suhdetta. En kuitenkaan voi kertoa pettämisestä naiselle, sillä se aiheuttaisi kummallekin vain turhaa mielipahaa - naiseni varmaan murtuisi täysin ja minä joutuisin kuuntelemaan raivoamista (jonka sinänsä olisin kyllä ansainnut). En halua satuttaa häntä tällä tiedolla, sillä hän on ollut minulle niin hyvä tyttöystävä kuin mahdollista.

Suurin ongelma tällä hetkellä on se, että olen jo tavallaan eronnut hänestä, mutta hän ei itse tiedä sitä vielä. Minulla luki aiemmin facebookissa että olen parisuhteessa, nyt siellä lukee että olen sinkku. Tyttöystäväni (tai siis oikeastaan ex) ei ole facessa eikä täten tiedä erostakaan. Tuntuu pahalta, että fb-kaverinikin perheen ja läheisten ystävien lisäksi tietävät ennen häntä, mutta en vain pysty kertomaan... Meidän olisi tarkoitus nähdä nyt parin päivän päästä kun hän tulee ulkomailta, mutten tiedä pystynkö silloinkaan paljastamaan mikä on tilanne. Osaatteko yhtään auttaa - mitä kerron ja miten? Yritänkö nyt vain kerätä rohkeutta ja soittaa tai laittaa viestiä heti, kerronko kasvotusten kun tapaamme vai mietinkö vielä? Ja mitä ihmettä voin keksiä eron syyksi, että se kuulostaisi uskottavalta, kun en voi oikeaa syytä paljastaa? Meillä on mennyt muuten niin hyvin enkä halua, että tyttöystäväni luulee, että hänessä olisi jotain vikaa. Hän ei olisi voinut tehdä mitään toisin.

Kyllä, tiedän että tein väärin ja että pitäisi kertoa pettämisestä, mutta asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia. En siis kaipaa haukkuja vaan ihan oikeita käytännön neuvoja.

M34

[/quote]

Voi apua, älkää nyt trollia ruokkiko. Keksi nyt edes jonkun tuoreen nimimerkin, ei aina noita M29 johdannaisia.

Vierailija
195/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:06"]

[/quote]

Ehkä voisin seuraavassa suhteessa jo alussa tehdä selväksi, että elän hetkessä ja tunteella ts. saatan haluta muitakin naisia. (Ex)naiseni olikin melko täydellinen löytö, mutta hän tuskin pystyisi hyväksymään muiden kanssa peuhaamista.

AP

[/quote]'

Sinä tulet aina haluamaan muita naisia, jossain vaiheessa pitkää suhdetta.

Tunteet ja toiminta pitää pystyä erottamaan toisistaan.

Vierailija
196/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:06"]

[/quote]

AP

[/quote]'

Sinä tulet aina haluamaan muita naisia, jossain vaiheessa pitkää suhdetta.

Tunteet ja toiminta pitää pystyä erottamaan toisistaan.

[/quote]

AP on niin yksinkertainen ettei kykene.

Vierailija
197/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:14"]

Voi apua, älkää nyt trollia ruokkiko. Keksi nyt edes jonkun tuoreen nimimerkin, ei aina noita M29 johdannaisia.

[/quote]

Siis mitä? Ei se ole mikään nimimerkki, ajattelin vain ilmoittaa sukupuoleni ja ikäni.

AP

Vierailija
198/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännitys tiivistyy...

Vierailija
199/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 17:34"]

Olen kesälomalla. Mikä MEM0?

AP

[/quote]

Oletko oikeasti yksinkertainen; eilen juuri puhuttiin tästä: Mulla ei oo munaa nolla (0).

Mitä teetkään työksesi ja miten kauan tuosta "pettämisestä" nyt on aikaa?

[/quote]

Eikös sinun tarjoamasi kirjainyhdistelmät olleet SL, TPH ja MES eikä MEM0?

En halua kertoa tarkkaan, mutta opetan työkseni ja siitä on n. 3 viikkoa.

Vierailija
200/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:12"]

selvä,

saivatko vanhat tyttöystävät koskaan tietää pahoistasi? Tai olitko silloinkin sitä mieltä, että parempi olla kertomatta ?

[/quote]

Toisessa suhteessa sai, kun nainen kuuli muualta. Toisessa suhteessa tapahtunut pettäminen puolestaan oli niin vähäpätöistä etten melkeinpä edes laskisi sitä pettämiseksi, ja silloin päätinkin jättää kertomatta eikä nainen kuullut sitä muualtakaan.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän