Voiko terapiassa puhua masturboinnista?
Haluaisin ottaa aiheen esille, mutta en ole kehdannut.
Kommentit (77)
ma oon terapeutti :) mulle saa puhua mista vaan. mielenkiintoista! haluun sydamestani auttaa! tykkaan ihmisista alyttomasti.
Eikö terapiassa edellytetä mitään itsekontrollia, kaikki on sallittua ja vapaata? (siis ei väkivalta)
Kunhan et masturboidessa ala puhumaan terapiasta, se olisi kornia.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:13"]
[/quote]
Sängyssä mieheni analysoi psykoseksuaalisen kehitykseni vaihe vaiheelta.
Mikä ihmeen Reija Ratsastaja täällä kirjoittelee avauksia terapeutin iskemisestä, terapeutille flirttailemisesta, terapeutille seksuaalisuutensa esittelystä? Pohtii sitäkin, että teraputitkin voivat rakastua asiakkaaseensa?! Joku pakkomielle oman terapeutin suhteen, kuvittelee että tämä on kiiinnostunut ja ihan koska vain voi fantasiasta tulla totta ja vastaanotolla sattua ja tapahtua :D?
Vastailemassa sitten ään ja öön pilkuton fantasiaterapeutti, joka muistuttaa eniten Tuksua, joka leikkii olevansa taas Miamissa ja tai muualla ulkomailla kuten St. Tropez' ssa!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:38"]
Mikä ihmeen Reija Ratsastaja täällä kirjoittelee avauksia terapeutin iskemisestä, terapeutille flirttailemisesta, terapeutille seksuaalisuutensa esittelystä? Pohtii sitäkin, että teraputitkin voivat rakastua asiakkaaseensa?! Joku pakkomielle oman terapeutin suhteen, kuvittelee että tämä on kiiinnostunut ja ihan koska vain voi fantasiasta tulla totta ja vastaanotolla sattua ja tapahtua :D?
[/quote]
Niinpä, pakkomielle se on tuokin.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:43"]
[/quote]
[/quote]
Guilty as charged! MInähän se.. toista ketjua en aloittanut mutta oman panokseni toin vastailemalla monta kertaa siihen...
Mutta ongelman ydin onkin se, että tällaisen pakkomielteen kanssa pitäisi hankkiutua hoitoon.. mutta kun koen, että hoito on saanut tämän aikaan, kuorinut psyykkiset defenssini kuin sipulin ja alta paljastui seksuaalinen friikki. Eli voinko viedä tämän asian sinne, missä sen syy piilee, vai hankinko vielä muuta apua?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:43"]
[/quote]
[/quote]
Guilty as charged! MInähän se.. toista ketjua en aloittanut mutta oman panokseni toin vastailemalla monta kertaa siihen...
Mutta ongelman ydin onkin se, että tällaisen pakkomielteen kanssa pitäisi hankkiutua hoitoon.. mutta kun koen, että hoito on saanut tämän aikaan, kuorinut psyykkiset defenssini kuin sipulin ja alta paljastui seksuaalinen friikki. Eli voinko viedä tämän asian sinne, missä sen syy piilee, vai hankinko vielä muuta apua?
[/quote] Hanki gigolo
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:27"]
[/quote]
[/quote] Minunkin!
Pitkään jumitin oraalisessa vaiheessa, oli pakko saada imeä ja imeä.
Siitä sitten anaalista tyydytystä.
Vihdoin olen kehittynyt genitaalivaiheeseen.
Ei voi. Lopeta aiheen jauhaminen myös täällä. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:27"]
[/quote]
[/quote] Minunkin!
Pitkään jumitin oraalisessa vaiheessa, oli pakko saada imeä ja imeä.
Siitä sitten anaalista tyydytystä.
Vihdoin olen kehittynyt genitaalivaiheeseen.
[/quote]
Minä kehityin jo itse vanhemmaksi ja imetän miestäni nänneilläni.
Terapeutilla on jopa velvollisuus katkaista suhde asiakkaaseen tollasessa tilanteessa.
..Niin ja hyvin normaalia. Kyllä niitä on asiasta briiffattu.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 03:56"]
..Niin ja hyvin normaalia. Kyllä niitä on asiasta briiffattu.
[/quote] mikä on normaalia?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 04:08"]Terapeuttiin ihastuminen.
[/quote]Minä olen aika varma että en olisi ihastunut kehen tahansa terapeuttiin vaan terapeuttini on ulkonäöltäänkin ja käytökseltäänkin juuri sellainen mies johon olen aina ollut heikkona.
[/quote] MInä olen varma, että en olisi ihastunut ilman erityistä käytöstä - terapeutti ei todellakaan ole tyyppiäni.
[/quote]
MIten erityistä?
Menkää hoitoon