Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiseni ei tiedä että olen jättänyt hänet, miten kertoa?

Vierailija
15.06.2014 |

Kävi siis niin, että petin naistani työkaverini kanssa muutama viikko sitten. En varsinaisesti kadu tekoani, mutta omatunto kolkuttaa silti sen verran, etten voi jatkaa suhdetta. En kuitenkaan voi kertoa pettämisestä naiselle, sillä se aiheuttaisi kummallekin vain turhaa mielipahaa - naiseni varmaan murtuisi täysin ja minä joutuisin kuuntelemaan raivoamista (jonka sinänsä olisin kyllä ansainnut). En halua satuttaa häntä tällä tiedolla, sillä hän on ollut minulle niin hyvä tyttöystävä kuin mahdollista.

Suurin ongelma tällä hetkellä on se, että olen jo tavallaan eronnut hänestä, mutta hän ei itse tiedä sitä vielä. Minulla luki aiemmin facebookissa että olen parisuhteessa, nyt siellä lukee että olen sinkku. Tyttöystäväni (tai siis oikeastaan ex) ei ole facessa eikä täten tiedä erostakaan. Tuntuu pahalta, että fb-kaverinikin perheen ja läheisten ystävien lisäksi tietävät ennen häntä, mutta en vain pysty kertomaan... Meidän olisi tarkoitus nähdä nyt parin päivän päästä kun hän tulee ulkomailta, mutten tiedä pystynkö silloinkaan paljastamaan mikä on tilanne. Osaatteko yhtään auttaa - mitä kerron ja miten? Yritänkö nyt vain kerätä rohkeutta ja soittaa tai laittaa viestiä heti, kerronko kasvotusten kun tapaamme vai mietinkö vielä? Ja mitä ihmettä voin keksiä eron syyksi, että se kuulostaisi uskottavalta, kun en voi oikeaa syytä paljastaa? Meillä on mennyt muuten niin hyvin enkä halua, että tyttöystäväni luulee, että hänessä olisi jotain vikaa. Hän ei olisi voinut tehdä mitään toisin.

Kyllä, tiedän että tein väärin ja että pitäisi kertoa pettämisestä, mutta asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia. En siis kaipaa haukkuja vaan ihan oikeita käytännön neuvoja.

M34

Kommentit (541)

Vierailija
221/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Tappajahain tunnari pärisee...*

Vierailija
222/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet niin varmasti joku vaasalainen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nainen kaivaa totuuden paskahoususta vaikka väkisin. :D

Vierailija
224/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:10"]

Koristella kirjettä jotenkin? :D

[/quote]

No miksi ei? Eikös se juuri kerro, että olen panostanut kirjeeseen?

AP

[/quote]

Surkuhupaisaa. Koomista! Voi nasua. Varsinainen panostaja! Antakaa mun nauraa. HAAAA.  Aikuisten oikeesti... tää ap-tyyppi on yks vitsin murjasija... pintaliitoglitteri.

Vierailija
225/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olllapa kärpäsenä katossa.

Vierailija
226/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haaveilen, että hän olisi sen kirjeen lukemisen ajan siellä toisessa huoneessa odottamassa ja päivittämässä tänne väliaikatietoja. Hitsi, tämähän voittaa jo jalitsupallonkin!

Vierailija
227/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännäää!!!!!

Vierailija
228/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teet niin, että käyt ostamassa kilotolkulla glitteriä ja puhallat ne tulevan ex-tyttöystävän silmille ja juokset sitten kikeen. Tässä havainnollistavia kuvia kädettömille (sinulle AP):

http://www.pinterest.com/brandix502/glitter-storm/

Vierailija
229/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle ollaan tuhmia, menen etusivulle keksimään lisää trollauksia enkä leiki teidän kanssa enää.

AP

Vierailija
230/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko,joko?

Vierailija
231/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas, voitteko jo unohtaa tuon koristeluasian. Kerroin jo, etten aiokaan koristella kirjettä. Koristeleminen ei todellakaan ole missään vaiheessa ollut se suurin ongelma tai päänvaiva, kunhan mainitsin siitä yhdessä lauseessa, kun ajattelin sen olevan kiva ele. Ei olisi näköjään kannattanut.

Ja te feikki-AP:t voisitte lopettaa myös.

AP

Vierailija
232/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:31"]

Voi jestas, voitteko jo unohtaa tuon koristeluasian. Kerroin jo, etten aiokaan koristella kirjettä. Koristeleminen ei todellakaan ole missään vaiheessa ollut se suurin ongelma tai päänvaiva, kunhan mainitsin siitä yhdessä lauseessa, kun ajattelin sen olevan kiva ele. Ei olisi näköjään kannattanut.

Ja te feikki-AP:t voisitte lopettaa myös.

AP

[/quote]

Mitä sä mitään kivoja eleitä enää mietit, kun oot kussu jo kaiken. Ei sulla oo enää mitään pelastettavissa noilla kivoilla eleillä. Jessus.. :D

Vierailija
233/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa odottaa :D ap:n on paras tulla pian kertomaan.

Vierailija
234/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin pahalta sen naisen puolesta. :( Onneks tosin pääsee tollasesta ääliöstä eroon!

Vierailija
235/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:19"]

Panit vierasta naista mutta et uskalla edes kertoa sitä naiselle jota rakastit. Olet sen verran naisellesi velkaa, että kerrot totuuden.

[/quote]

Mistä tiedät onko mukana ollut rakkautta? Tiedän monia miehiä jotka ovat suhteessa (ehkä ajautuneet suhteeseen) mutta eivät ole rakastuneet kumppaniinsa. Naiset yleensä aloittavat suhteet ja päättävät ne. Jopa vastahakoisten miesten kanssa. Sitä en ole ikinä ymmärtänyt. Itse en aloittaisi suhdetta miehen kanssa joka ei haluaisi sitä yhtä paljon (tai rakastaisi minua) kuin minäkin häntä.

Vierailija
236/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
237/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa AP mikä trollailussa viehättää ja kuinka monta vuotta olet sitä harrastanut? Itse alan olla tässä vaiheessa tätä keskustelua seuranneena:

http://mrwgifs.com/cheerleader-throwing-up-glitter-team-spirit/

Vierailija
238/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se AP vain lähinnä naureskele ruudun takana, miten innokkaasti ihmiset odottavat hänen jatkavan hölynpölyään.

Vierailija
239/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tää on ollut hupaisin ketju aikoihin. Herättänyt kyllä ajatuksia ja hilpeyttä. Vakava ihe sinänsä. Kiitos vaan kaikille. Itsekin tähän kommentoinut teidän kaikkien lisäksi . Ajateltavaa. Ja nuo ap:n hupaisatkorjaukset...tämä ei ole ap ja en ole oikeasti tuon näköinen ym. on kyllä vitsillä hyviä, niinku ne feikki-ap:den kommentitkin. takkar ja pokkar. 

Vierailija
240/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:na odottelisin vain että joku fb-kaveri kertoo exälle. Kai exän vanhemmat on fb-kavereitasi?