Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiseni ei tiedä että olen jättänyt hänet, miten kertoa?

Vierailija
15.06.2014 |

Kävi siis niin, että petin naistani työkaverini kanssa muutama viikko sitten. En varsinaisesti kadu tekoani, mutta omatunto kolkuttaa silti sen verran, etten voi jatkaa suhdetta. En kuitenkaan voi kertoa pettämisestä naiselle, sillä se aiheuttaisi kummallekin vain turhaa mielipahaa - naiseni varmaan murtuisi täysin ja minä joutuisin kuuntelemaan raivoamista (jonka sinänsä olisin kyllä ansainnut). En halua satuttaa häntä tällä tiedolla, sillä hän on ollut minulle niin hyvä tyttöystävä kuin mahdollista.

Suurin ongelma tällä hetkellä on se, että olen jo tavallaan eronnut hänestä, mutta hän ei itse tiedä sitä vielä. Minulla luki aiemmin facebookissa että olen parisuhteessa, nyt siellä lukee että olen sinkku. Tyttöystäväni (tai siis oikeastaan ex) ei ole facessa eikä täten tiedä erostakaan. Tuntuu pahalta, että fb-kaverinikin perheen ja läheisten ystävien lisäksi tietävät ennen häntä, mutta en vain pysty kertomaan... Meidän olisi tarkoitus nähdä nyt parin päivän päästä kun hän tulee ulkomailta, mutten tiedä pystynkö silloinkaan paljastamaan mikä on tilanne. Osaatteko yhtään auttaa - mitä kerron ja miten? Yritänkö nyt vain kerätä rohkeutta ja soittaa tai laittaa viestiä heti, kerronko kasvotusten kun tapaamme vai mietinkö vielä? Ja mitä ihmettä voin keksiä eron syyksi, että se kuulostaisi uskottavalta, kun en voi oikeaa syytä paljastaa? Meillä on mennyt muuten niin hyvin enkä halua, että tyttöystäväni luulee, että hänessä olisi jotain vikaa. Hän ei olisi voinut tehdä mitään toisin.

Kyllä, tiedän että tein väärin ja että pitäisi kertoa pettämisestä, mutta asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia. En siis kaipaa haukkuja vaan ihan oikeita käytännön neuvoja.

M34

Kommentit (541)

Vierailija
241/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on täyttynyt täysin asiattomista haukkumisista:< Katsokaa peiliin, hyvät ihmiset!

Vierailija
242/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:55"]

Tämä keskustelu on täyttynyt täysin asiattomista haukkumisista:< Katsokaa peiliin, hyvät ihmiset!

[/quote]

Noh noh, joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön...glitterillä tai ilman  ;P.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä jaksatte tätä ketjua?!?!?

Vierailija
244/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikookohan ap edes tulla raportoimaan tapahtumista?

Vierailija
245/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulis nyt valehtelemaan tarinansa loppuun

Vierailija
246/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:59"]

Miten helvetissä jaksatte tätä ketjua?!?!?

[/quote]

Kerro sinä, kun kerran jaksat tsekata tätä.

Vierailija
247/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:28"]"Pääsyy on kuitenkin se (vaikka kukaan ei sitä tunnu uskovan) etten halua loukata häntä sillä asialla, koska ero on kuitenkin väistämätön. Mielestäni se olisi tällöin vain turha ja ylimääräinen tieto.

AP"

Olisitko eronnut tyttöystävästäsi ilman tätä pettämistouhuasi? Olen viesteistäsi saanut sen kuvan, että haluat erota nimenomaan tämän pettämisen takia. Siksi on surkuhupaisaa kuvailla turhaksi ja ylimääräiseksi tiedoksi sitä, että tyttöystäväsi saisi selville eronne pääasiallisen syyn. Pelkäätkö hylkäämistä niin paljon, ettet  pysty antamaan kohta ex-tyttöystävällesi mahdollisuutta antaa sinulle kenkää?

[/quote]

Haluat vaan nyt keksiä syyn, että pääset eroon naisestasi? Siltä se vähän kuulostaa... Tai sitten et tosiaan pysty sitoutumasn jos yhteenmuutto noin ahdistaa.

Vierailija
248/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt olko noin malttamattomia, kyllä tollasen asian hoitamisessa kestää luultavasti kauemmin kun joku vartti. Ja ap tuskin istuu vauvapalstan äärellä samalla kun keskustelee naisen kanssa ja eroaa siitä.

Vierailija
249/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on nyt ajautunut ihan sivuraiteille, syynä feikki-AP:t, koristeluhullut ja provo/-trollihuutelijat. Voisimmeko palata alkuperäiseen aiheeseen, kiitos.

AP

Vierailija
250/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas sä!! Ei helvetti, miten sä jaksat jatkuvasti tehdä näitä tyhmiä provoja!! MIKSI?!?! Kerro miksi!! Joku provofetissi, saat kicksejä urpoilusta?

Vierailija
251/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat tuosta alkuperäisestä aiheesta vielä keskusteltavan? Haluatko, että sinulle keksitään lisää tekosyitä tai että löytyisikin jokin ihmeratkaisu? Sinulla on kaksi vaihtoehtoa, kertoa totuus tai valehdella, ja olet selvästi valinnut jälkimmäisen.

Vierailija
252/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat kuitenkin vällyjen alla ottamassa takaisin menetettyjä päiviä, viikkoja. Tuollaisesta ketkusta ei tiedä! Elää hetkessä..

Vierailija
253/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 18:19"]

Panit vierasta naista mutta et uskalla edes kertoa sitä naiselle jota rakastit. Olet sen verran naisellesi velkaa, että kerrot totuuden.

[/quote]

Mistä tiedät onko mukana ollut rakkautta? Tiedän monia miehiä jotka ovat suhteessa (ehkä ajautuneet suhteeseen) mutta eivät ole rakastuneet kumppaniinsa. Naiset yleensä aloittavat suhteet ja päättävät ne. Jopa vastahakoisten miesten kanssa. Sitä en ole ikinä ymmärtänyt. Itse en aloittaisi suhdetta miehen kanssa joka ei haluaisi sitä yhtä paljon (tai rakastaisi minua) kuin minäkin häntä.

[/quote]No, jokatapauksessa seurusteli. Ja suhde oli. Ja vieläkin jossainmäärin on. Kai siinä jotain on. Tunnetta on vieläkin, kun miettii, ettei loiukkaa toista. Loukkaa lisää...se pettäminen on niin iso loukkaus ja varmaan myös itselle pettymys itseen, kun pettää ja vielä sluibaa. Tai miettii miten sluibailis.

Vierailija
254/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on nyt ohi ja nainen lähtenyt. Täytyy hieman miettiä asioita, tulen kyllä vielä myöhemmin tänään kertomaan tapahtumista.

AP

Vierailija
255/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:14"]

Ja taas sä!! Ei helvetti, miten sä jaksat jatkuvasti tehdä näitä tyhmiä provoja!! MIKSI?!?! Kerro miksi!! Joku provofetissi, saat kicksejä urpoilusta?

[/quote]

Vaikka olen ap:n kanssa kaikesta muusta eri mieltä, niin siinä olen samaa mieltä että turha täyttää tätä tai mitään muutakaan ketjua noilla "provo!!!1!"-kommenteilla. Eiköhän täällä ole aika monikin aloittanut provoketjun, tuskin on yksi ihminen niiden kaikkien takana. Ap on jo sanonut, että tämä on sen eka ketju täällä. Ok, ei ole varmaa että se puhuu totta mutta ette tekään voi varmuudella tietää, että ei puhuisi.

Vierailija
256/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:52"]Tilanne on nyt ohi ja nainen lähtenyt. Täytyy hieman miettiä asioita, tulen kyllä vielä myöhemmin tänään kertomaan tapahtumista.

AP

[/quote]

Kerroitko pettämisestä??

Vierailija
257/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Turha täyttää ketjua...' paskaa tää ketju jo on joten aivan sama millä sitä enää täytetään, ap:n tunnistaa kyllä samaksi tyypiksi joka provoilee jatkuvasti ja mä saan kyllä kysyä häneltä että MIKSI, jos se ei sulle sovi kommentoija nro 337 niin voi nyyh

Vierailija
258/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tule nyt antamaan lisätietoja.

Vierailija
259/541 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro kerro!!

Vierailija
260/541 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:28"]

"Pääsyy on kuitenkin se (vaikka kukaan ei sitä tunnu uskovan) etten halua loukata häntä sillä asialla, koska ero on kuitenkin väistämätön. Mielestäni se olisi tällöin vain turha ja ylimääräinen tieto.

AP"

Olisitko eronnut tyttöystävästäsi ilman tätä pettämistouhuasi? Olen viesteistäsi saanut sen kuvan, että haluat erota nimenomaan tämän pettämisen takia. Siksi on surkuhupaisaa kuvailla turhaksi ja ylimääräiseksi tiedoksi sitä, että tyttöystäväsi saisi selville eronne pääasiallisen syyn. Pelkäätkö hylkäämistä niin paljon, ettet  pysty antamaan kohta ex-tyttöystävällesi mahdollisuutta antaa sinulle kenkää?

[/quote]

En varmaan olisi. Toisaalta olen varma, että jos en olisi pettänyt nyt, niin olisin pettänyt kuitenkin jossain vaiheessa myöhemmin. Ero olisi siis joka tapauksessa edessä ennemmin tai myöhemmin. Mielestäni (ex)naiseni ei tarvitse tietää eron pääsyytä, kun se vain satuttaisi häntä. Minä olen hänelle jo "antanut kenkää" vaikkei hän tiedä siitä ihan vielä, eli minä nyt vain satuin ehtimään ensin.

AP

[/quote]

eikö mielestäsi olisi ollut järkevää erota jo ennen yhteenmuuttoa, jos sinulla on ollut kokoajan fiilis, että tulet pettämään naistasi jossain vaiheessa? Tai miksi jatkoit suhteessa vaikka tiedostit pettämisvietin mutta omien sanojesi mukaan et kuitenkaan halua loukata? Jos olisit pistänyt poikki aiemmin, ei olis tarvinnut täällä miettiä järjettömiä peitesyitä nyt jo tapahtuneelle petokselle..

off topic, mutta uteliaisuudesta

aiotko vielä mennä nyt sinkkuna paneskelemaan työkaveria?

Ja oletko ollut monessa vakavassa suhteessa? Oletko pettänyt niissäkin aiemmin? Jos et, miten olet silloin saanut pidettyä viettisi kurissa tiukan paikan tullen?

Ja puhuit tuolla, että avoin suhde olisi paras, muttet silti toivo että nainen saisi muita, niin eihän se ole mikään avoin suhde jos vain sinä pääset sen etuuksisya nauttimaan..