Naiseni ei tiedä että olen jättänyt hänet, miten kertoa?
Kävi siis niin, että petin naistani työkaverini kanssa muutama viikko sitten. En varsinaisesti kadu tekoani, mutta omatunto kolkuttaa silti sen verran, etten voi jatkaa suhdetta. En kuitenkaan voi kertoa pettämisestä naiselle, sillä se aiheuttaisi kummallekin vain turhaa mielipahaa - naiseni varmaan murtuisi täysin ja minä joutuisin kuuntelemaan raivoamista (jonka sinänsä olisin kyllä ansainnut). En halua satuttaa häntä tällä tiedolla, sillä hän on ollut minulle niin hyvä tyttöystävä kuin mahdollista.
Suurin ongelma tällä hetkellä on se, että olen jo tavallaan eronnut hänestä, mutta hän ei itse tiedä sitä vielä. Minulla luki aiemmin facebookissa että olen parisuhteessa, nyt siellä lukee että olen sinkku. Tyttöystäväni (tai siis oikeastaan ex) ei ole facessa eikä täten tiedä erostakaan. Tuntuu pahalta, että fb-kaverinikin perheen ja läheisten ystävien lisäksi tietävät ennen häntä, mutta en vain pysty kertomaan... Meidän olisi tarkoitus nähdä nyt parin päivän päästä kun hän tulee ulkomailta, mutten tiedä pystynkö silloinkaan paljastamaan mikä on tilanne. Osaatteko yhtään auttaa - mitä kerron ja miten? Yritänkö nyt vain kerätä rohkeutta ja soittaa tai laittaa viestiä heti, kerronko kasvotusten kun tapaamme vai mietinkö vielä? Ja mitä ihmettä voin keksiä eron syyksi, että se kuulostaisi uskottavalta, kun en voi oikeaa syytä paljastaa? Meillä on mennyt muuten niin hyvin enkä halua, että tyttöystäväni luulee, että hänessä olisi jotain vikaa. Hän ei olisi voinut tehdä mitään toisin.
Kyllä, tiedän että tein väärin ja että pitäisi kertoa pettämisestä, mutta asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia. En siis kaipaa haukkuja vaan ihan oikeita käytännön neuvoja.
M34
Kommentit (541)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:14"]
Voi apua, älkää nyt trollia ruokkiko. Keksi nyt edes jonkun tuoreen nimimerkin, ei aina noita M29 johdannaisia.
[/quote]
Siis mitä? Ei se ole mikään nimimerkki, ajattelin vain ilmoittaa sukupuoleni ja ikäni.
AP
[/quote]
Ok, keksisi nyt edes jonkin tuoreen kirjainyhdistelmän eikä aina noita M29- johdannaisia. (Sukupuolesi selviää aloituksesta, ikää ei tarvita).
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:36"]
Voi apua, älkää nyt trollia ruokkiko. Keksi nyt edes jonkun tuoreen nimimerkin, ei aina noita M29 johdannaisia.
[/quote]
Siis mitä? Ei se ole mikään nimimerkki, ajattelin vain ilmoittaa sukupuoleni ja ikäni.
AP
[/quote]
Ok, keksisi nyt edes jonkin tuoreen kirjainyhdistelmän eikä aina noita M29- johdannaisia. (Sukupuolesi selviää aloituksesta, ikää ei tarvita).
[/quote]
No millä muulla kirjainyhdistelmällä voin ilmaista sukupuoleni ja ikäni? Aloitusviesti voisi olla myös naisen kirjoittama ja ikä on kyllä kiinnostanut täällä aika monia, kun se on ties kuinka monessa viestissä otettu esille.
AP
Onnea matkaan ap:lle (ja naiselleen).
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:45"]
[/quote]
AP
[/quote]
[/quote]
No millä muulla kirjainyhdistelmällä voin ilmaista sukupuoleni ja ikäni? Aloitusviesti voisi olla myös naisen kirjoittama ja ikä on kyllä kiinnostanut täällä aika monia, kun se on ties kuinka monessa viestissä otettu esille.
AP
[/quote]
Trollollollol...älä enää viitsi. Mammalla tainnut olla vähän tylsää?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:45"]
[/quote]
AP
[/quote]
[/quote]
AP
[/quote]
Miksi ne pitää ilmaista?
Sinulle sopivia kirjainyhdistelmiä: SL (sääliittävä trolli), TPH (trolli paskat housuissa), MES (mulla ei seiso) jne. Numerot voit laittaa fiiliksen mukaan (olet joka tapauksessa nolla=0.
No mielestäni varsinkin ikä on ihan oleellinen tieto, ja joku niitä kuitenkin kysyisi jossain vaiheessa. En ymmärrä miksi sukupuolen ja iän ilmoittaminen on sinusta niin väärin/outoa, saati että sillä olisi muka jotain väliä millä tavalla ne ilmoittaa? En jaksa enää jauhaa tuosta kirjainyhdistelmäjutusta tai vastata provoepäilyihin.
AP
No olen minä viidenkymmenen ikään kaikenkarvaisia miehiä nähnyt, myös varsin mulkkuja, mutta ap vetää kyllä epäkypsyydessään pohjat.
Minua hieman ihmetyttää, että jos takana on neljä yhteistä vuotta ainoa surun aihe erotessa on naisen reaktio.
Kuitenkin suhde on ilmeisen hyvä myös ap:n mielestä. Onko tällainen henkilö rakastanut oikeasti sitä toista koskaan..? Vai se loppui kuin seinään kun sai työkaveria? Miksi minä en ymmärrä.
Hyvin jännää.. Kohtahan se on jo päivityksen aika? Miten kävi?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:56"]
No mielestäni varsinkin ikä on ihan oleellinen tieto, ja joku niitä kuitenkin kysyisi jossain vaiheessa. En ymmärrä miksi sukupuolen ja iän ilmoittaminen on sinusta niin väärin/outoa, saati että sillä olisi muka jotain väliä millä tavalla ne ilmoittaa? En jaksa enää jauhaa tuosta kirjainyhdistelmäjutusta tai vastata provoepäilyihin.
AP
[/quote]
Koska ne eivät vaikuta mihinkään (paitsi trollattaessa).
Eli TPH0, kuten epäilinkin :D Olet kuitenkin jaksanut jauhaa paskaa koko päivän.
N27,8 (tällä on suuri merkitys viestin vastaanottajalle)
:D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:03"]
Tältä näytän oikeasti:
http://www.rockymusic.org/showimage/087b3c5e69d98513b6d0a30b8db722e6.php
AP
[/quote]
Tämä ei ole AP:n kirjoittama.
Oikea AP
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:06"]
Tältä näytän oikeasti:
AP
[/quote]
Oikea AP
[/quote]
Oikea AP
Ei voi olla totta.. Sen sijaan, että kertoisit naisellesi totuutta mietit täällä miten itse pääsisit vähemmällä ja millä koristelet kirjeesi? Saa olla aika paljon päässä vikaa, että hakee edellisenä päivänä askartelutarvikkeita tälläistä asiaa varten. Panosta mielummin kirjeen sisältöön ja sen TOTUUTEEN.
Ajattelitko naisen olevan niin yksinkertainen, että hämääntyy söpöistä pehmoeläin-tarroista tai glitteristä, ja sivuuttaa näin ollen täysin eroon johtaneet syyt? Hahahha siis mitä helvettiä..
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:06"]
Tältä näytän oikeasti:
AP
[/quote]
Oikea AP
[/quote]
Oikea AP
[/quote]
Oikea AP
Onkohan siellä jo ilmiriita käynnissä....
Nämä tämä ei ole AP:n kirjoittama-viestit eivät ole Ap:n kirjoittamia, vaan oikeasti näytän tuolta.
Ihka oikea AP
Enää n. puoli tuntia. Päätin yrittää antaa sen kirjeen kasvotusten ja olla paikalla kun nainen lukee sen. Kiitos teille joillekin asiallisista neuvoista, kohta se on menoa sitten.
AP